רשימת הפאסון:

נלי תגר

אופס, הצליח לך: איזה כיף לצרף לצד הזה של הרשימה את נלי תגר בטוטאלוק מודרני מלא הומור וגם כזה שמצטלם נהדר. זה לא קשה, פריט מאוסף השביסים של דניאלה וייס חלטר כטופ מדוגם, שאליו ציוותה השחקנית חצאית מלאת פאן ואקססוריז נעימים לעין. יו גו גירל.


הו, האימה: האמינו לחיננית שהיא חיפשה היטב, אך לא מצאה דופי אחד באובייקטית.


חיננית חומדת: את הטורסו הקוקטי. החלום הכי גדול שהיה לחיננית אי פעם הוא ללבוש אקסרה סמול.


שקר כלשהו: עבודתי פה תמה.



גל גדות

אופס, הצליח לך:
רגע לפני שעלתה על במת האיוונט בתצוגת האופנה, פינקה גל גדות את חיננית במראה טרנדי וקל


לתפעול, בהנחה שאת אוחזת בגזרה לא אנושית של וונדרוומן. הפריזורה המשוכה חשפה מקיאז' מושלם ופיגורה ביונית שאובזרה בחליפה טרנדית טובה, על אף ההדפס המרצד בקרנית.
הו, האימה:
את מודעת לזה שכולן מקנאות בך ומקללות אותך בשקט בלב בלי שאף אחד שומע, נכון?
חיננית חומדת:
ברגע שזה קורה, זה אומר שזהו, כולן באמת כבר אוכלות את האבק שהשארת מאחור ועדיין לא יצליחו להיכנס לחליפה הזאת.
שקר כלשהו:
אבל יש כאלה שעדיין מנסות.



טיטי איינאו

אופס, הצליח לך: ראו כמה לא מסובך להרשים את חיננית, במיוחד כשהוודג' שלך משורטט והאפידרמיס שלך מתהדר בגוון  אקזוטי מעורר קנאה. הפעם הייתה זאת טיטי איינאו, שהפתיעה בחליפת קיץ ארכיטקטונית בוורוד בייבי, מושקוף הורסים וסניקרס שמסיתות את הקלאסיות צעד אחד צפונה אל עבר הקוליות.


הו, האימה: אם היה באמתחתך תיקלאץ' משלים, היית יכולה להכניס לתוכו את הפודרה שהייתה מונעת ממך להבריק בלחות הבלתי נסבלת של הכרך.


חיננית חומדת: יש את החליפה הזאת גם בעוד מידות? הבלונדינית מעוניינת לרכוש.


שקר כלשהו: קצת נפוחה כרגע מהמחזור, אבל אחריו בטוח שמידה 52 תעלה עלי.




הצליח להן. נלי תגר, גל גדות וטיטי איינאו. צילום: יח"צ

רשימת האסון

איתי תורג'מן וליאן פישביין

הו, האימה:
יש פה כנס של מעריצי סטארטרק או שאיתי תורג'מן מנסה בכוח לשנמך את האפיל הפאשניסטי שלו לטובת הסובבים בסמרטוטאלוק מאכזב? למרות הצבעוניות ההרמונית לגירלפרנד, ככל הנראה תורג'מן שלף מסל הכביסה שלו סמרטוטישרט סופגת, מוכנוס מטורללים, מושקוף שאין להם כפתור שישגר אותו הרחק מעדשתה של חיננית וסניקרס בגון צואת עכברושים טרייה.
אופס, הצליח לך:
חמוד, שחור לא ממש מתערבל נפלא עם פסטלים חיוורים. לראיה, המראה הכולל המתקבל פה הוא של תמונה דהויה ממדפסת צבעונית עם כרית דיו ממש חלשה. רואה? הרווחת טיפ מחיננית.
חיננית חומדת:
שייגמר כבר האייטם הזה.
שקר כלשהו:
נו, הם הלכו כבר?



עברי לידר

הו, האימה: ללא קולר תואם נעמד עברי לידר מול חיננית בתנוחת ריץ'־ביץ', שכל מה שחסר לה להשלמת האטיטיוד של שופינג בקניון רמת אביב מלבד חליפה של שאנל הוא להתקין על זרוע הפיסטינג תיק אימתני של הרמס. במקום זה, קיבלה חיננית את לידר בקטסטרוף של פריק לסיילים של סוף עונה הכולל גופויה עם הדפס של יקום מקביל, כזה שמקובל ללכת בו עם מוכנוס מעוותים מפוליגל אפור. יאחת, את הזויה ברמות.


אופס, הצליח לך: לאב דה תיקיטת והשוז.


חיננית חומדת: רגע, אם קצת חם מדי אז מוותרים?


שקר כלשהו: או שסתם החלטת לשעמם את חיננית?



רותם כהן

הו, האימה: רותם כהן מפצה את חיננית מראש בזר פרחים על הפיגוע התמידי בארונו, שמותיר אותו עם פיסות טקסטיל שנאות לארונה של לסבוש אדג'ית בנוף של רשפון: עליונית וולנים א־סימטריים שנשפכת על סקיני מגורז, סניקרס של אחות במחלקה הסיעודית של איכילוב ומושקוף שלא מצילים את אישוניה של חיננית מהתופת.


אופס, הצליח לך: ברור שהזר ממיס חדרון בלבה של חיננית, תודה לך.


חיננית חומדת: אל תשיר לי שיר בתור פיצוי, צא כבר לשופינג.


שקר כלשהו: חבל כפרה, אולי עם מוכנוס שחורים ושוז באותו גוון, כל אירוע הפח"ע הזה היה נמנע.



סיון קליין

הו, האימה: זה תמיד צמוד ופרחולי, ולא, חיננית לא מדברת על הקשר של אליאב אוזן ודנית גרינברג, אלא על האאוטפיטים הקונדומיים של סיון קליין. גם הפעם כרכה זאת את עצמה בעוד חסם עורקים בשחור שלא מחמיא לגזרתה המושלמת ויוצר נזילות של החזה על מפתח בית השחי. הנפגעת הראשית פה היא שוב, ניחשתם נכון, חיננית.


אופס, הצליח לך: מקווה שלא בזבזת את כל הצ'קים של החתונה על זה.


חיננית חומדת: אם יש פתק החלפה, זה לא מאוחר.


שקר כלשהו: אולי במידה אחת יותר זה כן יעבוד, תנסי.



אורי פפר

הו, האימה: לתצוגת אופנה דחוקה בפאשניסטיות


וכתבי אופנה הגיח אורי פפר הלארד בטוטאלוס של בלוגר לענייני ברחשים בחלל סגור שלא סובל ריסוס המוני נגד הפגע. קבלו את השחקן המוכשר באסופה יוז'ורלית מן הל שמכילה מושקוף שמעניקים לוודג' סילואט של מיניון מטורלל, טי אגבית וסקיני ג'ינס מעוררי פיהוק.


אופס, הצליח לך: לך שום דבר, אבל יעל גולדמן שלצדך לוהטת!


חיננית חומדת: שתחזור הביתה ותלך להחליף בגדים, היא מוכנה לבוא איתך לשם ולעזור.


שקר כלשהו: מה תגיד?




רשימת האסון. צילום: יח"צ


יאללה תעמיסי

אביבית בר זוהר וד"ר קליין


לא, אביבית בר זוהר לא מצטרפת לכוחותיה של דניאלה וייס (אזכור שני במדור, הכי סלב), וזהו לא שביס שם על הראש. בר זוהר החליטה שוב למסור את גופה למדע, והפעם לידיו של ד"ר קליין שיתקין לה בלקון חדש בגודלCC 500, שיאפשר לה לעשות החלפות גרדרובה עם אורית פוקס. לא, אחרת איך אפשר להסביר את הטירוף הזה? גם חיננית אוהבת ניתוחים פלסטיים, אבל כדי למנוע את האובססיה היא עברה ניתוח להסרת האונה, והופ, זה עבר. מומלץ בחום.



פינת הכפכפת


אוריאל יקותיאל


כשהוא מענטז על במות ואירועי גלאם ברחבי הגלובוס, אוריאל יקותיאל עושה זאת באאוטפיטים מעוררי התפעלות ושוסור היסטריות. אך מרגע הצ'ק־אין בלבנט לוקה, האיט בוי בדיכאון פאשן חריף, שהפעם הוליד דיזאסטר שהניחוח החו"לי היחידי שהגיח ממנו היה של גבינת קשקבל שפג תוקפה עת חשף פדיקור מוזנח. ביץ', מה נהיה? התחלת לקחת טסטוסטרון או שאתה בכוח מנסה לקצר את 15 דקות התהילה שלך?



צאי מזה


ג'וליה לוי בוקן

מה קורה עם ג'וליה לוי בוקן לאחרונה? האם היא חתמה על שת"פ עם חברת ורדינון והיא מחויבת להתהלך במצעי המיטה שלהם בתור שמלות הזויות? לא, חיננית באמת לא מבינה את המחדל כמו גם את עבודת השפכטל המחופפת על הוודג'. מי שאמר שכל הצרפתיות יודעות טעם טוב מהו, שייתן מבט בטוטאלוס שלפניכם, שבכזה איוונט החליט לעבור לעמידת נוח, ויתבדה.



פינת הליטוף


מורן מזור

איזה פאן לראות את מורן מזור משתעשעת עם הפיגורה החדשה שלה ומנסה סילואטים שונים, שמעניקים לחיננית תקווה שבעזרת הניים, עוד 20 קילו בורקסים וגם הבלונדינית תוכל לקבל אישור לקיצור קיבה ותורשה להשתחל אל תוך אאוטפיטים של רזות. אבל לולי, למה שלא תנסי לוקים של בנות רזות בגילך? את המדים המבגרים של וויז'ה רצינית תשאירי בבקשה לחיננית יחד עם הפון של התזונאית שלך.



אביבית בר זוהר וד"ר קליין, אוריאל והכפכפים, מורן מזור, וג'וליה לוי בוקן. צילום: יח"צ