רשימת הפאסון




נינט טייב. צילום: צ'ינו

אופס, הצליח לך: מה שמקסים אצל נינט טייב זה שהיא מקשיבה לחיננית ויודעת למנף את דבריה לכדי אאוטפיט אורבני לא מתאמץ שמחמיא לה. הפעם


הפריזורה האקזוטית משתלבת עם טופ בהדפס וגזרה נאים לאובייקטית, מוכנוס קוליים ומגפונים שהמחומצנת שוקלת לגנוב ממך.


הו, האימה: תגידי שגם את מידה 43 פליז?


חיננית חומדת: שהבעל יוסי יזוז לי מהתמונה, בבקשה.


שקר כלשהו: יש אקססוריז שפשוט לא מצטלמים טוב.




יעל גולדמן ומלי לוי. צילום: צ'ינו

אופס, הצליח לכן: ההחלטה הכי מוצלחת בערב זה הייתה של הבנות מלי לוי ויעל גולדמן שהותירו את הבעלים חסרי בלוטות הפאשן בבית והחליטו לעלות על הנש ותוך כדי להשתחל לצד החיובי של המדור. תודה שחפפתן.


הו, האימה: חיננית מחבבת את הצבעוניות החורפית, הטקסטורות והאורכים באאוטפיט של לוי, וגם זה של גולדמן מקנה לה נקודות זכות.


חיננית חומדת: אתן גם נראות מאושרות יותר בלי הבעלים. או שזה משום שאתן מתות על חיננית?


שקר כלשהו: אז רגע, נכון גולדמן היא הגבר במערכת היחסים הזאת?




לירן כוהנר. צילום: צ'ינו


אופס, הצליח לך: אך לא מזמן לירן כוהנר התחתנה וכבר התבגרה והחליטה נכון כשגם היא הותירה את בן הזוג בבית. כן, יותר כיף לקרוע בופה של איוונט בלי האחד והיחיד שצובא על הצלחת שלך אף על פי שבכלל עטית שמלת אובר סייז עם דיטיילים נאים להסתרת הנפיחות המתלווה מכרסום פחמימות ריקות.


הו, האימה: חמודה, את בצד הזה של המדור הפעם, קולטת?


חיננית חומדת: ושלא תתחילי לחפף לי עכשיו, שמעת?


שקר כלשהו: ברכות.



רשימת האסון


שירי מימון. צילום: צ'ינו

הו, האימה: האם שירי מימון נכנסה באמת לנעליה של אוויטה והחליטה להילחם ולהציל מהאשפתות את האומללים הבאים: חזיית ויאז'ות, תחתוני


בוקסר צמודים ומפת שולחן שחורה ואוורירית שחלטרה כשמלה? חמודה, מי שאוסף בגדים שנראים כעיזבונות מספסלי העיר, שלא יתפלא אם למחרת יגלה שאלו נשכו ואז בלעו את נתוניו במדורה של חיננית.


אופס, הצליח לך: הפריזורה הנוסטלגית והמקיאז' הזוהר דווקא כן מוצאים חן.


חיננית חומדת: גוש, התיקלאץ' מקסים. העבירי אותו אלי, בבקשה.


שקר כלשהו: גם ככה הוא לא עובד עם שום דבר שיש לך בארון.




מירי רגב וסקאזי. צילום: שוקה כהן

הו, האימה: סקס, סמים ורוקנרול זה מיושן. במקום זה, קבלו סמרטוטאז', סקאזי ומירי רגב באנסמבל שככל הנראה הונדס וסוגנן על ידי אורן חזן: הוא, בפריזורה שכרגע מקננת על ראשו, סמרטוטישרט מהוהה, מוכנוס שגורמים לגירוד באישונים ומירי רגב כאקססורי טרנדי מלחיץ בתנועת יד שבהופעות מטאל אומרים שהיא מסמנת את השטן. ולא את זה שלובש פראדה.


אופס, הצליח לך: חיננית חולה על אושיית הרשת וחברת הכנסת מירי רגב.


חיננית חומדת: אבל כפרה, תסתכלי על עצמך רגע – את חייבת סטייליסטית צמודה, ואני חייבת השלמת הכנסה. דיל?


שקר כלשהו: ברור שאני עושה חלטורות. את הרי יודעת שהיום כבר אי אפשר להתפרנס מתרבות.




חן אמסלם. צילום: צ'ינו

הו, האימה: אם האנסמבל של חן אמסלם אמון על הרחקת מטרידים, אז האאוטפיחס הזה הוא הדבר. אומנם הפריזורה הקלולסית והמקיאז' המאיר נאים, אך בשילוב מוכנוס שמונעים זרימת דם לרג'ולאת ומגפיים גסים ומעבים קרסוליים, מתקבל מראה שלם שמרחיק אפילו את הנטייה הלסבית של חיננית.


אופס, הצליח לך: אז זה בעצם הנשק שלך נגדי, אה?


חיננית חומדת: ברור שאת הטופ! יש לי מוכנוס פדלפון שחורים בגזרה גבוהה שיעבדו נהדר עם פיס זה בוויקאנד הקרוב.


שקר כלשהו: אל תדאגי, הלסביות לא מידבקת.




עומר רוזן. צילום: שוקה כהן


הו, האימה: אפרופו לסביות, קבלו את השורד עומר רוזן בחפיפניקיות שלא תעניק לו פסלון חסינות מחיננית. חמוד, פריזורה א־לה רוזי אודונל בשילוב קן


לקרציות שחלטר כזקן פלאס וסט הצלה, סמרטוטישרט, מוכנוס יוז'ורליים ושוז אגביות אולי יעבדו נהדר על איזה אי בודד בתור חומר בעירה למדורה, אך באיוונט עם פלאשים? ממש לא.


אופס, הצליח לך: אני גאונה, אולי אי מרוחק זה התרופה שלך מחיננית?


חיננית חומדת: מיד מתקשרת לסוכנת הנסיעות לעשות בוקינג.


שקר כלשהו: כרטיס בכיוון אחד סבבה לך, נכון?




דר זוזובסקי. צילום: רפי דלויה



הו, האימה: יש מצב שלהקת עשים במנצ'יז השתלטו על דירתה של זוזו, והותירו את כל בגדיה מפוררים, מכורסמים, אכולים ותשושי סיבים? עד


שחיננית תקבל תשובות, מומלץ לגדר את זאת בסרט זרחני להרחק ואז הסגר מלא של טופ שחציו התחתון כבר איבד מצבעו ומוכנוס עם פתחי אוורור גרוסים.


אופס, הצליח לך: תישבעי שהחרקים לעסו לך גם את כל הגרביים? זה דווקא כן עובד.


חיננית חומדת: את העיניים שלך כמובן.


שקר כלשהו: גם ככה את לא ממש משתמשת בהן מול הראי.




לי לוי. צילום: אביב חופי



חיה באילוז'
לי לוי
למרות ההומאז' ההוליוודי מ־2012 של חשיפת הכרעיים, חיננית מאוד מאוכזבת כשזה מגיע לבחירות הפאשן של לי לוי הזוהרת, שמוכיחה ממש כמו אצל חיננית, שאולי כמויות מי החמצן שנשפכים על ראשה כן גורמים לנזק קוגנטיבי. מצד אחד, עלתה זאת על אירופה הקלאסית בבחירת שמלת ערב דרמטית שהייתה מזכה אותה בתשואות, ומאידך, תיקיטת בגוון וגזרה יוז'ורליים עם חשד לתווית שאחראית לחוסר שינה של ילדים רבים מבנגלדש. מלאכית, לא בטוח שכל הסובבים, בניגוד לחיננית, מחזיקים בכדורי פלא משמחים במרשם, להבא נסי להתחשב בנו, או־קיי?




אדיר מילר וליאור אשכנזי. צילום: אביב חופי

דיט ודוט
אדיר מילר וליאור אשכנזי
חיננית חוסכת מכם את מגוון הטעמים בין אדיר מילר לליאור אשכנזי, אבל מה תגידו על שני אלו שהגיעו כל אחד בנפרד לאותו איוונט, אך ביחד הם בכסות של מאניה ודפרסיה. קבלו את מילר בטואטלוק לא אופייני, חכם, גברי א־לה ג'יימס בונד מבוקרשט, ואילו את אשכנזי החתיך באמירת פאשן עצובה ומנוגדת לכל מה שחיננית מאמינה בו. לשמחתה, מצאה חיננית בתיקיטת שלה מארז טבליות קונצרטה להרמת המורל. כבר הורדתי שניים במורד הגרון, רוצה גם?





אליאב. צלם: צ'ינו



פינת הנעל

אליאב אוזן
הבלונדה מעריכה תעוזה, טוויסטים, אדג'יות וכל המילים הנבובות האלו שסטייליסטים אוהבים לכבס. אבל היי, אליאב אוזן החליט להלחים את כל המלתחה המתקדמת שלו יחד, והוא נראה כמו עוד סטנד דחוס באאוטלט. הנקודה היא שאם זה לא מספיק, חיבר אוזן שוז מזן פלדיום, שכל קשר ביניהן לטוב טעם נמצא כהזוי – ממש כמו החיבור של האובייקט לאהובתו הנוכחית, אבל זה כבר נושא אחר, אז לא משנה.




נסו לנחש של מי הסניקרס הלבנות והחרושות האלו? החידון השבוע