ברבי עושה היסטוריה: לראשונה כיכב ילד בפרסומת למותג המוכר, והוא נראה משחק בבובה.



בפרסומת נראים שלושה ילדים: שתי בנות (ממוצאים אתניים שונים) ובן, כשהם משחקים בברבי במהדורת אספנות שעוצבה כחלק משיתוף הפעולה בין המותג מוסקינו למותג ברבי. בית האופנה מוסקינו אחראי בין היתר לבגדיה הפרובוקטיביים של מיילי סיירוס וידוע בעיצוביו הנועזים והבלתי שגרתיים. גם לברבי הם פירגנו בקולקציית קפסולה של שמונה פריטים שכל בחורה (וגם כמה בחורים) היו רוצים בארון. כמיטב המסורת, יש לברבי גם בית אופנתי וטלפון שנלקח הישר משנות ה90 - הדבר היחיד שלא מעודכן לפי רוח תקופתנו.



הפרסומת החדשנית מתקבלת בתגובות מעורבות ברחבי האינטרנט. התקשורת העולמית מחבקת את הרעיון שבשנת 2015 ילד שמשחר בברבי כבר צריך להיות דבר מובן מאליו. זאת לעומת משתמשים פרטיים, שאצלם הדעות חלוקות: חלקם טוענים כי זה רעיון מביש וחלקם מברכים על היוזמה החשובה שעושה שירות משמעותי לשבירת הסטראוטיפ, ומשתפים סיפורים אישיים על פעמים בהן התביישו בעצמם לאחר ששיחקו בבובה בהיחבא.



מסתבר שבדיוק לשם כיוון ג'רמי סקוט, המנהל הקרייטיבי שעומד מאחורי עיצובי המותג. סקוט סיפר ל-BBC כי כשחשב על קונספט לפרסומת, "היה רק טבעי שיופיע בה ילד קטן שייצג את כל הילדים הקטנים, כולל אני, ששיחקו עם ברבי בילדותם. ברבי הייתה יותר מצעצוע, היא הייתה השראה עבורי".



הברבי המוצגת בפרסומת כבר אזלה מהמלאי עוד לפני יציאת הפרסומת, כך שהיא מהווה יותר הצהרת כוונות מאשר כלי מכירה. לאחר שיתוף הבנים בחוויית המשחק, נקווה שהצעד הבא של מותג ברבי יהיה הענקת היקפים ריאליסטיים יותר לבובות, ואז קהל הצרכנים יוכל לחבק אותם בלב שלם.