אתם מכירים את זה שהשעון המעורר מצלצל וכל מה שאתם רוצים לעשות הוא להישאר במיטה ולהתכרבל עוד קצת עם הפוך? אז בדיוק על זה רציתי לדבר, על הטרנד הכי מפנק שיש. יש שיקראו לו טרנד “הפוך" ויש שיקראו לו הטרנד שלא מפסיק להעניק.



זה התחיל במעילי הפוך הסטנדרטיים שאנחנו מכירים כבר שנים בעולם הטיולים ושעשו טרנספורמציה לעולם האופנה, ונמשך בעשרות פריטים תפוחים ומפנקים. פריטים שבאופן מפתיע עושים חשק לצאת מהמיטה - ולו רק כדי שנוכל להתכרבל בהם מחדש. כמו כל דבר שעובר טרנספורמציה מפריט צריכה בסיסי לפריט אופנה, כך גם במקרה הזה המעצבים היו צריכים להוציא את מעיל הפוך מהבנאליות ומהשעמום ולהמציא אותו מחדש.




בתצוגת האופנה של פנדי, למשל, ניתן היה לראות דוגמניות מהלכות בפריטים נפוחים שנראים גדולים מצד אחד, אך רכים ונעימים מצד אחר. המראה הסופר ענקי, שבדרך כלל אנחנו רגילים לראות אותו רק במעילים, השתלב גם בשמלת סטרפלס שנראתה ממש נעימה ומגניבה. אבל כפי שאתם יודעים, אנחנו לא חיים בתצוגת אופנה, ועל כן המעצבים ורשתות האופנה עשו לטרנד אדפטציה (כדי שיתאים לבני תמותה כמונו). אז אומנם לא תיראו כאילו יצאתם מהבית עטופים בשמיכה, אך בהחלט תרגישו ככה. וזה נראה ממש לא רע. כמובן שגם בתחום האביזרים אפשר לראות לא מעט פריטי פוך יפהפיים, החל מתיקים שמנמנים ועד נעליים שתתקשו להוציא מהן את הרגליים.