שנתיים האחרונות קורה משהו מאוד מעניין בתחום האופנה בכל הנוגע לצבעים ולעונות. זה אומר שאיכשהו מעצבי־העל הבינו שבעולם מתקדם כמו שלנו אי אפשר להיתקע על חלוקה דיכוטומית של צבעי קיץ וצבעי חורף, והנה אנחנו רואים שיותר ויותר צבעים שעד כה הוגדרו כ"צבעי קיץ" זולגים אל החורף. אחד הצבעים הבולטים שעשה את המעבר הזה הוא הוורוד. זה החל בעונה שעברה, עם כניסת הוורוד בייבי למלתחה החורפית, והעונה אפשר לראות זאת בצבעי הוורוד מסטיק, שמשתלבים נפלא עם הצבעים החורפיים הוותיקים.



רוקגלאם, 149 שקל. צילום: יח"צ
רוקגלאם, 149 שקל. צילום: יח"צ



מעיל, לארה רוסנובסקי, 2,400 שקל. צילום: יח"צ
מעיל, לארה רוסנובסקי, 2,400 שקל. צילום: יח"צ



ההחלטה לשלב את הוורודים במלתחה שלנו נובעת מתוך רצון להכניס מעט נשיות ורומנטיות אל עונה שבדרך כלל מזוהה עם מראה מונוכרומטי שנשלט על ידי צבעים כמו אפור ושחור. עם כניסתו של הוורוד, אנחנו יכולים “להמתיק" את הלוק שלנו ולהתפרע איתו גם כשבחוץ קודר. אחד הפריטים הוורודים הכי בולטים שתראו החורף הוא המעיל, שהעונה זוכה לקבל את מלוא תשומת הלב של המעצבים.





וכשהמעיל ורוד, הוא נותן את הטון לכל הלוק ויוצר אוטומטית תחושה של מראה יותר צעיר ואופטימי. מי שמתקשה לוותר על המעיל השחור ולהחליף אותו בוורוד, יכולה לקבל את זריקת הצבע שלה על ידי מגוון של שמלות, חצאיות, נעליים ואקססוריז שיאירו את היום.