רשימת הפאסון


גלית גוטמן
אופס, הצליח לך: ואז נכנסה גלית גוטמן לחלל האיוונט ודחקה את כל המתאמצות הצדה, כשהיא אמונה על טוטאלוק מונוכרומטי, והיי, יש לה אפילו טיארה מצמה זהובה שמותקנת לראשה כדי להזכיר לכל אלו בכפכפים מי היא המלכה. המקיאז' לא נמס על הוודג' שקפא בזמן, שמלה שחורה ולא צמודה חוברה לתיק נשי בשחור ומגפיים שחורים כמעט הצליחו לגרום למחומצנת לשכוח שגל חום כבד הפך את הכרך לעוד סניף של החירייה.


הו, האימה: הפעם חיננית ספיצ'לס.


חיננית חומדת: למרות הבקשות ונישוק כל מזוזה בסיטי, חיננית עדיין לא נראית כמו גוטמן.


שקר כלשהו: לבטח זה יקרה בגלגול הבא.



ג'קי אזולאי
אופס, הצליח לך: חיננית אוהבת לפרגן לנשים בכל המידות, וכשצריך להרים לג׳קי אזולאי, הבלונדה תהיה הראשונה שתעזוב את בופה הבורקסים ותקליד את התווים הבאים: הפריזורה נהדרת, המקיאז' מחמיא לוודג', טופ מקסים שודך לחצאית שווה, לשוסור טובות ולארנק קטן שיכול בהחלט להכיל גם ליפסטיק, סמארטפון ואפילו פודרייה נגד הלחות. גוד פור יו, לולי.


הו, האימה: עכשיו, כשהשבוע אנחנו חברות, יש מצב לטרמפ הביתה אחרי האירוע?


חיננית חומדת: פשוט עוד לא הספקתי לרכוש חופשי-חודשי חדש.


שקר כלשהו: רק בעשירי המשכורת שלי נכנסת, יו נואו. בא לך לעזור לי, צדיקה?




צילומים: רפי דלויה, אלירן אביטל

אנה ארונוב
אופס, הצליח לך: ראו מה תיק מודרני אחד של לולי ויטון עשה לאאוטפיט קל להשגה ולתפעול בגזרה המושלמת של אנה ארונוב: הפריזורה כהרגלה מתוחה בהקשב, המקיאז' נקי וזוהר, טופ קיצי צוות לננו מוכנוס ולשוזט שחיננית מוכנה לדרוס את האובייקטית בשבילן, ואז לשבת כמה שנים בקלבוש, או פשוט להשיג שוגר דדי מפוצץ שיקנה את החופש שלה וזהו.


הו, האימה: אבל אז המצפון של חיננית הודיע לה שכדאי לצרף גם התיקיטת לשוזט.


חיננית חומדת: אם כבר, אז כבר.


שקר כלשהו: כזאת אני, טוטאלית.



רשימת האסון


מאיה בוסקילה
הו, האימה: זה רק חיננית או שמאיה בוסקילה נהייתה ממש גרופית של השרה מירי רגב, וכעת האחרונה עורכת סשנים של סטיילינג לראשונה? עד שיתקבלו פה תשובות, הבלונדינית לא מבינה את השקשוקה שהכינה פה בוסקילה, ועל אף המרכיבים האיכותיים, התוצאה שנרשמה בבלוטות הטעם היא שלילית. פריזורה א-לה שרת התרבות והספורט שודכה למושקוף ארנולד שוורצנגר מימיו כמחסל ולשוסור שיוצרות שטפי דם. שמלה שהיא כולה פאן ותיקיטת שחיננית ממש מחבבת לא הצילו את הקטסטרוף.


אופס, הצליח לך: הזמרת הלוחמנית יודעת לעשות רכישות מעולות אונליין כשמדובר בפריטי לבוש. חבל שכשזה מגיע להתאמת הפריטים הנלווים, היא הכי טוטאלוס.


חיננית חומדת: בניגוד לאנשי גל״צ, חיננית קובעת: ״דרוש רק מעט שינויים קטנים, וזה הופך ללהיט״.


שקר כלשהו: ושימותו הקנאים!



ג׳וליה לוי


הו, האימה: זו רק חיננית או שגם לכם, קוראים יקרים, נדמה שמישהו לעס את ג׳וליה לוי כל הלילה, ואז עם נץ החמה נפלטה זאת בחזרה למיטתה? והאם כשהיא קמה משם במהירות בזק הספיקה לוי לכרוך סדין סביבה, ובדרכה החוצה, ככל הנראה, לא מצאה זמן לרענן את המקיאז' והפן של הפריזורה מליל אמש? מטריד.


אופס, הצליח לך: אבל לפחות הגעת בזמן לאיוונט, ועכשיו לחיננית יש התמונה שלך.


חיננית חומדת: גוש, את נראית כאוס. להביא לך קפה וקרואסון מהבופה? כפי שאת מכירה אותי, אני גם ככה בדרך לשם.


שקר כלשהו: ואל דאגה, אני בטוחה שיש פה למישהי מברשת בהישג יד. מארגנת לך.



סמי הורי 


הו, האימה: לא רק בוודג׳בוק, גם במציאות חוזרות רוחות רפאים של סלבס מהאייטיז ומה-ניינטיז להבהיל את חיננית, ונראה שאחת מהן, להלן סמי הורי, אפילו החליטה לערוך ריקוד קטן או חצי שפגט בנים או סתם לשחרר גזים תוך כדי לגימת ויסקי. אבל זאת לא הנקודה. הנקודה היא שאסור לעשות פזצט״א על ארונו של איתי תורג׳מן, להגריל משם עוד טוניקה ולערבב אותה עם ג׳ינס מעולף סיבים בגזרה עתיקה מארונו של אושרי. לא שמעת?


אופס, הצליח לך: יש מצב שהקוסמטיקאית שלי עושה שעווה ברזילאית גם על שיער הראש? זה בהחלט נראה כמו עבודה של יוליה האהובה.


חיננית חומדת: פייר? הפריזורה שלך מדויקת יותר מהמפשעה של חיננית.


שקר כלשהו: תגיד לי כשאתה הולך בפעם הבאה, טוב? נלך יחד. 




צילומים: אביב חופי, אלירן אביטל, רפי דלויה


ירדן הראל


הו, האימה: העבודות על הרכבת הקלה עוד לא נתנו את אותותיהן, וחיננית כבר חושדת שמכת החולדות פשה על ארונה של ירדן הראל, ולכן זו נסה מדירתה במראה שיאה יותר לריקודי עם. לא, אחרת איך אתם תצדיקו את האאוטפיט היוז'ורלי הנ"ל, הכולל טופ המתאים למוב של "שאבתם מים בששון" וחצאית ל"צדיק התמר"?


אופס, הצליח לך: מה שלא יהיה, עם השוז הנ"ל אין סיכוי לעשות צעד תימני.


חיננית חומדת: איך בא לי פתאום ג'חנון.


שקר כלשהו: פייר? עם הסמרטוטאלוק הזה אנחנו בכיף יכולות אחר כך לשבת על איזה חצי זיווה בנאפיס. את באה? אני מזמינה.



די־ג׳יי סקאזי


הו, האימה: טרנד היוניסקס והאנדרוגניות הגיע גם אל עמדת הדי־ג׳יי של סקאזי, ולצערה של חיננית, מיסטר די־ג׳יי לא צלח את מלאכת הקרוס דרסינג כשעטה טופ נשי עם כיווצים לאורך מרכז הפיס, המקנה לטורסו שלו מראה של ניתוח קיסרי כושל שגרם לעודפי עור לזלוג באופן לא מחמיא על שרירי הפלדה עד לסקיני ג׳ינס המסרסות. ביג מיסטייק דארלינג, היוג'!


אופס, הצליח לך: אבל בהחלט נרשמה התאמה בגין צמיד בית החולים ביד ימין כאקססורי משלים לסיטואציה.


חיננית חומדת: בקצב הזה חיננית תאשפז אותך במחלקה אחרת לגמרי.


שקר כלשהו: זה לא מרוע, זה מניסיון חיים.



שתי ציפורים, מכה אחת


יהודה לוי, מאור שוויצר
אחד שיחק כדורגל בעבר, האחר משחק את אותו התפקיד בהווה, והשניים אף חלקו חדר הלבשה על אותו סט של "איש חשוב מאוד" בעבר הלא רחוק. האם משם נולד הקליק שגרם ליהודה לוי ולמאור שוויצר לצאת לשופינג יחד? בממצאי חקירתה של חיננית נמצאו: שתי טוניקות זהות עם הדפס של משולש פיצה שומנית שאסורה למאכל - ללוי שחזר לדגמן והשיל לילות שלמים של בולמוסים ממותניו, וגם לשוויצר שמקפיד להשאיר את העבר העגול מאחוריו. בנים, נא להירגע בבקשה, כולה פיצה. ולצערה של חיננית היא לא באמת מחמיאה לאף אחד.



שו הדא?!

רז שמואלי
חיננית מתה על טרנסג׳נדרים, והיא שמחה שקייטלין ג׳נר הפכה להיות גיבורת תרבות. לכן כשהגיע הנער הלא שגרתי שמולכם חף ממקיאז' כשהוא עוטה רק את הסמרטוטישרט של אמו המפרגנת כטוניקה פלאס סניקרס משיעורי הספורט בבית הספר, ניגשה הבלונדינית ללטף את שערו השופע והנשי. אבל אז עצרו אותה והסבירו לה שמדובר בסלבריטאית של ממש העונה לשם רז שמואלי. טוב, אני לא מושלמת, וכפי הנראה, גם ארונה של שמואלי לא. האני, רוצה קצת פאלס לרכישת מוכנוס נחוצים? חיננית מרגישה נדיבה.





יאללה, תעמיסי

קרן מור


אף על פי שחיננית הורתה לקרן מור לא ללבוש שוב את השליה הלא פוטוגנית הזאת באור הפפרצי, הפגיזה מור שוב את אישוניה של חיננית כשגם הפעם היא חפה ממקיאז', אלא שהפעם התקינה השחקנית היפה פריזורה של קרוקומבוש שלא מצילה את הקטסטרוף. האני, אכילת שליה זה האנטי אייג'ינג החדש, לא עטייתה. קאפיש?



צאי מזה

ליהיא גרינר

אפילו שעברה עיקור, חיננית הרגישה בעיטה ברחמה עת ראתה את ליהיא גרינר ההריונית פוקדת את השטיח האדום כשהיא מכוסה רק במגבת חוף צ׳יפית וסנדלי ים תואמים. כפרה, הריון אינו תירוץ לחפף, במיוחד לא אחרי ש־15 דקות התהילה פגו. ההפך נשמה, ההפך.