נותנות כתף: אחרי הקאמבק (הפחות מוצלח, לטעמי) של חולצות הבטן, הקיץ ניתן לצהול לכבודו של קאמבק נוסף: כתפיים חשופות. חולצות ושמלות החושפות כתף אחת או שתיים הן ללא כל ספק הדבר הכי חם העונה, ובצדק. כתפיים חשופות הן אחד המראות הסקסיים שיש. ובעוד חשיפת בטן יכולה להיראות חסרת טעם אחרי גיל 16, חשיפת כתפיים משדרת גלאם ואלגנטיות, בלי להתאמץ יותר מדי או להרגיש ולהיראות זולה.



יתרון נוסף, הרבה נשים מתקשות לקבל באהבה חלקים רבים בגופן, אך על הכתפיים לא תשמעו מפיהן אף תלונה. וכשהפוקוס עובר לכתפיים שלנו, קל מאוד לשכוח את האזורים שאנחנו פחות אוהבות, מה גם שמדובר בטרנד חסר גיל: חשיפת כתף לא תיראה חסרת טעם גם כשמדובר בנשים בוגרות, ולכן פריטים חושפי כתפיים הם פתרון קיצי נפלא לעונת האירועים ולנשים המחפשות שמלה קלאסית שתחמיא להן בכל משקל ובכל גיל. כדי לעשות סדר, אני לא מדברת על פריטי סטרפלס חושפניים, אלא דווקא על שמלות וחולצות מבד שמונח בטבעיות על הכתפיים ונראה שיקי.



כדי לשמור על מראה נקי, שימו לב לא להעמיס ולהגזים, ואם אתן בוחרות בחולצה חושפת כתפיים, ודאו שהחלק התחתון יהיה מעודן ולא יחשוף יותר מדי. 



שמלה: אבישג ארבל, 490 שקלים


 






צילומים: גורן ליובונצ'יץ, טינו ואקה, שרבן לופו, ולרי בלקינד, אסקף ועומר מסינגר, ניר יפה, הנס מוריץ, רפאל מזרחי, ירון ויינברג, יח"צ