מחוך מודרני: חולצות מדגישות קו מותניים, חגורות רחבות ופפלומים (דנטל סביב המותן) חוזרים להזכיר לנו שפעם נשים לבשו מחוכים. נדמה שהצורך לבדל בין המינים ולהעניק לנשים מראה נשי יותר כבש את כל מסלולי התצוגות. טוב שלפחות חניטת המותניים חזרה הפעם בגרסה קלילה ומאפשרת נשימה.



קשיחות רומנטית


המראה הרומנטי, שמזוהה עם העידן הוויקטוריאני, העידן האליזבתני ותקופת הרנסנס - חוזר, ואיתו אינספור שילובים של תחרות, ברוקרדים וגזרות דרמטיות עם שרוולי פעמון וצווארונים גבוהים. גם הצ'וקרים (שרשראות קולר) חזרו היישר מ-1993 לחנוק כל צוואר שחושק במעט גלאם דרמטי.



שובו של העידן הויקטוריאני. נעמה בצלאל. צילום: ניר יפה



כן המפקד!


גם העונה אנחנו חוזרים אל המעיל הצבאי. אלא שהפעם התווספו אליו מיני פונפונים שאמורים לעדן ולעדכן אותו. את מעילי הצבא הוותיקים תקבלו גם בתוספת אבזמים, הדפסים אוריינטליים וגדילים. ויש עוד פריטים נוספים בלוק הצבאי שמככבים החורף, בהם שמלות, חצאיות וסריגים בצבע חאקי.



תוספת מעודנת למעילים הצבאיים. פוראבר יאנג. צילום: לב גולומב



תדביקו משהו


מעילי ג'ינס, ז'קטים וג'ינסים שבהם משתלבים פאטצ'ים ססגוניים מחזירים את שנות ה-70 וה-90 אל חיינו. הסוד הוא כמה שיותר פאטצ'ים, רקמות, ניטים, גרפיטי, פאייטים וצבעוניות. מילת המפתח של הטרנד הזה היא תעוזה, והשילוב יכול להיות מכף רגל ועד ראש או בנגיעה קטנה לפריט אחד.



הסוד הוא כמה שיותר פאטצ'ים. H&O. צילום: טל טרי



מתלבשים בנדמה לי


עם המגמה הטבעונית והצמחונית המתרחבת בעולם, מככבים הבדים הסינתטיים ודמויי עור. על המדפים ניתן למצוא פרוות סינתטיות כמעילים או בשילוב בדגמים רבים. זאת לצד דמוי העור, שממשיך לככב בכל חורף מחדש. נדמה שתעשיית ה"כאילו" פורחת ולא חושבת אפילו להיעלם. מעילי פרווה ענקיים מחליפים את הנגיעות העדינות, ואווירה של "ג'ני פרום דה בלוק" שולטת.



תעשיית ה"כאילו" פורחת. גאפ. צילום: אבי ולדמן



בוקר של קטיפה


הקטיפה עשתה החורף קאמבק, כך שאם אתם חובבי הז'אנר הוויקטוריאני, החורף הזה יעשה לכם טוב. הקטיפה, שנעה ונדה מן המלתחה שלנו כל כמה שנים, נראית סקסית מתמיד. בעיקר בשל הגזרות החדשות והמחבקות, שמחליפות את הלוק הנוקשה שהודבק לה בעבר.



לוק סקסי מתמיד. אייס קיוב. צילום: עידו לביא



גבריות מלוטשת


לצד הטרנד של המותניים המודגשים, חוזרות גם החליפות הגבריות למרכז הבמה, או יותר נכון למרכז המלתחה. ממראה אלגנטי וקלאסי, דרך חליפות העסקים עם פסי הסיכה משנות ה-80, ועד פריטים בהשראת מדי בית ספר ובגדים מחויטים, שפורקו והורכבו מחדש ליצירת מראה אוונגרדי יותר.



החליפות הגבריות חוזרות למרכז הבמה. הוניגמן נשים. צילום: גיא כושי ויריב פיין



ורוד חורפי


לצד המונוכרומטיות החורפית, נראה שכמה צבעי קיץ זלגו אל המלתחה, ובראשם הוורוד. אז אם אתם בקטע של ורוד מסטיק או מעדיפים ורוד בייבי, זה בדיוק הטרנד בשבילכם. הוורדרדות החורפית מאפשרת לנו להכניס נשיות רומנטיות אל הרחובות האפרוריים.



צבעי הקיץ חזרו למלתחה. לארה רוסנובסקי. צילום: יח"צ



לא כל הנוצץ זהב


נכון, הוא יכול להיות גם כסף. אבל לא משנה מה בחרת, העיקר שבמלתחה שלך יהיו העונה פריטים מנצנצים, מנעליים ועד שמלות. בשילוב עם ג'ינס או דמוי עור, צבעי המטאל לא עוזבים את המלתחה גם העונה וגורמים לנו להיזכר באווירת שנות ה-70 וה-80 החגיגיות.



העיקר שבמלתחה יהיו פריטים מנצנצים. טומי הילפיגר. צילום: יוהאן סנזי



ושוב איתכם


לצד הטרנדים החדשים ישנן מגמות רבות שמלוות אותנו כבר כמה עונות ומסרבות להיעלם. החל מהדפסי חיות (מי אמרה מעיל מנומר ולא קיבלה?), ג'ינסים ובדי הדנים שמככבים בכל דגם אפשרי וחוגגים את חזרתם של הקרעים לאופנה (כי כמה כבר אפשר למכור את אותו הסקיני?) וכמובן הגרסה החורפית לפרחים, שכנראה לא ינבלו לנצח.