טקס האוסקר 2016 הפתיע ועשה היסטוריה: ליאונרדו דיקפריו זכה סוף סוף בפסלון המוזהב, "ספוטלייט" הקטן זכה בסרט הטוב ביותר ואפילו נאמרו כמה מילים בעברית, באדיבותו של בעלה של השחקנית הישראלית מילי אביטל. עכשיו כשנרגענו מכל המתח הזה, אפשר להתפנות למה שלבשו הכוכבות. אז מי הייתה מדויקת ומי פספסה בענק?


ג'ניפר לורנס

לורנס מחזיקה כבר באוסקר אחד באמתחתה, ואולי זו הסיבה שהיא הגיעה כל כך מלאת ביטחון לטקס הנוכחי וגרפה את פרס המתלבשת הטובה ביותר בענק. השיער מדויק, העיניים מעושנות, השמלה אלגנטית וסקסית במידה. ככה אנחנו אוהבים את הוליווד.



ג'ניפר לורנס. המנצחת הגדולה של הערב
ג'ניפר לורנס. המנצחת הגדולה של הערב



קייט בלאנשט

ככל הנראה האישה היחידה על גבי הגלובוס שיכולה ללבוש שמלה בצבע ירוק-מנטה ולהוציא ממנה הצלחה מסחררת. בלאנשט מציגה אלגנטיות מלכותית כהרגלה, ונראית מדהים לגילה. למקרה שתהיתם - בלאנשט בת 46. מה שנקרא, הלוואי עלינו.



קייט בלאנשט. המלכה האם
קייט בלאנשט. המלכה האם



רייצ'ל מקאדמס 

הסרט בכיכובה גרף את הפרס הגדול, היא בעצמה דווקא לא. אבל מה זה משנה - גם היא הצליחה ללבוש ירוק ולצאת מזה בשלום. מקאדמס נראית מעולה עם ה"ספוטלייט" מכוון עליה. השמלה? מעט משעממת וצפויה. הנעליים? עדיף שנשמור על זכות השתיקה. לאלו שמסתכלים שנית כדי לוודא - כן, מדובר בפלטפורמה בצבע כסף.




רייצ'ל מקאדמס. הסרט בכיכובה גרף את הפרס הגדול
רייצ'ל מקאדמס. הסרט בכיכובה גרף את הפרס הגדול



ברי לארסון

היא גרפה את פרס השחקנית הטובה ביותר עם שמלה נכונה וקלאסית בצבע כחול ושיער חצי אסוף שמעט מבגר אותה. לארסון הפליאה בסרט "חדר" והכי מגיע לה להיות מאושרת עד הגג. את הכי יפה כשכיף לך, תמשיכי לחייך. אולי בשנה הבאה תפתיעי אותנו קצת יותר.





סופיה ורגרה

רגע, אנחנו בטקס האוסקר 2016? כי סופיה ורגרה נראית בדיוק כמו שהיא נראתה בשנה שעברה, ובשנה שלפני-כן, ולפני-כן ובכל טקס כלשהו שבו סופיה ורגרה היא סופיה ורגרה. שמלה בומבסטית בגזרת סטרפלס, עגילי-ענק ואודם אדום. לא מעניין, אבל עושה את העבודה, אין מה לומר.



סופיה ורגרה. סופיה כמו סופיה
סופיה ורגרה. סופיה כמו סופיה



ג'ון לג'נד וכריסי טיגן

הוא שר לה שהוא נתן לה את כל כולו, והיא כנראה שלא נתנה את כל כולה למחשבה על הביגוד לטקס האוסקר. הוא בפפיון מרושל וכעור למדי, והיא לא מפליאה בהריונה. דוגמת העלים האדומים מרחיבה ולא מחמיאה והצבע של השמלה יחד עם האודם וצבע השיער הדהוי נראה פשוט, איך לומר, רע. והיא יכולה הרבה יותר, גם בהריון.



ג'ון לג'נד וכריסי טיגן. הריוניים, חמודים ונראים זוועה
ג'ון לג'נד וכריסי טיגן. הריוניים, חמודים ונראים זוועה



פארל וויליאמס ורעייתו

המוזיקאי עם הכי הרבה גרוב בסביבה תמיד מצליח להתייחס לשטיח האדום לא כל כך ברצינות, ולרוב זה חינני למדי. הבלונד מקסים, החליפה מדויקת, אבל רגע - מה קורה שם למטה עם הקיפולים? ובלי גרביים? פארל פארל, גם הומור צריך לדעת לעשות. היית צריך ללכת על אחד מהם ואז אולי היית מעלה חיוך על פנינו ולא הבעה מעוותת.




פארל וויליאמס ורעייתו
פארל וויליאמס ורעייתו



היידי קלום

אם הדוגמנית ואשת העסקים ניסתה להשיג תשומת לב מירבית - היא הצליחה - בתור המתלבשת הגרועה של הערב. קלום בעלת נתוני העל בחרה בשמלה מבד מקופלל בצבע חיוור למדי, פרחים ענקיים שנראים זולים מאד, מחשוף מאד לא מחמיא במרכז הגוף, ולקינוח - שרוול תפוח מוגזם ומעוות. כמה חבל, ומזל שיש לך עדיין חיוך של מליון דולר.



היידי קלום. הצליחה לקבל את תשומת הלב
היידי קלום. הצליחה לקבל את תשומת הלב