הוא כבר ממש כאן. פורים כבר מעבר לפינה ואילנה שטוטלנד יצאה לחפש את את התחפושות הפופולריות ביותר וגילתה פערי מחירים של מאות אחוזים בין הזולות ליקרות ביותר. בכל הנוגע לקניית תחפושות, ישראלים לא אוהבים להשאיר את המשימה לדקה ה-90. על פי נתוני ebay, בשלושת החודשים האחרונים נקנו באתר כ-60 אלף תחפושות על ידי ישראלים, 20% יותר מהתקופה המקבילה בשנה שעברה. בימים אלה הורים וילדיהם החלו לפקוד בהמוניהם גם את הרשתות השונות, כדי להחליט למה יתחפשו השנה.



גם בפורים הקרוב שלל דמויות מסרטי דיסני (אלזה כמובן, והשנה הגיחה גם מואנה) ומספרי אגדות קלאסיים יככבו בקרב הילדים. כך גם דמויות ממלחמת הכוכבים וגיבורי על למיניהם, וגם כמה דמויות פטריוטיות, כגון חיילים, טייסים וכבאים. בגזרת התינוקות, צפויות להיות פופולריות תחפושות של חיות ידידותיות כגון ארנבונים, נמרים, אפרוחים וחתולים. עבור ילדי המגזר הדתי מציע המותג לולה תחפושות של משה רבנו, נחמן מאומן וגם תחפושת של הרב עובדיה יוסף ז"ל בכבודו ובעצמו.



ומה לגבי המחיר? ברשתות השונות וגם בקנייה און-ליין ניתן למצוא את אותה תחפושת בפערי מחירים גדולים. פעמים רבות ההבדל במחיר נובע מכך שהתחפושת היקרה יותר היא הרבה יותר מושקעת ומרהיבה, אבל נתקלנו גם בלא מעט תחפושות דומות שנמכרו במחירים שונים ובפערים לא מבוטלים.


אגב, מותגים רבים גם מציעים ללקוחותיהם כמה וריאציות לאותה תחפושת במחירים שונים. כך למשל, לצד תחפושות סופר־מפוארות, שושי זוהר מציעה השנה גם מבחר רחב של תחפושות שמתאימות לכל כיס (למשל גרסה של אלזה ב־49־99 שקלים, נוסף לזו שמחירה כ־150 שקלים).


תחפושות לפורים