את השנה האזרחית החדשה קיבלנו בכמה ימים מקפיאים, שהזכירו לנו שאנחנו כבר לא יכולים להסתמך על הז׳קטים הקלילים שלנו ושהגיע הזמן להוציא מהארון את התותחים הכבדים - המעילים. אני חייבת להודות שהמעיל הוא הפריט האהוב עלי במלתחה החורפית. הוא יכול להגדיר (בלי שנתאמץ) את הלוק כולו. בעונות האחרונות אפשר לראות שהם הופכים לאופנתיים יותר ויותר, כך שאם פעם דאגתם להצטייד במעיל שחור ארוך - כיום אפשר למצוא מעילים בכל הצבעים ובכל האורכים. עם זאת, במבט שטחי על הסביבה, בטח תשימו לב ש"החבר הכי טוב" של הנשים והגברים החורף הוא אותו מעיל צבאי שחוק. לא שיש לי משהו נגד לוק צבאי, אבל כשיש כל כך הרבה אופציות וצבעים, חבל להיות בנאליים.





מלבד מעילי הזית, אפשר לראות העונה מעילים בעשרות גוונים של חום, מצבעי אדמה בהירים ועד כהים מאוד. לצדם, כמעט בכל קולקציה יש מעיל אדום או כחול, ואת החגיגה חותמים מעילים בצבעי פסטל רומנטיים. מבחינת האורכים, הגזרות שנושקות לברך הן הפופולריות ביותר, ואלה משתלבות היטב גם עם ג'ינס פשוט וגם עם שמלה או חצאית.



עוד פופולריים הם מעילים באורך שכמעט נוגע בקרסול. הם מתאימים למי שמעוניינות במראה אלגנטי ובקו נקי ומינימליסטי. בכל מקרה, לא משנה איזה אורך אהוב עליכן, הקפידו לבחור בגזרה שתחמיא לגוף שלכן ותתאים לכן למגוון רחב של אפשרויות.