השמלה הנכונה


לאחרונה התוודעתי לרשת האופנה המקומית "מאיושה", שכבר מחזיקה שלושה סניפים מצליחים בתל אביב. הרשת מתמקדת בביגוד ואקססוריז טרנדיים, כשקהל היעד הוא נשים ונערות.



הקיץ מציעה "מאיושה" קולקציה שמחה וצבעונית, עם מגוון פריטי קז'ואל שילוו אתכן משעות העבודה לשעות הפנאי. הקולקציה עוצבה על ידי המעצב והבעלים גילי רעני, ואפשר למצוא בה מגוון בגדים בצבעים חלקים והדפסים קיציים, ובהם נקודות, פסים, בעלי חיים, כוכבים, פרחים ועוד.


הדגש בקולקציה הוא על בגדים שמתאימים למבני גוף שונים. כך למשל הרבה שמלות מגיעות ב־ONE SIZE, כך שגם נשים בגזרה קטנה וגם נשים גדולות יותר יכולות למצוא בהן פתרון אופנתי. עוד בקולקציה: שמלות וחצאיות צמודות או משוחררות בגזרות מיני, מידי ומקסי, גופיות, טי־שרטס, חגורות, תיקים ותכשיטים.



אהבנו: העיצובים של הרשת קלילים ומתאימים למי שמחפשת את הלוק הרומנטי, שמתורגם לעשרות שמלות וחצאיות מתנפנפות. הבגדים של "מאיושה" לא מתיימרים, אלא מספקים מענה לנשים שרוצות להתלבש יפה ועדכני, בלי להיפרד מאלפי שקלים.



אהבנו פחות: חלק מהשמלות בקולקציה נראות בנאליות, כאילו כבר ראינו אותן בווריאציות שונות בחנויות אחרות. הייתי מוותרת על חצאיות הבלון, שאיכשהו התגנבו לקולקציה.



טווח מחירים: 60־290 שקל.


להשיג בחנויות הרשת בתל אביב: שינקין 5, בוגרשוב 32 ודיזינגוף 150



קמדן אנד שוז. צילום: אשר תורתי



לא רק נעליים

רשת חנויות קמדן אנד שוז מציגה העונה קולקציה רחבה הכוללת פריטי לבוש, הנעלה ואקססוריז משלימים. הרשת הישראלית, שנכנסה לחיים שלנו בסערה וממשיכה לגדול, מנוהלת על ידי בני הזוג אלון ומיטל שני. בעוד אלון אחראי על הצד העסקי, מיטל מתפקדת כסטייליסטית, קניינית ומעצבת.



את פעילותה החלה הרשת כשהבטיחה לספק נעליים בייצור ישראלי ובמחירים נוחים, ועד היום היא עושה זאת, רק שלצד הנעליים החלה לשווק גם תכשיטים ובגדים. חלק מהבגדים מיובאים מאיטליה ומפריז, וחלק בעיצובה של מיטל. בחנויות הרשת תוכלו למצוא מגוון פריטי לבוש קז'ואל, החל מחולצות, מכנסיים קצרים וארוכים מבד או מג'ינס, גלביות, טוניקות, שמלות יומיומיות, חצאיות בגזרות שונות ואקססוריז משלימים. כמו כן, תמצאו גם דגמים רבים של נעליים, סנדלים וכפכפים, חלקם מעור.



אהבנו: בגזרת הנעליים, הכפכפים ממש מפתים בשל מחירם הנמוך. בנוסף, בקולקציה יש המון נעליים קלאסיות עם עקבים שטוחים ועקבים גבוהים אך יציבים. אהבתי במיוחד את הצבעוניות הקיצית ואת כניסתם של צבעים כמו כסף, צהוב ותכלת. בנוגע לבגדים, קמדן מספקים שלל בגדים בדגש על בדי טריקו, שיכולים לתת מענה נפלא לנשים המחפשות בגדים ליומיום.



אהבנו פחות: אף שהם ממש משתדלים לרצות את כולם, ומגדירים שיש להם פריטים לנשים בטווח רחב של מידות, רוב הדגמים לא מגיעים במידות 41־43, וחבל כי הרבה נשים מוצאות את עצמן בלי מענה. ומעבר לזה, נדמה שקמדן אנד שוז לא מעזים מספיק, אלא מנסים לספק את המראה הקלאסי ולא יותר מזה.



טווח מחירים: 39־389 שקל.


להשיג בסניפי הרשת ובאתר www.camden.co.il



שעון בולובה. צילום: יח"צ



מה השעה בירח?

מותג השעונים האמריקאי BULOVA עלה לארץ. החברה נוסדה בניו יורק בשנת 1875 על ידי ג'וסף בולובה, וידועה בזכות הפיתוחים הטכנולוגיים שהוציאה ונודעו בכל העולם, בהם שעון הטיימר ACCUTRON ששימש את נאס"א במשימותיה על הירח.


הקולקציה של המותג בארץ כוללת שעוני גברים ונשים בעיצוב אלגנטי ובמחירים נגישים יחסית. את המותג מייבאת קבוצת סיטי טיים, שמשווקים בארץ את תכשיטי פנדורה, שעוני ותכשיטי טומי הילפיגר, שעוני ג'וסי קוטור ואת תכשיטי DF.



טווח מחירים: החל מ־875 שקל.




צמיד לרגל של מגנוליה. צילום: סיוון לוי



הכיני רגלייך לקיץ

אין דבר שמבשר את בוא הקיץ הישראלי יותר מצמידי הרגליים. הצמידים, שאהובים בעיקר על נערות ונשים צעירות, מגיעים העונה גם לרשת מגנוליה. הרשת מציעה קולקציה של צמידים בציפוי זהב, כסף וכסף מושחר, ובהם משולבים פנינים, זכוכיות מורנו צבעוניות, קריסטלים ומגוון תליונים.



טווח מחירים: 57־179 שקל.




ד"ר מרטינס. צילום: יח"צ



יוצאים מהצללים

שיתוף פעולה מדליק במיוחד בין מותג הנעליים ד"ר מרטינס לצבי הנינג'ה וניקלודיאון. ד"ר מרטינס יצרו קולקציה ייחודית של נעליים, כמחווה לסדרת האנימציה ובמקביל לעליית הסרט "צבי הנינג'ה: יוצאים מהצללים". הקולקציה כוללת ארבעה דגמים, כשכל דגם מייצג צב נינג'ה אחר.



מחיר: 125 יורו, להשיג באתר ד"ר מרטינס.