פנים חדשות: הגשמים הראשונים כבר ירדו, מה שאומר שאפשר סופסוף לחשוב על תיקון נזקי הקיץ. אפילו שאנחנו בעד בילוי של בטן־גב, אי אפשר להתעלם מהנזקים הרבים שבחשיפה ממושכת לשמש, וכאמור, עכשיו זה הזמן לשלם על כך. אבל אל תדאגו, יש לא מעט מוצרי טיפוח שיצליחו להחזיר לכם את הלחות, הצבע והרכות לפנים.



1. כחלק מטרנד המסכות שפוקד את הארץ והעולם, לאחרונה עשה עליה מותג מסכות הבד Maelys. המסיכה, כבר ספוגה בכמות גדולה של סרום, מאפשרת הזנה מקסימלית של העור בזמן קצר יחסית ובלי שתיאלצו להזיז את עצמכם אל הקוסמטיקאית.



אז אם בא לכן להרגיש כמו קים קרדשיאן או קייטי פרי, כל שעליכן לעשות הוא להניח את המסיכה על הפנים ל־15 דקות, להתרווח מול ערוץ E ולהרגיש איך העור מתמלא בלחות. המסכות של Maelys מתאימות לכל סוגי העור, והן מבוססות על מי מעיינות. כדאי להשתמש בהן כשרוצים לתת בוּסט לעור, בזמן כמו אחרי קיץ ארוך ולפני דייט או אירוע חשוב.


מחיר: 199 שקלים לערכה באתר המותג.



2. אם אתם מעוניינים במראה עיניים דרמטי, פופה חשבה בדיוק עליכם כשהשיקה את Pupa vamp compact duo eyeshadow. זוג הצלליות החדש של המותג מאפשר ליצור מראה דרמטי בעזרת שתי צלליות בלבד בעלות פיגמנט מחוזק באריזות קומפקטיות. את הצלליות אפשר למרוח במרקם יבש או רטוב (בשימוש במברשת לחה). הקולקציה מכילה שישה


צמדי גוונים.


מחיר: 59 שקלים לרגל ההשקה (עד סוף דצמבר) בסופר־פארם.







3. מייבלין ניו יורק הולכת בעקבות מגמות האופנה האחרונות בתחום האיפור ומשיקה את Master Blush, סדרת סמקים בארבעה גוונים עשירים בפיגמנטים. הסמקים בסדרה באריזה שחורה עם מכסה שנפתח למעלה, והם בעלי מרקם אבקה דחוסה ופיגמנט חזק.


מחיר: 35 שקלים עד סוף נובמבר.



4. Mineral Powder Makeup for Face SPF 30 של קליניק הוא מייק־אפ במרקם פודרה, שיותר מכיסוי של פגמי העור, נועד גם להגנה מנזקי השמש ומהשפעות סביבתיות. הפודרה מכילה מינרלים, מנטרלת ברק ואף מעכבת היווצרות עור שומני במהלך היום. הפורמולה שבה השתמשו בקליניק מכילה מרכיבים שנועדו להתמודד עם הנזקים שכבר נוצרו ולעודד התבהרות של העור.


מחיר: 169 שקלים עד סוף ינואר.



5. Ester C Total Serum מסדרת ESTER C מבית ג׳יג׳י מעבדות קוסמטיקה מתאים לעור שהתכסה במהלך הקיץ בכתמי שמש. הסרום, שהוא בעל אפקט הבהרה, מתיימר לפרק כתמי מלנין, וזאת בשל ההרכב שלו, המכיל ריכוז גבוה של ויטמין C. מי שסובל מבעיית פיגמנטציה יודע שאין תרופת פלא שמעלימה כתמים, ונדיר שתכשירים מהמדף עושים את העבודה הזאת גם אחרי התמדה עיקשת. עם זאת, הסרום המרוכז נספג מהר ומעניק תחושה של הטבה, שיהיה אפשר לבחון רק במשך זמן.


מחיר: 299 שקלים.




עשו זאת בעצמכם


מותג האיפור מאק השיק לאחרונה את אפליקציית M.A.C TECHNIQUE, שדרכה יהיה אפשר להירשם לסדנאות איפור של החברה. הסדנאות מכסות כ־13 נושאים, החל מיצירת איפור יומיומי וכלה באיפור לאירועים. הסדנאות מתאימות למתאפרים חובבים וגם למאפרים מקצועיים שרוצים ללמוד דברים חדשים, ומעבירים אותן אמני איפור מוסמכים של המותג.



אפליקציית M.A.C TECHNIQUE מוצעת בארץ במקביל להשקתה בעולם, ובעזרתה יוכלו משתתפי הסדנה לשמור הערות שלמדו בשיעור ולצלם את שלבי האיפור.



מחיר השתתפות בסדנה: 300 שקלים, שמוחזרים במלואם באמצעות זיכוי לרכישת מוצרים בחנות.




לחובבנים ולמקצועיים, אפליקציית M.A.C





  צילומים: דדי אליאס, מוטי פיישביין, יח"צ