מה הם אומרים

מעמד הילד הוא נושא שמעסיק מאוד את העולם, וכעת גם חברת האופנה גאפ מצטרפת לחבורה, כשהיא תומכת בדור העתיד הנשי. רשת האופנה החלה בפרויקט ייחודי להעלאת המודעות ותמיכה בילדות ובמתבגרות והעצמתן. כחלק מהפעילות היא השיקה את GapKids x ED, קולקציית קפסולה שנוצרה בשיתוף פעולה עם מנחת הטלוויזיה אלן דג’נרס. בקולקציה יש פריטים המשלבים כתובות ומסרים התומכים בקידום ובחיזוק ילדות ובבניית הביטחון שלהן.

גם אצלנו מתוכננות פעילויות הקשורות בקמפיין החשוב הזה. מחר (שלישי, 25.8), מהשעה 11:00 יתקיים אירוע שמטרתו יצירה והעצמה. האירוע, המתאים גם לבנות וגם לבנים, יתקיים בקניון עופר בפתח תקווה, מול חנות גאפ, ויכלול סדנת ציור על תיקי בית ספר וגן ושיחה עם השייטת האולימפית ורד בוסקילה.
 
אהבנו: לרשתות אופנה גדולות יש כוח רב ואפשרות להשפיע על הדרך שבה אנו רואים את עצמנו. לאחרונה יש המון רעש תקשורתי הקשור בנשים ובמשקל, ולכן חשוב לטפל בביטחון העצמי של נשים כבר בהיותן צעירות. גם הבחירה באלן דג’נרס, המלווה את הקמפיין, מוצלחת מאוד. היא בעצמה אחראית להרבה שינויים בהתייחסות לנשים מסביב לעולם. והיא כמובן עושה זאת בהומור ובלי להישמע טרחנית.
 

אהבנו פחות: הקולקציה בסדר, אך לא יותר מזה. אומנם האופנה פה היא לא העיקר, אבל גם מסרים חשובים אפשר להעביר בצורה יותר מעניינת. 
 
טווח מחירים: 79.90־269.90 שקלים.להשיג בחנויות הרשת. 

אסתטיקה טבעית


 
צמד המעצבות ענת שפירא ועיינה פישמן, העומדות מאחורי מותג התכשיטים TWO A, משיקות קולקציית סתיו־חורף, תוך שהן חוגגות את פתיחת החנות החדשה של המותג בקנדה. הקולקציה החדשה של TWO A ממשיכה לשמור על הדנ”א של המותג, כשהפעם ההשראות מגיעות מהעולם הבוטני. התכשיטים בקולקציה נראים כמו יצירת אמנות. מעין שילוב של פיסול, אדריכלות וטבע במצבו הגולמי. הפריטים והאלמנטים משתלבים בצורה נכונה ונדמים מעט אמורפיים ואורגניים.

יש המון התייחסות לנפח ולתלת־ממדיות. המעצבות משלבות העונה המון צבעים ניגודיים, שילובים של כסף, שחור וזהב, הפוגשים צבעים טבעיים. בנוסף, לרוב התכשיטים בקולקציה יש נוכחות, הם גדולים ודומיננטיים. זה בא לידי ביטוי בשרשראות, בצמידים ובעגילים, המגיעים בצורות גיאומטריות שונות.
 
אהבנו: את הנוכחות של התכשיטים. כשרואים תכשיט של TWO A, אי אפשר להתעלם ממנו. גם בקולקציה הנוכחית רוב התכשיטים מינימליסטיים, אך עם זאת מאוד דומיננטיים. כאלו שאפשר לענוד עם טישירט פשוטה, ועדיין להרגיש שהשקענו. אהבנו בעיקר את העגילים התלויים בשילוב זהב ואבן שחורה, את השרשראות האמורפיות בשילובי אבנים.
 
אהבנו פחות: חלק מהתכשיטים של המותג, בעיקר השרשראות, משלבים חוטים שחורים מעור. אומנם זה מאוד פופולרי, אך יש בזה משהו שמרגיש מעט זול, בעיקר כשמשלמים כמה מאות שקלים עבור תכשיט.
 
טווחי מחירים: 190־1,890 שקלים. ניתן להשיג בסטודיו TWO A ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ. 

חגיגת מעצבים


 
רשת “פקטורי 54” השיקה בשבוע שעבר את קולקציית הסתיו־חורף שלה, בתצוגה שבה הוצגו הטרנדים העונתיים של מעצבי האופנה הבינלאומיים. הקולקציה הורכבה משלושה סיפורים, או תת־קולקציות: קז’ואל צעיר, בגדים שעושים מעבר מיום ללילה (“דיי טו נייט”) ולבוש ערב פורמלי. בכל תת־קולקציה הוצגו פריטים של המעצבים הנמכרים בחנויות הרשת.

אצל הנשים, באופן לא מפתיע, בלטו השפעות מסוף שנות ה־60 ושנות ה־70 – שמלות מיני (רד ולנטינו), חצאיות בגזרות A, ג’ינסים משופשפים, סווטשירטים וטי־שירטים. בתחום המעבר מיום ללילה בלטו שמלות רומנטיות וסוודרים בגזרה נשפכת ובצבעוניות ניטרלית. בתחום הלילה, ניתן לראות המון שחור, אדום, ניוד ולבן, וכן הרבה משחקים של שקיפויות, שמלות קוקטייל קוקטיות וחצאיות מידי.בצד הגברי היו המון שילובים של ג’ינס, ז’קטים וסריגים קלילים, חליפות וחולצות מכופתרות.

לצד אלו נתנו ביטוי גם לטרנינגים הספורטיביים (הוגו בוס, ארמני), שהשתלטו לאחרונה על המלתחה הגברית.
 
אהבנו: החלק האהוב עלי בתצוגה היה הבגדים שמתאימים ליום וללילה. הרי כבר שנים שהגבולות בין יום ולילה היטשטשו, ואיכשהו הבגדים הקלילים, הבדים הנשפכים והצבעים הרכים הכי מתאימים בעיני לאישה הישראלית שמג’נגלת בין כל העולמות. בכלל, ל”פקטורי” יש קניינות מאוד טובה, שמצליחה לכסות מגוון רחב של טיפוסים.
 
אהבנו פחות: התצוגות של “פקטורי 54” לא מחדשות הרבה למי שחי את עולם האופנה. הרי אין שם פריטים שלא ראינו כבר במסלולי התצוגה של המעצבים. לגבי בחירת הפריטים בתצוגה, אפשר לומר שלא היו הרבה חידושים. לא הוצגו טרנדים חדשים, פשוט בגדים יפים שלא תמיד נוכל להרשות לעצמנו כלכלית.
 
טווח מחירים: 169־14,990 שקלים. להשיג בחנויות הרשת
 

 
 צילומים: גיא כושי ויריב פיין, יניב אדרי, יח"צ