השורה התחתונה

לקראת ראש השנה קנינו בגדים חדשים, כלים לבית ואפילו מצעים, אך תחום אחד נשאר בדרך כלל מוזנח: תחום ההלבשה התחתונה. אבל מה יותר נפלא מלפתוח את השנה עם לנז’רי חדש? בחברת סלוגי, לדוגמה, הבינו שכדי שנרגיש טוב עם עצמנו בשמלת החג הלבנה, אנחנו צריכות הלבשה תחתונה לבנה גם כן. לשם כך הם השיקו חזייה ותחתונים חדשים מבד נושם ובגזרות מחמיאות.



בין הפריטים תוכלו לראות את חזיית ROMANCE העשויה תחרה גמישה ונעימה, חזיית PURE מבד אלסטי עם אלמנטים עדינים, ותחתוני TOCH IT TREND מבד מיקרופייבר ללא תפרים ובשילובי תחרה.



אהבנו: מה שהכי בולט בקולקציה של סלוגי הוא הנוחות. כל הפריטים בקולקציה עוצבו מבדים נושמים שמתמזגים עם העור ולא מציקים. אהבתי בעיקר את תחתוני ה־TOCH IT TREND שנצמדים לגוף, מגיעים בצבעי לבן, גוף ושחור ומתאימים מאוד מתחת לבגדים צמודים.


אהבנו פחות: מרוב רצון ליצור קולקציה חגיגית, שכחו קצת את הצבעים החגיגיים. בקולקציית חג יש מקום ליותר צבעוניות פסטלית ולהתייחסות לצבעי סתיו.


טווח מחירים: 69.90־135.90 שקלים. להשיג בחנויות להלבשה תחתונה ובחנויות טריומף




סלוגי. הכי בולט בקולקציה הוא הנוחות. צילום: ג'מה


אבן פינה

מותג האקססוריז הספרדי TOUS השיק לאחרונה את קולקציית הסתיו־חורף שלו, בהמשך ישיר לקולקציית “מיאמי” שהוצגה בקיץ. כמו בקיץ, גם לב הקולקציה הזאת מוקדש לחיי הלילה של עיר המסיבות והחופים. ומכיוון שמדובר בהשראה גדולה מדי, הקולקציה מחולקת לכמה קבוצות קטנות. למשל CONFETI GEMAS - קולקציה המשלבת אבני חן המדמות את האורות הצבעוניים של העיר בלילה; SOMNI - קולקציה המשלבת אבני טופז המזכירות את הים; VIEW - מדמה את אורות קו הרקיע המשתקפים על המים בלילה, ועוד. בגזרת התיקים בולטות בעיקר הקולקציות: RBAIAN שמגיעה בהדפסים מנומרים ו־RENE המעוטרת בניטים ובצבעי ניאון.



אהבנו: את תיקי ה־RENE הקטנים עם הניטים, שנדמה שהם הדבר הכי צעיר בקולקציה. אהבנו גם את תכשיטי הפנינים שמעוצבים בסגנון רומנטי. בקולקציה יש גם דגש על טבעות בומבסטיות המשלבות אבנים בגדלים שונים ונראות פשוט מעולה.


אהבנו פחות: בניגוד לקיץ, שבו ראינו צבעוניות מגוונת, הקולקציה החדשה קצת רדומה. באופן טבעי יש המון צבעים כחולים (הקשורים בים), אך נדמה שהשחור שולט. כמו כן, נדמה שיש כאן ניסיון להעתיק מוטיבים מהקיץ ולעשות בהם שינויים קלים בלבד.


טווח מחירים: 150־2,500 שקלים. להשיג ברשת חנויות TOUS




TOUS. צילום: יח"צ


בנעליים שלה

מותג הנעליים “שוז וובסטור” יוצא בשיתוף פעולה ראשון עם מעצבת הנעליים רותם גור. המותג vasncrafts, שגור הקימה לפני שלוש שנים, נועד לתת פרשנות עכשווית לנעליים הקלאסיות. כל הנעליים של המותג, בין אם נעליים שטוחות ובין אם פלטפורמה או עקב, מיוצרות בעבודת יד תוך שימוש בחומרים איכותיים ושימת דגש על הפרטים הקטנים. כיום כבר יש למותג שם עולמי, והוא נמכר באירופה, בארצות הברית וביפן.



הקולקציה שגור עיצבה לחנות הנעליים האינטרנטית “שוז וובסטור” מתמקדת בסגנון הקוביסטי. במבט ראשון, הסגנון הקוביסטי עלול להיראות גס, אך כשמסתכלים על הקולקציה אפשר לזהות את הקו הנשי המעודן. הקולקציה כולה עשויה עור איטלקי בעבודת יד, והדגש הוא על איכות. כמו כן, הקולקציה תימכר במהדורה מוגבלת, כך שבניגוד לשוק “מאס־מרקט”, שאליו התרגלנו בשנים האחרונות, כל אחת יכולה להתפנק בנעליים ייחודיות.


ההשראה לקולקציה נולדה מהלקוחות שרוכשות בחנות. כשבחנה את הקהל, הבינה גור שהוא הטרוגני, ולכן החליטה לעצב נעליים על־דוריות. בסיכומו של דבר, היא יצרה קולקציה בעלת תשעה דגמים בעורות, צבעים ומרקמים שונים.



אהבנו: אני מאוד אוהבת שיתופי פעולה, בעיקר כשעושים אותם עם מעצבות צעירות שלא חוששות לעצב דברים קלאסיים, שאינם תלויי זמן או טרנד. הקולקציה שיצרה רותם גור מאוד מדויקת, אם מבחינת תיפורים ואם מבחינת גימורים. גם מבחינת הצבעוניות יש פה המון דיוק ושימוש בצבעים שישתלבו נפלא עם קולקציות הסתיו והחורף.


אהבנו פחות: נכון שהסגנון הקוביסטי די מגביל, אך נדמה שגור לא ניסתה לצאת מהמסגרת יותר מדי, כך שיש פה חזרה לעיצובים שכבר ראינו בעבר. ונכון שהיא עושה זאת בדרך שלה, אך אפשר קצת לשבור את הקלאסיות עם דיטיילים פחות נדושים כמו גדילים.


טווח מחירים: 950־1,050 שקלים. להשיג באתר האינטרנט www.shoez.co.il או בחנות השואורום בה' באייר 38, כיכר המדינה