סילואט של רקדנית בלט


לקראת עונת החתונות השיק בית האופנה “גליה להב” קו חדש לכלות בשם Gala Collection- Luxury Ready to Wear. הקו החדש יצא במקביל לקולקציית ההוט קוטור The Ivory Tower, והוא נועד להציג מראה נגיש ומעודן. הקו החדש פותח כדי להגדיל את נתח השוק ולפנות גם לקהלים חדשים, ובעיקר לנשים שמחפשות שמלות מעודנות ונקיות, אך להישאר אופנתיות ומעודכנות. השמלות בקולקציה עשויות מבדי משי עדינים המזכירות את הסילואט של רקדניות הבלט. בשמלות ניתן לראות שילובים של רקמות בעבודת יד וקריסטלים.
 
אהבנו: קולקציה מקסימה ואלגנטית, שתתפוס את העין של הרבה כלות לעתיד. זאת הזדמנות טובה לספר שהשחקנית ההוליוודית קימיקו גלן, הזכורה כברוק סוסו מהסדרה “כתום זה השחור החדש”, השתתפה השבוע בטקס פרסי גילדת השחקנים, טקס פרסי הסאג, כשהיא לובשת שמלה בעיצובה של להב. כך שהאהבה לעיצוביה של להב חוצה יבשות.
 

אהבנו פחות: נגישות זה עניין של השקפה. המחירים לא זולים בכלל, ותואמים את מה שאנחנו כבר מכירים בתחום שמלות הכלה.
טווח מחירים: 10,000־16,000 שקלים (להשכרה). ניתן להשיג בחנויות המעצבת בתל אביב ובאשדוד
אורבניות מודרנית בית האופנה “ענבל דרור"
 

"haute couture” של המעצבת ענבל דרור הציג קולקציית שמלות כלה ושמלות ערב. הקולקציה מאגדת בתוכה 32 שמלות כלה וערב ועוד אאוטפיטים המתאימים לאירועי ערב. ההשראה הגיעה משני עולמות מרכזיים: העיר ניו יורק ועולם האופנה הגברי. פלטת הצבעים שבה משתמשת דרור מתאימה מאוד לנסיכותיות שהיא מציגה בדגמים שלה, והיא נעה בין גוני השמנת והשנהב לבין צבעוניות דרמטית יותר עם שילובים של אפור פחם וכסף. הבדים מיובאים מאירופה וכוללים טול משי ואריגים כבדים יותר בטקסטורת מאט ובדים עם חיתוכי לייזר. המטרה היא ליצור מראה דומיננטי לאישה החזקה שלא מוותרת על הלוק הרומנטי. הדבר בא לידי ביטוי בשילוב של מחוכי קאפים בלתי נראים, שסעי ירך גבוהים וקפלי שיפון נופלים.
 
בית האופנה ענבל דרור. צילום: יניב אדרי
בית האופנה ענבל דרור. צילום: יניב אדרי

 
אהבנו: קולקציות שמלות כלה וערב לא עושות הרבה גלים בעולם האופנה, ולכן שמחתי לראות שדרור יצאה מעט מהשיממון העיצובי והציגה פרטים כמו חליפות טוקסידו לנשים עם חולצות מכופתרות, ובכלל יצרה לוק אורבני מודרני. בנוסף, הקולקציה בכללותה היא רבגונית, מה שמסביר את העניין של מגזין “ווג” לשמלות של המעצבת בשנים האחרונות.
 
אהבנו פחות: קצת נמאס שמעצבים משתמשים בניו יורק כמוקד השראה, כי זה כוללני מדי ולא אומר כלום. חוץ מזה, אף על פי שמדובר בהוט קוטור, הייתי שמחה לראות התייחסות בקולקציה גם לנשים מלאות.
 
טווח מחירים: שמלת ערב (להשכרה): מ־8,000 שקלים; שמלת כלה (להשכרה) מ־14 אלף שקלים.
ניתן להשיג בחנויות המעצבת בתל אביב ובאשדוד
בשורה לאוהבים

כאילו אנחנו צריכות תירוצים לקנות תכשיטים. תכף ולנטיינ’ז דיי, ועל כן תכשיטי פנדורה השיקו קולקציה לאוהבים (או יותר נכון לאוהבות). הקולקציה של פנדורה רומנטית, והקו המחבר הוא סיפורי אהבה קטנים. הקולקציה, שצבעיה הם כסוף, ורוד וזהב, מעוטרת בלבבות, בפפיונים ובעוד פרטים רומנטיים, משובצת בזרקונים ומצופה אימייל.

צ"בשורה לאהבים, צמידי פנדורה. צילום: יח
צ"בשורה לאהבים, צמידי פנדורה. צילום: יח


אהבנו: פתרון קל לגברים שמתקשים למצוא מתנה. מתאים מאוד למכורים לצ’ארמס ולכל מי שרוצה מתנה שתישאר לאורך זמן. הקולקציה עצמה מקסימה ביותר, והשילוב של צבעי הכסף והוורוד יוצא פשוט מושלם ולא קיטשי מדי.

אהבנו פחות: כמו תמיד, הבעיה היחידה שיש לנו עם פנדורה היא המחיר. מי שרוצה לקנות צמיד עם צ’ארם אחד, ייאלץ להיפרד מ־400 שקלים לפחות. 
טווח מחירים: מ־149 שקלים לצ’ארמס או עגילים.
ניתן להשיג בחנויות הרשת