מותג התיקים הצרפתי לונגשאמפ השיק קולקציית סתיו־חורף בחנות הדגל שבקניון רמת אביב. את הקמפיין העונה מובילה הדוגמנית ואושיית האופנה הבריטית אלכסה צ’אנג. העונה נראה שהמותג שם דגש על החיבור בין המסורת והמודרניזציה. זה לא החיבור היחיד שעושים בלונגשאמפ, כי בקולקציה ניתן לראות גם מפגש של אמנות וטכנולוגיה. זה בא לידי ביטוי בהדפסת פרינטים בסגנון “ממפיס”.



הפרינטים הללו מצליחים ליצור שילובים המשדרים יוקרה ואופנתיות. כחלק ממשחק הניגודים, נוצרו למשל תיקים בהדפס גרפי ומוטיבים גיאומטריים בצבעים סולידיים מצד אחד, ומצד אחר הדפסים בשילובי צבעים נועזים כמו כחול, כתום, פסטלים ועוד. דגמים בולטים העונה הוא של התיק LE PLIAGE HERITAGE TRICOLORE, שבו ניתן לראות ערבוב והתאמה של צבעים, כדוגמת שחור־כחול נייבי או אפור, בורדו וסגול. הפתעה נוספת בקולקציה היא הגרסה החדשה לסדרת התיקים LE PLIAGE הוותיקה, שבה יצרו שילוב של קומיקס ואנימציה יפנית, כשבקדמת התיק יש חתול מחייך, ובגב הוא מיילל.



אהבנו: את הקמפיין שצולם באזור מיאמי ובו אלמנטים של גרפיטי ואמנות, המבטאים בצורה מושלמת את הסגנון של הקולקציה. בכלל, יש העונה המון צבעוניות ושמחת חיים, שעומדת בניגוד למה שאנחנו מכירים בדרך כלל מקולקציות החורף.



אהבנו פחות: לונגשאמפ הוא אחד ממותגי התיקים האהובים עלי. עם זאת הייתי שמחה לראות מהם חידושים בעיצובים ובחומרים, שלא לדבר על המחירים בארץ, שהרבה פעמים גורמים לי לדלג ולהמשיך הלאה לחנות הבאה.



טווח מחירים: 315־5,030 שקלים. להשיג בחנות הדגל בקניון רמת אביב



שעת כושר


בעידן הפייסבוק והסלפי אנחנו משקיעים יותר ויותר זמן במראה החיצוני שלנו, משום שזמן המסך שלנו עלה משמעותית. עם זאת רבים מנסים לתקן זאת על ידי הקצאת יותר זמן לפעילות ספורטיבית, וכשהיא מלווה בבגדים ובאקססוריז הנכונים, זה בכלל נפלא. מותג הריצה האמריקאי ברוקס השיק לקראת החורף קולקציית ביגוד ספורט שתעזור לכם להיראות טוב במרתונים הקרובים. הקולקציה שמה דגש רב על נראות, אך היא לא מוותרת גם על כל מה שחשוב לרצים: טכנולוגיות חדישות, עיצובים גיאומטריים ומראה אורבני.



בקולקציה יש חיבור ברור למראה האורבני, שמתבטא בהדפסים גיאומטריים ובגזרות נקיות. המטרה היא שהפריטים יתאימו לפעילות ספורטיבית, אך גם ללבישה יומיומית בשעות הפנאי. בין הדגמים הבולטים בקולקציה אפשר למצוא חולצות, וסטים, מכנסיים, פריטי יוניסקס ואביזרים משלימים, כמו שרוולי לחץ, גרביים ונעליים.



אהבנו: הגזרות מחמיאות והצבעוניות מתונה ולא צעקנית מדי, בניגוד לחברות ספורט אחרות. למותג יש גם סדרה מוצלחת של מכנסי ריצה דו־שכבתיים. הבדים של המכנסיים נדיפים ומשלבים בד רשת נושם המאפשר אוורור אך עם מינימום חשיפה לקור.



אהבנו פחות: אני פחות אוהבת בגדים שהם יוניסקס, לכן הייתי שמחה לראות הפרדה מושלמת בין הקולקציות. כמו כן, אני מצפה שבעונות הבאות הם ייקחו עוד צעד לכיוון האופנתי ויעזו יותר בעיצובים.



טווח מחירים: 35־900 שקלים. להשיג בסניפי רשת ברוקס ובחנויות נבחרות




שמו דגש על נראות. ברוקס צילום: brooks studio

שיק הוליוודי

מותג התכשיטים ההוליוודי בלטו, שנחת בארץ בתחילת השנה, משיק קולקציית חורף. המותג, חברה בת של חברת האיפור הבינלאומית בלטו סטודיו, ממשיך במסורת של תכשיטים מלאי גלאם במחירים שפויים. בין מכלול התכשיטים בקולקציה החדשה ניתן למצוא תליונים, טבעות ועגילים בקווים נקיים וקלאסיים. לצד ההשראות הרוחניות והיהודיות של המותג, ניתן למצוא בקולקציה גם עיצובים המשלבים מוטיבים של פרחים (פרח החיים), תחרה, סמל הסרי יאנטרה ההודי ועוד. לקולקציית התכשיטים התווספה לאחרונה גם תת־קולקציה של תיקים בעבודת יד. לתיקים יש עיצוב וינטג’, הם מתאימים לערב ומגיעים בצבע כסף.



אהבנו: על אף הקו היהודי שמתבטא בסמלים מהיהדות ובשימוש באבנים ובחמסות, יש לא מעט תכשיטים שמצליחים להיראות גם שיקיים ומגניבים. בקולקציה יש שלל טבעות מחוררות גדולות ומהממות בעיצוב פרח החיים, וגם בגזרת התליונים יש כמה שייראו נפלא אפילו על טישירט פשוטה.



אהבנו פחות:
קולקציית התיקים של המותג מיושנת ומיותרת לטעמי. המחירים שלהם לא פרופורציונלים (אפילו שבחלקם משולב כסף טהור), במיוחד משום שהתכשיטים לא חוצים את קו ה־300 שקלים.



טווח מחירים: 62־2,599 שקלים. להשיג באתר www.bellettojewelry.co.il


אפילו על טישירט פשוטה. בלטו צילום: דניאל קמינסקי