לא רק בייסיק

רגע לפני שכנראה נראה את בר רפאלי מדגמנת לנו בגדי הריון, זו העונה הרביעית שהיא מדגמנת להודיס. עם פרזנטורית כה מוכרת, אין סיכוי לא לשים לב למותג שעובר בשנים האחרונות מתיחת פנים והופך לאי שפוי בים חנויות הבגדים. הודיס החלה את דרכה כחנות טרנינגים, אך עם הזמן הפכה לרשת שהיא כבר מזמן לא רק בייסיק. לצד הדגמים הקלאסיים כגון הסווטשירטים וחולצות הבסיס הדקיקות, ניתן למצוא בקולקציה החדשה מגוון רחב של גזרות מדליקות עם נגיעות טרנדיות, שפשופים ייחודיים, מגוון מעילים ואפילו שמלות חלקות, ישרות ופשוטות שהן הטרנד הכי לוהט החורף.



אהבנו: אין ספק שסוד הקסם של הרשת הוא בבדים הרכים והמדהימים. לוק אחד מיוחד שכבש את לבי הוא לוק קולי ונונשלנטי של ג’ינס אפור־שחור מלא שטיפות ושפשופים, עם קרעים קטנים, וחולצה מכופתרת בשטיפה אפורה עדינה שהזכירה לי חולצה שאני מאוד אוהבת מרשת מעצבות יקרה. אין ספק שאם הייתי רואה את הלוק הזה בלי לדעת שהוא של הודיס, הייתי מהמרת שהוא של מותג יוקרתי של מעצב.


פחות אהבנו: את סידור החנויות. ההרגשה בחנויות הרשת היא לא הרגשת אופנה, אלא הרגשה של בייסיקים. זה אולי מה שעובד להם, אבל להיכנס לחנות שכולה מדפים עמוסים מהרצפה עד התקרה גורמת לי תמיד להרגיש שאני מפספסת דגמים שאני אוהבת, כי כל מה שבולט אלו אותם קפוצ’ונים גדולים.


טווח מחירים: 49.90־199.90 שקלים.


להשיג בסניפים ברחבי הארץ ובחנות האונליין



שוק נעליים פריזאי


דוכני מותג הנעליים “מרשה בלרינה” הם חוויה בפני עצמם. הדוכנים המעוצבים כשוק אוכל פריזאי במרכזי הקניונים ומציעים את הדגם הקלאסי, הבלרינה, כבגט חם מהתנור, הם בהחלט אתנחתה נעימה בים החנויות הגדולות, הקרות והמוארות מדי. לצד הדגם הקלאסי מוצעים גם דגמי מגפיים ואביזרים משלימים, כגון גרביים, והכל במגוון רחב של צבעים ודוגמאות. הקולקציה כוללת גם בלרינות לילדות החל במידה 24 ועד מידה 42.



אהבנו: העובדה שמדובר בנעלי בלרינה יכולה לגרום למישהי לחשוב שזה משעמם ושהכל נראה אותו הדבר, אבל במרשה בלרינה מוכיחים שלדמיון אין גבול, ולצד קולקציות חגים מיוחדות ניתן למצוא מגוון רחב של טקסטורות, צבעים ועולמות. דגם אחד מיוחד הוא דווקא דגם הכוכבים, ועד כמה שזה נשמע קיטשי, הוא משתלב נהדר עם כל מלתחה, לא חשוב אם את אישה של ג’ינס, של שחור או של שמלות, והוא נראה שיקי ולא מגוחך, ומוסיף טוויסט מקסים להופעה.


פחות אהבנו: דוכן הוא דוכן, וקניון בישראל הוא קניון בישראל. ההרגשה במדידה היא לעתים חשופה מדי (במיוחד שגברת שעוברת נתקלת בך עם התיק שלה), וזה אולי המינוס היחיד. ברור שאין דבר מושלם, אבל זה מנתק אותך ברגע אחד מחוויית הגלאם המגניבה.


טווח מחירים: 99־129.90 שקלים.


להשיג ברשת הדוכנים ברחבי הארץ



נעלי "מרשה בלרינה". צילום: דנה וקסלר
נעלי "מרשה בלרינה". צילום: דנה וקסלר



פיסים מעוצבים


יוקר המחיה בארץ לא מאפשר לרבות לצאת למסעות שופינג של אלפי שקלים כדי להיות אופנתיות, ולכן רשתות טרנדיות ונגישות כלכלית, כגון טופ־טן, הן ברכה עבור כל פאשניסטה. הרשת, המונה כיום 74 סניפים ברחבי הארץ, מציעה אקססוריז טרנדיים במחירים עממיים – תכשיטים, תיקים, צעיפים, טייצים, נעליים ועוד בטווח מחירים שמשאיר עודף רב משטר של 200 שקלים.



אהבנו: את העובדה שמדי שבוע מגיעים דגמים חדשים לפי הטרנד הנוכחי, והמחיר הנגיש הופך את שדרוג המלתחה לנושא פשוט שלא כואב מדי בארנק. ומי שחושבת שיש שם רק סחורה שנראית זולה, טועה. הנה לראיה תיק מושלם שהוא הלהיט הכי חם של העונה, בגוונים של ורוד־בז’, אפור, לבן ושחור, עם תיפורים עדינים (ולא התיפורים הגסים שזכורים לנו מתחילת שנות ה־90), ידיות נוחות ושיק חסר פשרות במחיר מצחיק של 99.90 שקלים.


פחות אהבנו: המגוון העצום הוא לא רק יתרון, הוא גם חיסרון. להצליח למצוא משהו בים המוצרים בחנות זו משימה לא פשוטה כלל. לצד פיסים נהדרים, אופנתיים וקוליים שנראים כמו פיסים של מעצבות יוקרתיות, ניתן למצוא גם לא מעט סחורה שלא נראית הכי טוב ונותנת הרגשה של זול. בסופו של יום כל מה שצריך זה סבלנות לעבור על כל הפריטים ועין מיומנת שתדע לדוג את הדגמים השווים באמת.


טווח מחירים: 9.90־220.90 שקלים.


להשיג ברשת חנויות ברחבי הארץ



תיקים של טופ-טן. צילום: שי יחזקאל
תיקים של טופ-טן. צילום: שי יחזקאל