כשבוחנים את קולקציות החורף, אפשר לומר שלעתים הנעליים יותר מעניינות מהבגדים. במבט כולל נראה שבתחום ההנעלה יש למעצבים יותר תעוזה, והם בהחלט מצליחים לצאת מהמסגרות ומהשבלונות הקבועות. אפשר לראות זאת בעיקר כשבוחנים את קולקציות המגפונים השונות. המגפונים, שבעבר היו עוד פריט סטנדרטי, זוכים לאין ספור עיצובים שהפכו אותם לפריט חובה בכל מלתחה.



המגפונים משתלבים בכל לוק, ויכולים להפוך גם את המראה הכי יומיומי לשיקי. העונה ניתן לראות מגפונים בעלי עקבים עבים וגסים ובעלי עקבי סטילטו מעודנים. הם מיוצרים בעיקר מעור וזמש, במגוון צבעים. מהשחורים והחומים הקלאסיים, דרך הדפסי החיות (מנומר, מנוחש) ועד צבעי כחול, אדום, צהוב, זהב וכסף. כמו כן, בהרבה מהמגפונים ניתן לראות שילובים של קישוטים, כמו פרנזים, גדילים, ניטים ושאר עיטורים.



בארץ המגפונים עונים על כל הצרכים שלנו. מכיוון שאת הימים הגשומים ניתן לספור על יד אחת, הם מהווים אלטרנטיבה טובה למגפיים הכבדים והמסורבלים. וגם כשכבר יורד גשם, לא כל כך קר כאן בשביל לחפש אלטרנטיבה חמה יותר. כך או כך, עם המגפונים הנכונים ניתן לעבור את החורף בשיק, ובתקציב הגיוני. כי גם אם המגפונים יקרים, הם משרתים אותנו במשך כל העונה, גם בלוק היומיומי וגם בערב, כך שזאת הוצאה משתלמת, בעיקר כשעוד רגע מתחילה עונת הסיילים. 




צילומים: אלון שפרנסקי, אלון פורת, Jane Shibley, אודי דגן, קית גלסמן, שי יחזקאל, עמירם בן שושן, שי פרנקו, יח"צ