תושבי הממלכה הבריטית התרגשו מאוד לרגל חתונתה של פיפה מידלטון וג'יימס מתיוס בסוף השבוע האחרון. פיפה היא אחותה של קייט מידלטון, רעייתו של הנסיך וויליאם. כל העיניים היו נשואות אל הכלה הטרייה והשיקית, שכפי שאתם בוודאי זוכרים כמעט הצליחה לגנוב את הפוקוס מאחותה ביום חתונתה עם הנסיך וויליאם באפריל 2011.



הכלה, לבושה בשמלה תחרה שנותנת אשליה שאין לה תפרים שעיצב ג'יילס דיקון (עלתה מחיר פעוט של 40 אלף פאונד), נעליים של מנולו בלניק ונזר של רובינסון פלהאם, דמתה מאוד לאחותה הגדולה.



פיפה מידלטון וג'יימס מתיוס. צילום: רויטרס



קייט מידלטון, שבאופן מפתיע לא הייתה השושבינה כי את מקומה גנבו ילדיה הקטנים, לבשה שמלה וכובע בצבע ורוד עתיק של בית האופנה אלכסנדר מקווין. שמלה קלאסית ומאופקת, המתאימה מאוד לסטייל המוכר של הדוכסית מקמבריג'. קרול, אם הכלה, שמרה גם היא על קו נקי ובחרה ללכת על טוטאל לוק בגוון ורוד בייבי מעודן ושמלה שעצבה קתרין ווקר.



קייט מידלטון וילדיה ג'ורג' ושרלוט. צילום: רויטרס


קייט מידלטון וילדיה ג'ורג' ושרלוט. צילום: רויטרס



קרול מידלטון וג'יימס מידלטון. צילום: רויטרס


קרול מידלטון וג'יימס מידלטון. צילום: רויטרס







הדוכס מקמבריג' ואחיו הנסיך הארי, לבשו שניהם חליפות קלאסיות עם וסטים בצבעי פסטל. גם האח של הכלה, ג'ימס, שמר על קו נקי עם וסט צהבהב מבצבץ. השחקנית הבריטית דונה אייר, שיוצאת עם ג'יימס מידלטון, האח של הכלה הגיעה עטופה בטוטאל לוק בצבע קרם, בעיצובה של emilia wickstead, אותו היא שברה בעזרת תיק קלאץ בצבע ורוד מעושן.



הנסיך ויליאם (משמאל) ואחיו הנסיך הארי (מימין). צילום: רויטרס



חבר טוב של החתן, הטניסאי רוג'ר פדרר הגיע לבוש בחליפה אפורה, ואילו אשתו מירקה הלכה על לוק נועז יותר עם חליפת חצאית נוצצת.



רוג'ר פדרר ורעייתו. צילום: רויטרס