דוכסית קיימברידג', קייט מידלטון, תופיע על שער המהדורה ה-100 של הגיליון הבריטי של מגזין "ווג" ותמשיך את דרכה של אמו המנוחה של בעלה, הנסיכה דיאנה שהצטלמה גם היא מספר פעמים למגזין, כך נחשף הלילה (ראשון) על ידי המגזין.



ב"ווג" חשפו את השער של המהדורה שתתפרסם בחודש יוני באתר האינטרנט של המגזין ובתמונת השער הנסיכה קייט נראית מחייכת, כשהיא מצולמת באזור הכפרי נורפולק, שם היא מתגוררת רוב הזמן עם משפחתה. קייט מצולמת בלבוש יומיומי, חבושה כובע ירוק, ז'קט חום וחולצה לבנה. בתמונה נוספת היא נראית לבושה בחולצה עם פסים אדומים ושחורים, נשענת על גדר עץ. סך הכל הנסיכה תופיע בעשרה עמודים במגזין.



"זהו כבוד עצום ומרגש מאוד עבורנו שהוד מעלתה דוכסית קיימברידג מופיעה על השער של ווג הבריטי כחלק מגיליון המאה שלנו", אמרה העורכת הראשית של המגזין, אלכסנדרה שולמן. "לי באופן אישי זו הייתה חוויה נפלאה, הייתה לי ההזדמנות לעבוד איתה ואני מאוד גאה במה שהפקנו. גיליון מיוחד זה של המגזין הוא מאוד קרוב ללבי והוא משקף 100 שנים של ווג הבריטי ולכן אני מאוד מודה שהצלחנו להמשיך עם המסורת שלנו של דיוקנאות מלוכה".



הנסיכה קייט על שער "ווג". צילום: אתר ווג
הנסיכה קייט על שער "ווג". צילום: אתר ווג



שתיים מהתמונות של קייט מסט הצילומים שצולמו בחודש ינואר על ידי הצלם הבריטי ג'וש אולינס, יוצגו בגלריה הלאומית בלונדון לדיוקנאות, כחלק מתערוכה שתפתח בחודש מאי לציון יום הולדתו ה-100 של "ווג".



דיאנה, אמו של בעלה של קייט, הנסיך ויליאם, הופיעה כמה פעמים על השער של "ווג" ולקייט אלה צילומי האופנה הראשונים.



הנסיכה קייט מתוך מגזין ווג. צילום: אתר ווג
הנסיכה קייט מתוך מגזין ווג. צילום: אתר ווג