בימים אלה, מותג הגרבונים ZOHARA מציג קולקציית גרבונים חדשה. הקולקציה מתאפיינת בגרבונים אטומים ושקופים מכותנה ומניילון. ההדפסים העונה מגיעים מעולם הרוקנרול, הפנטזיה, הטבע והפופ-ארט. לצד ההדפסים הקלאסיים, תמצאו מגוון רב של הדפסים רומנטיים ואפילו הומוריסטיים, כמו חדי קרן, ביצת עין, גלידות, קשת בענן, דונאטס, ג’ירפות, ארטיקים, חצים, סמיילי, נופים, ערים, ציורים אתניים ועוד. ההדפסים מגיעים במגוון צבעים כמו בורדו, חרדל, ירוק, כחול, שחור, אפור, לבן ועוד.



אהבנו: אין מה לא לאהוב בקולקציה החדשה של זוהרה, שכמעט הצליחה להשכיח ממני שאני לא אוהבת את החורף. הקולקציה שמחה ומאפשרת לשדרג את הלוק במינימום מאמץ. הבדים של הגרבונים נעימים.



אהבנו פחות: אין הרבה נשים אמיצות מספיק כדי להסתובב עם הדפסים כאלה דומיננטיים, ולכן הקולקציה פונה לקהל יעד מצומצם. יתר הנשים ייאלצו להסתפק בגרבונים חלקים או בהדפסים גיאומטריים קלים, שמהווים חלק קטן בקולקציה.



טווח מחירים: 70-100 שקלים.



להשיג בחנות של זוהרה בדיזנגוף 255 בתל אביב, ובחנות המקוונת.


הגרביונים של ZOHARA. צילום: גיא כושי ויריב פיין



שומרות על הברק


הגרבונים שיפיחו חיים בבקרים האפרוריים שלכן והקולקציה החורפית שתחדש לכן את הארון ד משב רוח מרענן



קרייזי גירל


רשת קרייזי ליין השיקה קולקציית סתיו-חורף שעוצבה בהשראת סיפור חוצה יבשות. הקולקציה מתחלקת לכמה קבוצות: ה-Color Blocks Pre, שבה תמצאו פריטים בלוק צעיר ושילובים של בדי קרפ ו-וולאן בצבעוניות קלאסית של כחול רויאל, שחור, ירוק ולבן. לצדה תמצאו קבוצה של פריטי קז’ואל יומיומיים, בהם טוניקות, סריגים, חולצות מכופתרות ומשובצות, שמלות ג’ינס ושמלות סריג, מעילי ניילון ומעיל עור.



נוסף על כך, העונה קרייזי ליין הרחיבה את סדרת הג’ינסים של המותג, וכעת אפשר למצוא שם מכנסי ג’ינס בגזרת סלים וסקיני. לצד כל אלה העונה הרשת שמה גם דגש על הדפסי חיות (נמר וזברה), הדפסים פרחוניים, ושילובים של בדים רכים וצבעים רומנטיים.



אהבנו: הרשת מצליחה ליצור קולקציה קלאסית, שבה הפריטים מתאימים למגוון אירועים. כמו כן, היא מציעה קולקציית ערב שיקית ועל-זמנית על טהרת השחור.



אהבנו פחות: נשים בוגרות ורזות יתקשו למצוא בקולקציה פריטים רבים שיתאימו להן. כמו כן, בקולקציה יש כמה פריטים עם הדפסים מיושנים, שעליהם אפשר לוותר.



טווח מחירים: 29.90-999.90 שקלים.



ניתן להשיג ברשת חנויות קרייזי ליין ובאתר המקוון