ביס בתפוח: המעצבת הגר אלמביק מבית האופנה ALEMBIKA משיקה קולקציית חורף בהשראת האורבניות הניו-יורקית. החספוס של העיר משתלב באופן טבעי עם הקווים הזורמים של הבגדים ואופיים של הבדים: טקסטורות גסות, קצוות פרומים וצבעוניות עזה ונועזת. “הכאוס המופלא שבו מאופיינות הערים הסואנות, המורכב מבליל של צבעים, ריחות ונופים משתנים, ניכר באוסף החורפי של המותג”, מסבירה הגר אלמביק. מה ששולט בקולקציה הוא שילובים חוזרים של בדי קטיפה, משי וצמר ומשחק בין הקו המחויט למרושל.



אהבנו: את המעיל שמגיע במגוון אורכים, בדים וצבעים. הקולקציה מתפרעת בגזרת המעילים ומציגה ליין על-זמני וצבעוני שלא ישאיר אף אחד אדיש. אהבתי גם את שמלות הקטיפה שעוטפות את הגוף היטב.



אהבנו פחות: נדמה שהקולקציה מוקדשת לנשים גבעוליות (גבוהות ורזות), ובואו נודה על האמת, רובנו לא מתאימות להגדרה. חלק מהשמלות מגיעות בגזרת אובר-סייז, שפחות מחמיאה לנשים לא גבוהות.



טווח מחירים: 298־1,100 שקלים. להשיג בחנויות הרשת 

לילה ולילה



קולקציית החורף של המותג “לילמיסט” עוצבה בהשראת הגלאם של שנות ה-70. את הקולקציה החדשה עיצבה ליליה ריבקין, בת 29, בוגרת בצלאל, ששימשה העוזרת האישית של מעצב האופנה אלון ליבנה במשך שנתיים, ומיולי האחרון מחזיקה בטייטל של מעצבת ראשית בלילמיסט. הקולקציה כוללת שמלות ארוכות ונשפכות, הדפסים פרחוניים וצבעי פודרה וורוד, שעוזרים לבסס את האופי הרומנטי של המותג. פריטים בולטים בקולקציה: מעיל זהב עם תיפורים שחורים, ז׳קט ־שמלה בשלושה צבעים, שמלת קטיפה רומנטית, חצאיות באורכים משתנים וחצאיות מעטפת מזמש.



אהבנו: גוני הוורוד בקולקציות חורפיות משרים אווירה נעימה. המכנסיים המחויטים יושבים נפלא על הגוף וחצאיות המיני מגניבות.



אהבנו פחות: הגזרות בקולקציה קצת מטשטשות את הסילואט הנשי, וקצת חבל. אמנם גזרת האובר־סייז אהובה על המעצבים, אך אפשר לאפשר לנו להסתובב עם משהו מלבד שק על הגוף.



אופי רומנטי. קולקציית החורף של “לילמיסט". צילום: שי יחזקאל
אופי רומנטי. קולקציית החורף של “לילמיסט". צילום: שי יחזקאל



טווח מחירים: 159־479 שקלים. להשיג בחנויות הרשת


קלף מנצח


רשת התכשיטים פדני החלה לשווק בארץ את מותג השעונים Kate Spade New York. קו שעוני המותג כולל שעונים בעיצובים צעירים לצד שעונים קלאסיים, כשכולם חתומים בסימן הקלפים “עלה, לב שחור, ספייד".



עיצוב צעיר. שעון Kate Spade, צילום: יח"צ
עיצוב צעיר. שעון Kate Spade, צילום: יח"צ



מחיר: 1,120־1,880 שקלים.


עקב בצד אגודל


שיתוף פעולה ייחודי בין מותג הנעליים UNITED NUDE ומותג העל היפני איסי מיאקי הוליד קולקציית נעליים בכל צבעי הקשת. שיתוף הפעולה הזה נחשף בתצוגת האופנה של איסי מיאקי בפריז. הקולקציה מציעה, בין היתר, סנדלי פלטפורמה המאופיינים בעקבים גבוהים וגיאומטריים.



בכל צבעי הקשת. נעלי United Nude, צילום: יח""צ
בכל צבעי הקשת. נעלי United Nude, צילום: יח""צ



להשיג ב-UNITED NUDE - קניון רמת אביב; ובדיזנגוף 180, תל אביב