רשימת הפאסון


יעל רייך

אופס, הצליח לך: אף על פי שחצי תעשייה כבר שמה את החמסות שלה על השמלה המשוכללת הזאת, יעל רייך הדקיקה מראה איך עושים זאת באמת. פריזורה מתוחה להדגשת מקיאז' הבליטה עצמות לחיים ולסת פוטוגניות, פוזה קשוחה וזירו אקססוריז. יו גו גירל!


הו, האימה: חיננית לא הצליחה לעבור בשער האיוונט הצר ולתעד את האורחים, אז היא נאלצת לקושש תמונות אדג'יות של האורחים באינסטוש.


חיננית חומדת: לבקש מבנות “מלכוד 42" לטפל גם בבעיית המעברים הצרים במסעדות בכרך המפלים את היקפיה הרחבים מדי של חיננית מלהיכנס.


שקר כלשהו: זה לא בצחוק, די לשמנופוביה!



יערה בנבנישתי


אופס, הצליח לך: השחקנית והדוגמנית יערה בנבנישתי שובה את לבה של חיננית בטוטאלוק קוהרנטי פשוט אך לא יוז'ור. הפריזורה נאספה בחוכמה עקב גל לחות סורר, מינימום מקיאז' הונח על הוודג', שמלה שחורה נאה צוותה לגזרתה הנהדרת של האובייקטית, ואפילו השוסור הלעוסות גרמו לחיננית לבלוע את המראה השלם הזה בלי בעיה. יפה לך.


הו, האימה: לולי, התיקיטת מעצבן, תעיפי אותו ומיד.


חיננית חומדת: איך זה שלא קיבלתי עדיין הזמנה לחתונה שלך?


שקר כלשהו: והתירוץ שעוד אין תאריך לא עבד עלי גם אחרי שבר רפאלי השתמשה בו. ברור?




צילום: אור גפן



סתיו סטרשקו


אופס, הצליח לך: זה מאוד מעצבן שסתיו סטרשקו הצליח לערבב בין סמרטוטוניקה מעופשת, מוכנוס מפח האשפה וסניקרס מסיביות, ועדיין המראה השלם מתקבל כהכלאה מודרנית בין קייט מוס הג'אנקית לבין הבלונד המלאכי של אסתי גינזבורג. ביץ', איך את עושה את זה? קנאה.


הו, האימה: כאמור, הכל סופר צ'יפי וכעור אבל הדוגמנית הזאת יכולה למכור קרוקס לאנה וינטור.


חיננית חומדת: כל ממלכתי תמורת תמונה של אנה וינטור בקרוקס.


שקר כלשהו: “כל ממלכתי" אומר כל המינוס, ההלוואות וכאב הראש היומי ממנהל הבנק, כן?




צילום: יח"צ


רשימת האסון


מירי רגב


הו, האימה: לא ברור לחיננית האם שרת התרבות האכפתית, מירי רגב, מבינה שהיא באיוונט משמח ולא כזה דיכאוני כיאה למסיבת התרמה לעולם התרבות הרעוע, כשהיא באאוטפיט יוז'ורלי שיותר נכון לחפלת חמסות בגנקי. למאורע שידכה השרה פריזורה של פודל דרוס, מקיוז'ור והמון חיבוקים עם רוחות רפאים שרק הפחידו את הבלונדינית מלהתקרב ולבחון את האובייקטית מקרוב.


אופס, הצליח לך: אפילו הלן קלר אומרת שהסמרטוטאלוק הזה מביך יותר מקולקציות הגופיות השערורייתיות של חברת הכנסת תמר זנדברג.


חיננית חומדת: עם שמחת החיים, המשכורת הנאה (לא עושה לך עין הרע, חלילה) והטמפרמנט הכובש, בואי ונצא לשופינג בעיר. אני אהיה הסנדרה רינגלר שלך ואת תהיי השרה נתניהו שלי, דיל?


שקר כלשהו: ושלא תעזי לחשוב על דרום תל אביב כיעד שופינג מועדף, שמעת?




צילום: רפי דלויה


אביבית בר זוהר


הו, האימה: הנה אביבית בר זוהר בלי שרון גל ועם שני הדייטים החדשים שלה, שהותקנו על ידי ד"ר קליין. אומנם הפיס שעטתה כוכבת הריאליטי לא נמצא כמגה מחרוד, אבל על בר זוהר המערכת השחורה בשילוב הפרוטזות בפריזורה, המקיאז' הבוהק למדי והשוז המתאמצות – מתקבל מראה של בובת בראץ מותכת לאחר שילד מרושע הכניס אותה לסיבוב במיקרוגל.


אופס, הצליח לך: אין לחיננית בעיה עם דיוות. אבל גוש, את מוגזמת.


חיננית חומדת: לעשות לך ריסטארט ו"הגדר מצב מערכת מחדש"?


שקר כלשהו: אם את בעניין, דברי איתי.




צילום: יח"צ



לי לוי


הו, האימה: עד שהיא תדע ללרלר בעברית שוטפת, נראה שהדרך היחידה של לי לוי להיקלט היטב בישראל היא לאמץ את הסילואטים של האייקונים הישראליים המוכרים. כאן עטתה הדוגמנית מה שנראה יותר כמו פיס מארונה של חנה סלאו, שבאופן ברור יחמיא יותר למבנה הפילסברי של חיננית מאשר לאיט גירל האירופית.


אופס, הצליח לך: המקיאז' מושלם.


חיננית חומדת: בואי נהיה כבר חברות. אנחנו כאלה פוראח לחוד. אנחנו יכולות להיות פוראח מחומצנות שיער יחד.


שקר כלשהו: נלך יחד למיקי בוגנים, נעשה שורשים ונקשקש על ימי הזוהר שלך בתור הגירלפרנד של יודה לוי ויאיר נתניהו.




צילום: יח"צ



דובי גל


הו, האימה: זהו אינו ערב לזכרו של סופר מריו, אבל דובי גל גולש אל המדור של חיננית בקטסטרוף לא עדכני,


וחיננית לא מוכנה לשחק את המשחק הזה. חמוד, איך קורה שאייקון תרבות מקומי מפציע לאיוונט בכובע ומצחייה, שפם חשוד, סמרטוטישרט, מוכנוס יוז'ורליים ופתרון הנעלה חורפי? הייתי שואלת את השרה מירי רגב, אבל לפי האאוטפיט שלה במדור, אני מוותרת.


אופס, הצליח לך: שום דבר.


חיננית חומדת: לולי, אתה יותר צר מסתיו סטרשקו! איך זה שעוד לא קטפת קמפיין?


שקר כלשהו: לך חיננית כן מרשה לעשות קאמבק.




צילום: רפי דלויה



חן אמסלם


הו, האימה: מתי חן אמסלם היפה תעבור לככב בצד החיובי של המדור?! התמרמרה חיננית עת ראתה את הכוכבת באסופה מחופפת שמעניקה לה אפיל של סוף עונה בפוראבר בת מצווש. בחשבונית מצויים: בולרו פרנזים מתיש, גופייה מטופשת ומוכנוס קצרים א־לה ליהיא גרינר 2011. מקווה ששמרת את פתק ההחלפה.


אופס, הצליח לך: התיקלאץ' חביב.


חיננית חומדת: את הרג'ולאת הנפלאות. ואת הלאבר העסיסי, מאור זגורי.


שקר כלשהו: לולי, עוד לא נשואה וכבר מזלזלת. למה ככה?




צילום: אור גפן


שו הדא?


מיטל דה רזון


מה עבר למיטל דה רזון בראש ספוג אדי מי החמצן כשעטתה שמלה ביזארית ומנפוחה, שככל הנראה הורכבה ממסע קניות כושל בהום סנטר, הכולל: וילון אמבט שחור בתור בסיס לשמלה, פאנלים משטיח אדום דהוי והמון אזיקונים שמחברים את הדגם בצורה לא נעימה לצפייה? חמודה, אנחנו לא בעוד הופעה קלאברית באיביזה, זוכרת?




צילום: יח"צ

על הפנים


מאיה בוסקילה


אף על פי שהאאוטפיט של מאיה בוסקילה נמצא כסביר (אם אתם באווירה של אקס בויפרנד ג'ינס), מה שעניין את חיננית מלבד הפריזורה השופעת, הטופ הרומנטי, המוכנוס הנשפכים והשוז השוות הוא העובדה שהשמועות שבוסקילה חזק בבוטוקס אינה נכונות. הנה, תראו כמה הבעות מהדיווה, ותיווכחו.



מה נסגר איתך?


אוריאל יקותיאל


שוב חיננית נתקלת באוריאל יקותיאל היפה אחרי שככל הנראה עמד בעצבים חצי שעה מול המראה עם הפן כדי לאלף את הפריזורה הסוררת. לאחר מכן קיבע את הפריזורה עם חומר מאיץ ברק כלשהו (חמש דקות על השעון בערך), העביר סירוק על הגבות המסותתות (עניין של דקה ומסקרה שקופה), ואופס, לא נשאר לו יותר זמן, המונית חיכתה בחוץ. כביכול. אז מה עשה הטאלנט האהוב? עף על סל הכביסה ויצא ממנו כשהוא באאוטפיט של ספורטי ספייס במקום לכבוש את החלל עם אאוטפיט א־לה אום כולתום היותר מחמיא לאישיותו הגרנדיוזית. ביג מיסטייק האני, היוג'!




צילום: יח"צ