סטלה עמר

אופס, הצליח לך: חיננית שמחה להגיש לקוראיה את הדיווה סטלה עמר, שתמיד מותירה אחריה שובל עצום של אבק כוכבים וניחוח יוקרתי. הפעם עשתה זאת בעזרת פריזורה מושלמת, מקיאז' מוצלח ושמלה שאורזת אותה היטב במקומות הנכונים לה ובצבעוניות נהדרת לעונת הסתיו, שבלבנט זה בעצם עדיין שיא הקיץ.


הו, האימה: בבקשה אל תחזרי לארצות הברית. גם הנמסיס, שיר אלמליח, מבקרת שם הרבה לאחרונה, וגם חיננית צריכה טיפוסים כמוך כדי למלא את הצד הזה במדור השבועי שלה.


חיננית חומדת: לא התחנפתי מספיק?


שקר כלשהו: את תמיד יכולה לשלוח לי צ'ק מפרגן בדואר בתמורה. כתובתי במערכת.



יערה בנבנישתי


אופס, הצליח לך: יערה בנבנישתי בחרה בטוטאלוק קל לביצוע, מחמיא ונכון לאחוזי הלחות המוגזמים. טייק א־לוק: פריזורה חושפת וודג' מלאכי, שמלת מקסי אוורירית בגון פודרה, תכשטת מינימלית ותיקיטת חמוד סיפקו את המחומצנת.


הו, האימה: מקיאז' בוהק בסחוניה זה לא רעיון טוב, דרלינג. להבא הניחי פריימר או פודרה על אזור הטי, ולא תשמעי יותר תלונות מחיננית.


חיננית חומדת: ברור שאת הבלונד הטבעי.


שקר כלשהו: טבעי טבעי, אבל אשמח אם תמסרי לי את מספר הטיובה ואת שם החברה בוודג'בוק, דיל?




בנבנישתי. צילום: ניר פקין


יובל סמו


אופס, הצליח לך: בזמן שרוב הגברים עלו מזמן על הנש כשעטו גלביות, טוניקות וטייצים, נעים להיתקל ביובל סמו הקוקטי, שמציג כאן מלתחה גברית קלאסית בעלת משב רוח אירופי, הכוללת: חולצה מכופתרת בעלת הדפס מקסים שהוטמנה בתוך מוכנוס ג'ינס מחמיאים שקופלו מעט לחשיפת הקרסוליים, ושוסור מעור שתואם את האפידרמיס המשופשף של בעליהם. הרמוני.


הו, האימה: יובל סמו פאשניסטה.


חיננית חומדת: מעתה חיננית תיקח אותך לתשומת לבה.


שקר כלשהו: ראה, הוזהרת.




סמו. צילום: סיוון פרג'


דנה פרידר


הו, האימה: למרות הסטטוס העומד על זירו צאצאים, מרשה לעצמה דנה פרידר להגיע לאיוונט גדוש פלאשים ושטיח אדום כמו מאמא מותשת אחרי ספונג'ה. כדין קניות של מטרנה במכולת, כך דין ההשקה: מושקוף נאים לא הסתירו זירו מקיאז' שיבלע את הזיגוג השומני על האפידרמיס,


סמרטוטוניקה מחרודה, עליונית מטופשת שנקשרה לא הדוק מדי מעל אזור החלציים וסניקרס נטולות הקשר גמרו את חיננית סופית.


אופס, הצליח לך: אם כך את רומזת לבויפרנד, דין שטרן הטחון, שאת מוכנה לחיי משפחה וילדים, אז זה לגמרי הלוק. מותשת, מותשת, מותשת.


חיננית חומדת: חמודה, עם כזה טוטאלוס מוזנח, נראה לך שהוא ישכח שאת שופוהוליק ושיפרח מראשו להחתים אותך על הסכם ממון, כשבעזרת הניים, תתחתנו?


שקר כלשהו: חשבתי שאת חכמה יותר.




פרידר. צילום: סיוון פרג'


עלמה זק


הו, האימה: עוד תאונה חזיתית לאישונים: עלמה זק החליטה, ככל הנראה, לעטות את חליפת האנטי־אייג'ינג שלה, המעניקה טוטאלוס של עלמה צעירה בת 16 ומכיל סמרטוטוניקה יוז'ורלית וחצאית שיכולה לחלטר כסחבת ספונג'ה אקולוגית. המסר הלא מחייב של האאוטפיחס, לצערה של חיננית, מדגיש דווקא את הפערים. רוצה להשפריץ נעורים? לכי לד"ר קליין, כמו כל סלב נורמלית.


אופס, הצליח לך: המקיאז' על הוודג' היפה באמת מצטלם נהדר.


חיננית חומדת: בבקשה אל תגידי לי שדנה פרידר היא הסטייליסטית שלך.


שקר כלשהו: אם תמשיכי כך, חיננית תוציא נגדך צו הרחקה מהפלאשים עד להודעה חדשה, ברור?




זק. צילום: רפי דלויה


אלכסה דול

הו, האימה: מהיום כל אחד יכול להביט באלכסה דול שמכבדת את כולם בהצצה על גופה, וכמעט הכל מוצג שם לראווה תחת שמלה שחורה ויותר מדי קטנה. חמודה, בפאשן, לס איברים איז מור.


אופס, הצליח לך: ספיקינג על איברים, ד"ש חמה לבויפרנד מחיננית.


חיננית חומדת: לא אמרת שאת טסה לשלושה חודשים לניו יורק?


שקר כלשהו: מקווה שלא תפספסי את הטיסה.




דול. צילום: ניר פקין


קרן מור


הו, האימה: האם קרן מור הורידה את קו החזה שלה לחצי התורן, אל עבר המותניים, משום שהיא רוצה בכוח שחיננית תראה את נזקי הגרביטציה? מלאכית, את לא צריכה לשכנע אותנו שאת כבר מעבר ל־50. רואים. פריזורה נאה צוותה לטופ מעניין, זירו חזייה תומכת ונחוצה,


מוכנוס לא קשורים וסניקרס של אחות חדר ניתוח קולית לא הרימו לאובייקטית את מדד הגלאם.


אופס, הצליח לך: הוודג' עדיין חיוני ונאה. מה הסוד שלך?


חיננית חומדת: בפעם הבאה חזייה, לולי, או־קיי?


שקר כלשהו: והמון בהצלחה עם זה.




מור. צילום: סיוון פרג'


איציק זוהר


הו, האימה: חיננית מאוד מעודדת גברים לחקור את הצד הנשי שלהם. אבל כשזה מגיע לכך שאיציק זוהר מחליט לתקוף את האישונים בשמלה


נמתחת וא־סימטרית של אחת האקסיות פלאס פתרון הנעלה של צב נינג'ה, אין מנוס מלהכריז: יוסטון, ווי הב א־פרובלם. מתוקי, לא כל מסיבה היא מסיבה של שירזי. או־קיי?


אופס, הצליח לך: גוש, הגזרה לוהטת!


חיננית חומדת: להוסיף ז'קט ולהחליף לך את השוז.


שקר כלשהו: קיבלת כבר את הכספים מהתביעה שלך נגד ערוץ הספורט או שנחכה קצת עם השופינג?




זוהר. צילום: ניר פקין


יאללה תעמיסי


עינת שרוף

חיננית זוכרת את הרגע שבו החליטה ללטף את עינת שרוף בחודש יולי האחרון, והנה היום היא כבר ממש מצטערת על כך. לולי, זה שפרגנתי לך


לחרוש על שמלת היום הזאת בקיץ, לא אומר שלאירוע ערב, ועוד אחרי נזקי החגים בסתיו, מורשה לך להפגיז אותנו שוב עם אותו הפיס, שמתפוצץ לך כרגע על הירכיים ויוצר בלוני בד מיותרים. אני מבינה שכמויות הקונסילר שהנחת מתחת לעיניים עיוורו אותך לגמרי, או שסתם מדובר בקלולסיות המזוהה עמך?




שרוף. צילום: רפי דלויה


פינת הנעל

רותם כהן
חיננית ממליצה לרותם כהן השרמנטי לנקוש שלוש פעמים בעקבי נעליו כדי שיחזור מיד לקנזס, שרק שם נעליים באדום קומפלט עובדות עם מוכנוס בעלי סימני שפשפת כהים וטוניקה בגון דלי המים המשומש של עוזרת הבית של חיננית אחרי שעשתה ספונג'ה. כי כאן, חמוד, זה פחות עובד.




כהן. צילום: אור גפן


חי באילוז'

ישראל אטיאס


אם ישראל אטיאס רוצה לעבור סלקציה במדור של חיננית, הוא חייב להיפטר מחוש האופנה הקרימינלי שלו, שאמון על טוטאלוס של


קלאבר שחוגג את ערב יום שישי עם חבריו בחניון של נמל תל אביב על בקבוק שלם של וודקה ופחיות רד בול. מתוק, כבר שודכת לקמפיין אופנה, רוצה לספר לי איך הם משלמים לך? חבל שלא בשרוכים הנחוצים לשוזט שלך.



אטיאס. צילום: אור גפן