יש דרך חזרה


אתרי אופנה צצים בימים אלה כמו פטריות אחרי הגשם. אחד האחרונים שיצא לי להכיר, שהושק כבר בשנת 2014, הוא אתר האופנה לדילה, המתמחה באופנת רחוב־קז'ואל, כשהדגש הוא על בגדים תוצרת הארץ. מה שמבדל את האתר משאר האתרים שכבר ראינו הוא שהשירות מאפשר קנייה ותשלום רק לאחר קבלת הפריטים ובחירתם. זאת אומרת: לא אהבתם, לא חויבתם, ואתם פשוט צריכים להחזיר את הפריטים. איך זה עובד? כשאתם מזמינים פריטים מהאתר, עליכם להזין גם כרטיס אשראי לביטחון. הפריטים שבחרתם יגיעו אליכם עם שליח, שישאיר לכם אותם ל־48 שעות ובהן תוכלו למדוד ולהחליט. לא אהבתם, השליח יבוא לאסוף אותם ולא תחויבו עליהם. הקולקציה שתמצאו באתר היא רחבה מאוד ומתבססת על טרנדים עולמיים בולטים. תמצאו שם המון שמלות אובר־סייז, שמלות סריג, טישירטים, אוברולים, מכנסי סקיני מבדים שונים, ז'קטים, עליוניות ומעילים.


אהבנו: היתרון הברור של האתר הוא אפשרות החזרה הנוחה. הרבה פעמים דברים נראים טוב על הדוגמניות באתרים, וכשאנחנו מקבלים אותם, הם נראים פשוט לא נכונים על הגוף, וכאן כבר לא צריך להתלבט יותר מדי.


אהבנו פחות: הבגדים באתר לא מרגשים יותר מדי. יש כאן אופנת קז'ואל בסיסית, שאפשר למצוא היום כמעט בכל מקום. הייתי שמחה לראות שם בגדים יותר כיפיים, לערב למשל.


טווח מחירים: 69־349 שקלים.


להשיג באתר www.ladila.co.il


לדילה. צילום: איתן טל
לדילה. צילום: איתן טל


חשק לפעילות


מעצבת האופנה הוותיקה חגית טסה השיקה לאחרונה את In motion, קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת לאביב הקרוב. את ההשראה לקולקציה שאבה טסה מעולם הספורט, וניתן לראות את זה באופן מובהק ברבים מהעיצובים. כמו תמיד, הצבע השחור בולט מאוד בקולקציה, ואליו חוברים גם הצבעים זהב ולבן. בין הפריטים שמרכיבים את הקולקציה, הכוללת בסך הכל 28 דגמים, תוכלו למצוא עליונית ארוכה עם קפוצ'ון בחיתוכי לייזר, מכנסי ג'ינס בציפוי סיליקון מבהיק עם שרוך, שמזכירים מאוד את מכנסי הטרנינג הפופולריים כיום, מכנסוני טניס, שמלת גולף צמודה ובגד גוף עם קפוצ'ון. הבדים שבהם משתמשת טסה הם כותנה, דמוי עור, ניאופרן, ויסקוזה, לייקרה וקופרו – בדים אלה מטופלים על ידה וזוכים לחיתוכי לייזר ועיבודים נוספים במטרה לתת להם עומק.


אהבנו: הקולקציה מאוד כיפית ועושה חשק לפעילות. משחקי הבדים והטקסטורה הצליחו לטסה, וגם מבחינת הגזרות יש הרבה פריטים שפשוט נראים נפלא על הגוף.


אהבנו פחות: אני יודעת ששחור זה הקטע של טסה, אבל בקולקציה שמשדרת תנועה ושאובה מעולם הספורט אפשר להכניס עוד קצת צבע.


טווח מחירים: 289־629 שקלים.


להשיג בחנויות הרשת



אופנה ביתית


כשאנחנו מדברים על אופנה, אנחנו לעתים שוכחים שגם בגדי הבית תופסים חלק גדול בחיים שלנו. חשוב להזכיר שגם בבית אפשר לשמור על סטייל. בשנים האחרונות נכנס לשוק הישראלי מותג האופנה והלייף סטייל Bedroom Athletics, מבית Harris Tweed האנגלי, המתמחה בנעלי בית העשויות צמר סינתטי. הקולקציה שלהם העונה מאופיינת בצבעוניות פסטלית רכה לצד הדפסים מנומרים. בקולקציה יש מגוון רחב של נעלי בית לנשים ולגברים, כשהדגש בגזרה הגברית הוא מראה הרטרו.


אהבנו: האנגלים אלופים בנעלי בית, והנעליים האלו הן ההוכחה. הן חמות ומפנקות, ונראות טוב על הרגל גם כשאתם סתם בפיג'מה.


אהבנו פחות: אין מספיק דגמים בארץ, והייתי שמחה שהקו של הגברים יתרחב ונוכל לראות שהוא יוצא מתרדמת החורף המשעממת.


טווח מחירים: 84־91 שקלים.


להשיג באתר carrot.co.il וברשת קרוקס אנד מור 



Bedroom Athletics. צילום: יח"צ
Bedroom Athletics. צילום: יח"צ