הדוכסיות של אמבוס: בעידן הסלפי והאינסטגרם כל אחת צריכה לאמץ לעצמה סטייל ייחודי. כך לפחות מאמינות המעצבות קיילי רביבי ונאוה גרינוולד, שהקימו את "הדוכסיות", מותג בת מבית EMBOSS. החזון שלהן הוא ליצור תכשיטים אופנתיים במחירים שכל אישה יכולה להרשות לעצמה מתוך אמונה שלא צריך הרבה כסף כדי להיראות שיקיים. המותג שלהן מציע ליין של שעונים ותכשיטים, המתכתבים עם טרנדים בינלאומיים, והן משתמשות בחומרים כמו כסף וציפוי זהב. כיאה ל"דוכסיות”, ההשראות שלהן מגיעות משיטוטים בעולם. כך, למשל, השעונים בקולקציה הנוכחית שלהן נקראים על שם בירות בעולם שהשפיעו עליהן. התכשיטים בקולקציה, שמושפעים מטרנדים מעולם האופנה, גם כן נקראים כל אחד בשם שמתאר אותם.

מכיוון שהן חברות טובות שעובדות יחד, לאחרונה הן העלו קמפיין שפונה לכל ה־bff שנמצאות ברשת, והן אפילו מדגמנות לו. בקמפיין הזה הן יצרו תכשיטים שמדברים על חיבור בין חברות, שלהם נתנו שמות כמו ״סיסטרס״. את חוויית החברות והיוקרה הן משלימות בעיצובי מארזים יוקרתיים, וכך כל אחת תקבל את חוויית הקנייה המושלמת. מלבד חנויות בקניונים, למותג יש גם חנות מקוונת, שבה אפשר למצוא את כל התכשיטים וגם את כל ההשראות שלהן. מי שקונה באתר וגרה באזור המרכז (תל אביב, רמת גן, בני ברק) יכולה לקבל את התכשיט בתוך שלוש שעות. בשאר חלקי בארץ אפשר לקבלו ביום למחרת.
אהבנו: התכשיטים של "הדוכסיות" הם הדבר הכי טרנדי שיש ובמחירים ממש נוחים. למרות התמחור המפתיע, התכשיטים נראים יוקרתיים, וניכר בהם האופי הצעיר של המעצבות. כמו כן, כשקונים תכשיטים, בעיקר דרך האינטרנט, לוקחים סיכון קליל, ולכן המותג מציע אפשרות להחליף/ להחזיר עד 90 יום, וזהו יתרון עצום. 

אהבנו פחות: הקולקציה לא מספיק רחבה, והיינו שמחים לראות בה פריטים שמתאימים גם לנשים שלא רצות אחרי טרנדים. כמו כן, היינו שמחים לראות גם פריטים מזהב מלא.

טווח מחירים: 40־1,000 שקלים לתכשיטים, 880־1,490 שקלים לשעונים.

להשיג בקניונים או ב־www.the-duchesses.com


אלכסונים בצמרת

מותג האופנה "מיזו" מציע קולקצייה חדשה העונה לשם “דיאגונל”. הקולקציה הנוכחית, כמו הקולקציות הקודמות שעיצבה ענבל בן זקן, מתכתבת עם עולם המחול. בן זקן, רקדנית וכוריאוגרפית, הקימה את המותג “מיזו” לפני 14 שנה, בשנים שעוד עבדה בתחום הריקוד. למרות האהבה לבמה, העיצוב שאב אותה, והיא החלה ליצור בגדים עם תנועה, שיאפשרו לנו לנוע בתוך ועם הבד ולא להרגיש כלואות. בחנות שלה בשבזי בתל אביב, שהיא גם אחת מחנויות האופנה הראשונות ברחוב, היא מציגה את הקולקציה שלה, ועל הדרך גם מפרגנת לעוד מעצבות ישראליות ומציגה בגדים ותכשיטים שלהן.

הקולקציה של בן זקן בהשראת דיאגונל (אלכסונים, משולשים) עוצבה לאחר שהיא צילמה וידיאו דאנס שלה. את התנועות שלה על המסך היא תרגמה לעולם האופנה. ההשראה הזאת מתבטאת בצווארונים אלכסוניים, בצווארוני גולף שיוצרים תחושה של מעטפת משולשת ועוד. הבדים שבהם היא משתמשת הם כותנה ודריל, והצבעוניות השולטת היא מונוכרומטית: שחור, כחול, לבן, ירוק ונגיעות של תכלת וורוד. לצד הקולקציה הנשית, החליטה בן זקן להציג העונה גם קולקציית גברים מצומצמת, שכוללת חולצות מכופתרות וז׳קטים במראה מחויט.
בין הפריטים הבולטים בקולקציה הנשית אפשר לראות שמלות בגזרות מידי בבדים חלקים וגם עם הדפסים, חצאיות בגזרת A, חולצות מכופתרות ומכנסיים ארוכים.

אהבנו: הקולקציה על־זמנית, והיא כוללת מגוון פריטים שמחמיאים לסילואט הנשי. למרות הקלאסיות של הפריטים, אפשר למצוא בהם גם התייחסות לטרנדים עכשוויים.

אהבנו פחות: הקולקציה מציגה קו מאוד רציני ויומיומי, והיינו שמחים לראות בה גם פריטים יותר מתוחכמים לערב.

טווח מחירים: 299־1,300 שקלים. עכשיו יש מבצע בחנות: 50% הנחה על כל הקולקציה.

להשיג בשבזי 51, נווה צדק תל אביב

פריטים שמחמיאים לסילואט הנשי. הקולקציה החדשה של “מיזו"
פריטים שמחמיאים לסילואט הנשי. הקולקציה החדשה של “מיזו"

 
חדשות האופנה
 
פתוחים לשינויים: אתם בטח מכירים את זה שאתם יוצאים לעבודה בבוקר כשעוד קר, אבל אתם מחליטים לא לקחת מעיל ופשוט לקפוא עד שיתחמם. בדיוק בגלל זה הצטרפו “דזרט סנואו״ לטרנד שיצרו “יוניקלו״ והחליטו גם הם להציע מעילים מתקפלים. המעילים, שמשווקים ברשת ריקושט הם מבד פוך ניילון, והם מגיעים בצבעים שחור, כחול, אפור וחאקי. המעילים מתקפלים לנרתיק קטן, שאפשר לדחוף בתיק.
מחיר: 399 שקלים.

מעיל פוך לנשים
מעיל פוך לנשים

בהתאמה אישית: לרשת ההלבשה התחתונה בוניטה דה מאס יש ליין חדש של חזיות Memory. החזיות החדשות אמורות להתאים את עצמן למבנה החזה וליצור מראה טבעי. לאחר הלבישה הראשונה החזייה נשארת מותאמת למבנה שלך ושומרת על צורתו.
מחיר: 330־399 שקלים.
 

Bonita De Mas דגם Memory Form, אופנה
Bonita De Mas דגם Memory Form, אופנה
צילומים: טל טרי, אלון שפרנסקי, רוני כנעני, שי יחזקאל, יח"צ