אולי זה עדיין לא מורגש לגמרי, אבל אפשר לומר שאנחנו כבר בסתיו. זה לא אומר שאפשר להתעטף במעילים, אבל יש פריט אחד שיכול לחזור למלתחה שלנו. 

נעלי הבובה שבות למקומן הטבעי ומחליפות את נעלי האצבע השחוקות. אומנם יש אמיצות שלא ויתרו על נעלי בובה גם ביולי־אוגוסט הלוהטים, אבל סוף סוף יש לגיטימציה לחזור לנעליים הנוחות, שפשוט הופכות להמשך טבעי של כף הרגל שלנו.


נעלי בובה של butterfly. צילום:  אמיר יהל

בקולקציית הסתיו אפשר לראות שלא משנה אילו צבעים שולטים העונה, בתחום נעלי הבובה השמיים הם הגבול. אפשר למצוא כל צבע שנרצה. ובכל זאת, הצבעים הבולטים ביותר הם בז' וחום, שישתלבו מצוין עם כל פריט במלתחה שלנו.
 
לצד הצבעים החלקים יש גם לא מעט שילובים של הדפסים, ניטים, קשירות, פייטים, משחקי שקיפויות ועוד אלמנטים המקפיצים את המראה הקלאסי. העונה אפשר לראות שנעלי הבובה שומרות על מראה קלאסי, ובניגוד לעונות קודמות יש פחות ופחות נעלי בובה שקדמתן מחודדת או שפיצית. 




צילום: יח"צ
 
אבל שפיצי או מעוגל, זה ממש לא משנה, כי עם זוג נעליים אחד את יכולה לג'נגל בין כמה סגנונות לבוש: שמלה, חצאית, מכנסי ג'ינס או מכנסיים מחויטים. זה הזמן להתחבר מחדש לפרימה בלרינה שבך, להשחיל את הרגליים בתוכן ולצאת לדרך.

נעלי בובה. ציולום: יח"צ
צילום: יח"צ