עולם האופנה מייצר אין ספור טרנדים עונתיים, אך דבר אחד לעולם לא יהיה פאסה וזהו מראה הפסים. אני בכוונה לא מתייחסת אליו כאל טרנד כי הוא על–זמני. הוא כל כך יציב ואהוב על אושיות אופנה ברחבי העולם, שגם כשנדמה שמיצינו אותו, הוא אף פעם לא יורד מהמדפים. ואני לא מדברת רק על הטי–שירטס המפוספסות בשחור־לבן, שלכל אישה יש בארון וכל מי שמגדירה את עצמה כפאשניסטה הצטלמה איתה בבלוג זה או אחר, אלא לפסים באשר הם, בכל הצבעים, בכל רוחב שהוא ובכל הזוויות.
 
בדרך כלל, בחורף הפסים הופכים להיות יותר מתונים ומשעממים, אך החורף הזה לגמרי לא סטנדרטי. זה בא לידי ביטוי בצבעוניות עליזה ומחממת ובבחירה מעניינת של בדים וטקסטורות. באופן כללי, אפשר לומר שהפסים העונה קורצים לשנות ה–60 וה–70, ובכך סוגרים מעגל עם המגמה הכוללת בחורף - מראה הסבנטיז השולט.
 
למי ששואלת את עצמה איך ללבוש פסים, אומר בפשטות - הכל הולך. אם בעבר נצמדנו לחוקים, כיום אפשר לומר שאין דרך לא נכונה ללבוש פסים. וכשאין חוקים, היצירתיות פורחת ונוצרים לוקים ממש מגניבים. אחד האהובים עלי הוא משחק של פסים מאונכים ומאוזנים בו־זמנית, ואם זה בצבעים שונים - מה טוב. אבל זה לא משנה במה תבחרו, תזכרו שקניית בגדים ואקססוריז עם הדפסי פסים היא השקעה לטווח ארוך. תוכלו לנצל אותם לאורך שנים, גם כשרבים מהטרנדים יעברו מהעולם.