זה מספר שנים יש לי תחושה שבכל פעם שהטמפרטורות עולות, אנחנו מתחילות להיראות כמו זר פרחים. הדפסי הפרחים, שכבר ניתן לראות בכל פינה כמו פטריות אחר הגשם, הם הרבה יותר מטרנד, כי כבר לא מדובר במשהו עונתי קצר טווח, אלא על מגמה שהולכת וגוברת מדי שנה. וזה לא שלא ראינו פרחים בחורף האחרון, כי ראינו.



שמלה, נטע אפרתי, צילום: יח"צ


הם אומנם היו בצבעים עמוקים יותר ובמינונים נמוכים, אך עדיין נוכחים. והנה, רק נכנסנו לקיץ, וכבר הדפסי הפרחים מכסים אותנו מכף רגל ועד ראש. כך זה לפחות נראה בתצוגות האופנה של אלכסנדר מקווין, קלואה, בלנסיאגה ואחרים, שבחרו להלביש את הדוגמניות בשלל פרחים, בין שבהדפסים ריאליסטיים ובין שבאיורים מופשטים ובכתמי צבע.




צילום: יח"צ



אז מה יש עוד לומר על המראה הקלישאתי שעדיין ממשיך להיות רלוונטי? לא הרבה. אתן פשוט תהיו חייבות להיות ערניות ולהקפיד על המינון הנכון, בלי ליפול למחוזות הקיטש. בגדול, ידוע שאת עושה את הבגד ולא להפך, כך שגם אם את בוחרת בשמלה הכי רומנטית שיש, את בקלות יכולה להפוך אותה לעדכנית באמצעות האבזור הנכון. העונה ניתן גם לראות מגוון של חליפות מחויטות, אוברולים, חצאיות ומה לא בהדפסי פרחים, כך שתוכלי למצוא את אלה שיהלמו אותך בין כל המרבדים.



שמלה, רונן חן, צילום: יח"צ