מה קורה לפריזורה של נתניהו? טל ואביעד התייחסו היום (שלישי) בתכנית הבוקר שלהם ב-"eco 99fm" לשינויים המוזרים בצבע שיערו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. "אנחנו מדברים על זה הרבה" אמר טל, ואביעד הוסיף: "אנחנו מדברים אבל לא כולם מתייחסים לזה כמו שאנחנו מתייחסים. עכשיו הוא ירוק". טל תיאר את גלגוליו ואמר: "פעם הוא ג'ינג'י כתום והוא דומה לשלדון אדלסון, שהוא האיש הזקן בעולם לדעתנו".



אביעד התייחס לשינוי האחרון בשערו של ראש הממשלה: "לא יכול להיות שהבטת במראה וחשבת שזה נראה נורמלי", וטל טען כי "זה ירוק כמו עשב". "הכל נובע מהפחד להיראות חלש וזקן" אמר טל, ואביעד תהה האם זו הצהרה אופנתית מצידו של ראש הממשלה. "נניח שבוע שעבר הוא צבע לכתום בגלל הלהבות שהיו, והירוק השבוע זה תקווה לתושבי הכרמל, פריחה". עוד ציינו השדרים כי ממשרד ראש הממשלה אין תגובה בנושא.






הקשר בין ג'יימס פאקר ליאיר נתניהו



התחקיר של רביב דרוקר שפורסם אמש בערוץ 10 עסק בקשר בין ג'יימס פאקר ליאיר נתניהו. "אתמול  דרוקר פרסם סיפור בין  פארקר לבנו של ראש הממשלה יאיר", אמר טל, "זה נראה כשר מבחינה חוקית אבל מסריח, ג'יימס רוצה לקבל אזרחות בארץ אך הוא לא יהודי. הוא רוצה לקבל מעמד של תושב קבע שמאושר על ידי משרד הפנים".



אביעד הגיב לפרסום, ואמר כי "הבעיה שזה עובר דרך בנו של ראש הממשלה". טל הסביר "הוא יקבל הטבות מס במיליוני דולרים, אבל הבן שלו הוא אדם פרטי וכביכול אין בעיה". 


בסוף השיחה התייחסו טל ואביעד לתמונה שפורסמה אתמול ובה רואים את יאיר וג'יימס, שידו מונחת על רגלו של יאיר. "הוא ממש שלח את היד. זה מוזר, אם חבר של אבא שלי היה שם יד על הברך שלי זה היה ממש מוזר", אמר אביעד. טל סיכם: "אולי זה סימן לחברות".






הראיון של משה אדרי - לתלם יהב

טל ואביעד דיברו בתכנית גם על הראיון של משה אדרי לתלם יהב - שהותיר אותם המומים. "יש מדור של תלם יהב שמראיין כל פעם מישהו אחר במהלך ריצה, היום הוא ראיין את משה אדרי", הסביר טל, "הוא החמיא לתלם, אבל נראה שהקונספט של הריצה לא מיטיב עם המרואיינים".

הוא הוסיף: "הוא מספר כמה זה קשה להפיק, ושרק חצי מהאוכלוסייה מגיע. כשתלם שאל אותו למה, הוא הסביר שערבים וחרדים לא באים לקולנוע. הוא עוד אמר שהכורדים לא באים לקולנוע הם קונים כרטיס ולא יודעים מה לעשות איתו והבדואים באים על חמור לקולנוע". טל ואביעד התייחסו בהומור לדבריו של אדרי - אביעד אמר: "אחרי שמצאת חניה עם החמור אתה מגיע ורואה כורדים שלא יודעים מה לעשות". טל הגיב: "ואז שואלים אותך בחניה איפה מתדלקים חמור?".