רשימת הפאסון

גל גדות
אופס, הצליח לך: ככה עושים את זה על פי וונדר וומן בפרימיירת הסרט "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" בניו יורק - שוכרים סטייליסטית הוליוודית שתתקין לך שמלת מעצבים יוקרתית עמוסה בעבודת יד פסיכית, שמחמיאה לקימורי הסופר מודל שלך, ודואגים למקיאז' מעולה ופריזורה מאווררת. והנה, חיננית סותמת את הפה, אחרי שהגירה ריר על עצמה מקנאה והערצה.


הו, האימה: חיננית נהיית גרופית של גל גדות.


חיננית חומדת: הכל!


שקר כלשהו: עלי זה ייראה טוב יותר.



גדות בפרמיירת הסרט החדש. צילום: רויטרס



גל גדות
אופס, הצליח לך: לא, זוהי לא טעות. חיננית מתעלת את הסטוקריות לגל גדות שוב, והפעם, באירוע קידום הסרט במקסיקו סיטי, כשגדות בטוטאלוק נשי, כפרי (כפר רומנטי באיטליה ולא כפר סבא) ונגיש.


בליין־אפ: פריזורה נהדרת, מקיאז' מקצועי, טופ שחור שחושף טורסו מושלם וחצאית עשירה עם דיטיילז מעוררי השראה.


הו, האימה: למרות השוז האדומות הבנאליות, חיננית עדיין מחזיקה באובססיה לשחקנית ההוליוודית.


חיננית חומדת: מעבר לכל הפיסים השווים, תארזו לי גם את המותניים והרג'ולאת שלה.


שקר כלשהו: זה לא שקר, בואי נהיה חברות, מה אכפת לך? חיננית שמעה שבודד בצמרת.



גדות. תארזי לחיננית את המותניים. צילום: רויטרס



גל גדות
אופס, הצליח לך: כשכל הפאשניסטיות בלבנט זורקות על עצמן איזה ז'קט עור וסקיני ג'ינס, חיננית מעדיפה לבנות לגל גדות מזבח אישי עמוס מפריטים של הוט קוטור. והפעם – בפרימיירת הסרט במקסיקו סיטי: שמלה בגזרה מפוארת וקולית שמדגישה את


החוזקות שלה. איי לייק.


הו, האימה: חיננית נשבעת שהיא לא לסבית, זאת סתם העצמה נשית שכזאת לפרגן לדומותייך.


חיננית חומדת: למה את לא עונה להצעת החברות שלי בוודג'בוק? רגע, יש מצב שאת מפחדת?


שקר כלשהו: ולפי מרשם הכדורים הפסיכיאטריים שהמחומצנת נוטלת כל בוקר, אכן יש לך ממה.



רשימת האסון

דר זוזובסקי


הו, האימה: חיננית מסירה את כפפות המשי כשזה מגיע לזוזו, שפוקדת איוונט כשהיא עטויה בכל הסמרטוטאז' מבוידעם המאובקים של נעמת. הגירוד


מתחיל לתת אותותיו, כולל בקרניות העיניים, בגלל הפריזורה שיכולה להיות חתומה על חוזה וקמפיין לשמן קנולה, הגופייה היוז'ורלית, הז'קט של הוויז'ות מהאייטיז, שוב סקיני ג'ינס שחור ושוב סניקרס לבנות מתישות בבנאליותן.


אופס, הצליח לך: המסקרה נהדרת, ואת יודעת את זה.


חיננית חומדת: יאחת, ידוע ששחקנים לא משתכרים מדהים, אבל את גם דוגמנית ועושה מלא קמפיינים. זה באמת הכי טוב שאת יכולה?


שקר כלשהו: או שבעצם כמו כל התעשייה, גם את מקבלת תשלום ב"שוטף פלוס תמותי", ולכן הארון שלך נתקע ב־2014?



זוזובסקי בסניקרס מתישות




יוסי מזרחי
הו, האימה: אולי לכבוד פורים ההתחפש יוסי מזרחי לכינה נחמה? עד שנקבל תשובה, שמפו או נפט, חיננית כתבה על מזרחי שיר: אני פורים, אני פורים שמח ומבדח / אבוא רק פעם בשנה כדי להתקלח (למה זה לא קורה באמת?).


אופס, הצליח לך: אם זו הצלחה בעיניך, אז עשית את זה ביג טיים!


חיננית חומדת: ברגעים כאלו עולים בחיננית החששות שנינט טייב תתרנית.


שקר כלשהו: צחוקים איתך, לא להיעלב.



למה יוסי מזרחי התחפש?




מאור שוויצר
הו, האימה: לא, לא מדובר בפיסת מציאות ממסיבת תחפושות, מאור שוויצר סתם מהלך בקרבנו בדמותו מעוררת ההשראה – לפליטת ארוחת הצהריים חזרה לשקית – של סופר מריו. מלבד כובע מצחייה שלא מסתיר את אדי הגריז, חיננית לא מתרשמת מיחידת פאשן שכוללת מכופתרת יומיומית, סקיני ג'ינס ממשפחת האופנוענים שהוטמנו בתוך מגפיים גמורים, ואת הפוזה הזאת שקוראת לשפחתכם הנאמנה לגזור החוצה בפוטושופ את הבחור המרשים הזה שלצד שוויצר.


אופס, הצליח לך: אז רגע, מי זה המגה ז'ארד הזה שלצדך?


חיננית חומדת: מהחמ"ל של “מעריב המגזין" התקבלה זה עתה הידיעה כי הבלונדיני הזה עונה לשם חיים ברבי – שם של רצף מאילת עם חזות של אל יווני. קניתי.


שקר כלשהו: אכן טעות עבור כל איש בגובה של דמות ממשחק מחשב להצטלם עם מיסטר ברבי, אבל חיננית מבטיחה להגיע עם עקבים ל־1.80 מטר ולהתעלם מהסמרטטת שעליך. דבר איתי.



מי זה המגה ז'ארד שלצדך? מאור שוויצר



הדר לוי
הו, האימה: עצרו הכל ושימו לב לקלוז־אפ על תיקה של הדר לוי המצחיקה. לא רק שמדובר בחיקוי מבעית לתיק שאנל, הרוכסן שפותח את שפתי התיק שבור לחלוטין. חיננית אף פעם לא ציפתה שלוי תהיה לאה שנירר, אבל כל החיפוף הזה לא מחמיא לאובייקטית, ומביא לחיננית את החרופה. או שאולי מדובר בדיאטה חדשה, ושם את מסתירה את הסנדוויצ'ים?


אופס, הצליח לך: בטח שלא שמלת האובר סייז מלייקרה תכולה ובגימור של מיזע פלאס ז'קט אופנוענים סינתטי. ובשחור. יש לך מזל שחיננית מטפלת ביצר הפירומני שלה. רק בגלל זה היא לא ערמה את כל הפיסים הללו והציתה אותם בעזרת קופסת גפרורים שלמה.


חיננית חומדת: אל תגידי לי שאת מאלו שלימדו אותם ששחור מתאים לכל אחד מסקאלת הצבעים? ביג מיסטייק, כפרות, היוג'.


שקר כלשהו: חבל שהומור משובח לא מצטלם טוב.



הומור משובח לא מצטלם טוב. הדר לוי



מאיה בוסקילה
הו, האימה: אז זהו, שמאיה בוסקילה חובבת הפאשן והשופינג אונליין עושה טוטאלוקים אורבניים לא רע בכלל, אבל רק כשאין צלמים בסביבה. כשהמצלמות נמצאות באזור, כל מערך ההלבשה של הזמרת קורס אל תוך עצמו, וכעת ליידי בוסקילה בפספוס קולוסלי הודות למראה שלם שהעדשה של חיננית דחסה, לעסה ואז פלטה מחוסר טעם.


אופס, הצליח לך: כל פריט בנפרד נהדר, אבל יחד ועל אישה קוקטית, וכשיש מצלמת פפרצי מעגלת ספקטרום? פחות.


חיננית חומדת: לולי, פתחי את הז'קט, חנקת.


שקר כלשהו: בטוחה שבפעם הבאה יצליח לך.



פתחי את הז'קט, חנקת. מאיה בוסקילה



פינת הליטוף

דווקא במסיבת פורים הצליחה ריטה לרגש את חיננית. לא בגלל החיוך המתוח מדי, אלא בשל בחירת התחפושת הנהדרת והאלגנטית שמחמיאה לדיווה. למה ביומיום את לא משקיעה ככה? חבל שלא כל יום פורים.



חבל שלא כל יום פורים. ריטה. צילום: רפי דלויה




חיה באילוז'

לי לוי


חיננית בהלם שהיא אומרת את זה, אבל להגיח לחגיגות שתיית בירה, ועוד בעיריית תל אביב, באאוטפיט ערב חושפני, תיק שאנל, עננת מי חמצן קשה שנודפת מהפריזורה ולערבב עם כל אלו כוס בירה ענקית מפלסטיק, זה מה זה מוגזם ותלוש מהמציאות. אפילו בשביל חיננית.



חיננית בהלם. לי לוי



צא מזה

צחי גראד באמת איזה כיף שצחי גראד הגיע וכיבד אותנו בנוכחותו המנומנמת. חמוד, למה הפרעת לעצמך וטרחת לצאת דווקא היום מהבית? היית יכול להמשיך לשבת בכיף על הספה בבית עם כוס התה והרקיקים שלך, ולחסוך מאיתנו את אפיל אחוזת ראשונים שאתה מקדם פה.



היה יכול להמשיך לשתות תה. צחי גראד



צילומים: רפי דלויה, אור גפן, תמר מצפי וראובן שניידר