להיות ספורטיביות

בימים אלה אפשר לראות סנוניות ראשונות מקולקציית סתיו־חורף של Le Coq Sportif המתמחה בספורט ובלייף סטייל. המותג הצרפתי נוסד בשנת 1882 על ידי אמיל קאמוסט, מי שנודע בעיצוב לנז'רי משובח. קאמוסט החליט לשלב בין פריטי הלבשה נעימים לאופנת ספורט, וייצר בהתחלה בגדי ספורט. עם הזמן הוא התרחב והחל לייצר גם בגדים במראה וינטג' לשעות שאחרי הספורט.



בעונות סתיו־חורף יציע המותג נעלי סניקרס שעוצבו בהשראת דגמי אייקון, ושבעקבותיהם זכה לתהודה בשנות ה־70־90. ובעוד רוב הדגמים האייקונים של "לה קוק" היו מיועדים לספורט ולריצה, כיום הנעליים רק מרמזות על עולם הספורט.



בקולקציה אפשר לראות מגוון נעלי סניקרס בעיצוב רטרו, מבד ועור ובשילובי צבעים שונים, וגם נעליים מבדי קטיפה, ז'קארד, בד מבריק, הדפסים צבאיים, פרחוניים ומנומרים. הסניקרס מגיעים בכמה גבהים: שטוח, מוגבהות עד הקרסול וגם עם עקב נסתר. הצבעים השולטים בקולקציה הם חורפיים קלאסיים לצד מעט שילובים של צבעי פסטל.



אהבנו: זהו אחד ממותגי הספורט־פלז'ר האהובים עלי, ולא רק בגלל הניחוח הווינטג'י שהוא מביא עמו. הנעליים של לה קוק נוחות ועדכניות, ותמיד מציעות שילובי צבעים מפתיעים. העונה אני אוהבת בעיקר את ההדפסים הפרחוניים שלהם, שישתלבו נהדר עם אופנת החורף.



אהבנו פחות: לאחרונה המותג נשען על הצלחות עבר ופחות מצליח להראות חידושים שקשורים לענף הספורט. איכשהו נראה שנוח להם להישאר רק בצד האופנתי, ולהשאיר את הפיתוחים הטכנולוגיים למתחרים.



טווח מחירים: 199.90־999.90 שקלים.


להשיג בחנות הדגל בשינקין 6,
תל אביב ובחנויות האופנה המובחרות

הנעליים של Le Coq Sportif



חנות בתוך חנות

רשת סקאל ספורט משיקה לראשונה "חנות בתוך חנות" למותג האופנה היוקרתי "פולו ראלף לורן". המותג יוצג בקדמת חנות אמפוריום אאוטלט במתחם שפיים, באזור שמשתרע על פני שטח של 120 מ"ר. כיאה לחנות אאוטלט, פריטי המותג לנשים ולגברים יוצעו בהנחות של עד 70%. 



חנות בתוך חנות



מה שכלה צריכה

בשנים האחרונות אנחנו רואים עשרות ניסיונות – שלא כולם עולים יפה - ליצור מהפכה צרכנית אמיתית. כעת מגיע תורן של שמלות הכלה. באתר האינטרנט והמיזם הישראלי White Dress אפשר למצוא מאות שמלות כלה לבנות במחירים נוחים עד נוחים מאוד. השמלות עוצבו במיוחד על ידי מעצבות מקומיות. מלבד שמלות, באתר ניתן למצוא גם נעליים, אקססוריז והלבשה תחתונה. בקיצור, כל מה שכלה צריכה.



מחירים: גלביות לבנות, כ־250 שקלים; שמלות Trash the Dress, 99־006 שקלים; שמלות כלה קלאסיות, 300־3,000 שקלים. 



מהפכה צרכנית אמיתית



דבר אלי בפרחים

מיכל נגרין משיקה קולקציית תכשיטים המשלבים אותיות, כך שתוכלי לענוד עלייך תמיד תכשיט עם האות שמציינת את שמך או את שם אהובייך. הקולקציה כוללת שרשראות וטבעות בצבעי בז', כחול ושחור, ובהתאם לקו הרומנטי של נגרין, גם הקולקציה הזאת משלבת אלמנטים רומנטיים כמו פרחים, תחרה והדפסי גלויות.



מחירים: טבעות חותם, 269 שקלים; שרשראות 279 שקלים.





התנגשות העולמות

בימים אלה נכנסים גם לחנויות של רשת קסטרו פריטים מקולקציית הסתיו, ובמרכזה: התנגשות העולמות, או כמו שהם קוראים לזה "שילובים". המטרה היא לשלב בין המראה המודרני לקלאסי, ובשל כך ניתן לראות בקולקציה שילובים מעניינים של פריטי וינטג' עם טוויסט עדכני.



וזה לא השילוב היחיד. בקסטרו מציגים גם שילובי בדים כמו ג'ינס וקטיפה, צבעי חאקי שמשתלבים עם ורוד, סגנון צבאי עם עולם הפופ, מנומר עם הדפסי פרחים ועוד. התוצאה: קולקציה שמחה שתרחיק מאיתנו את הבלוז הסתווי. בקו ה־ Black של הרשת, ניתן גם העונה לראות שמלות ופרטי ערב בגזרות גיאומטריות וצלליות ישרות, ובצבעי שחור, לבן ושמנת. החידוש בקו הזה העונה מתבטא בשילובים של קשירות וקפלים.



אהבנו: כרשת שמתמחה בטרנדים, קסטרו מצליחה לעקוב בהצלחה אחרי הטרנדים הבולטים. למשל התרגום של טרנד הקשירות והשילוב שלו בקולקציה הרחבה. גם בגזרת הג'ינסים הרשת ממשיכה לחדש ולהפתיע בעיצובים כיפיים, כמו ג'ינס הטלאים שנראה פשוט נפלא.



אהבנו פחות: אני יודעת שהבעיה היא לא רק בקסטרו, אלא בעולם האופנה בכללותו, אבל אי אפשר לומר שנפלתי מהרגליים כשראיתי את הקולקציה. בקולקציה יש הרבה פרטים לבישים וטרנדיים, אך אין הפתעות או חידושים שיגרמו לי לחכות בחוסר סבלנות לבואו של הסתיו.



טווח מחירים:
39.90־699 שקלים.


להשיג בסניפי הרשת