אחרי שכבשה את ערב הסעודית, הגברת הראשונה של ארצות הברית הגיעה לזרות אבק כוכבים גם בארץ הקודש. הנשיא דונלד טראמפ ורעייתו מלניה נחתו לפני כיממה בשעות הצהריים בנמל התעופה בן גוריון, וכבר כשעשתה צעדים ראשונים מחוץ לכבש המטוס הנשיאותי, יכולנו להרגיש את משב האופטימיות שהביאה עמה, מגולם בחליפת חצאית לבנה.



החליפה המחויטת ישבה באופן מושלם על גופה של הגברת הראשונה, שאבזרה אותה באמצעות נעלי עקב בפסים אדום לבן, שרק שדרגו את מי שהטבע נתן לה לא מעט סנטימטרים. את החליפה חבקה חגורה לבנה רחבה, שהדגישה את המותניים הצרים שלה, וקצת הזכירה לנו את הסטייל שכבר מזוהה איתה.



שרה נתניהו ומלניה טראמפ בקבלת הפנים בנתב"ג. צילום: אבי אוחיון, פלאש 90



אני חייבת לומר שהבחירה של מלניה לפתוח את הסיור בארץ בחליפה לבנה הייתה נכונה. מעבר לכך שהחליפה מתאימה למעמד ונראית קלאסית, הצבע הלבן מתאים מאוד למזג האוויר הלוהט של ישראל ומשדר נינוחות.



ואם מלניה טראמפ הלכה על לבן סולידי, הגברת שרה נתניהו הלכה על ההפך המוחלט - אדום בוהק, אותו היא לבשה בחן. הבחירה שלה ללבוש שמלה באורך הברכיים התאימה למעמד, והצבע שידר עוצמה. כמו כן, השמלה התכתבה באופן מושלם עם העניבה האדומה של ראש הממשלה בנימין נתניהו.



אם יצא לכם לראות ברקע את איוונקה טראמפ, אז בוודאי שמתם לב שהיא בחרה במראה סולידי, שלא לוקח את הפוקוס מהנשיא ורעייתו. איוונקה בחרה, במכוון או שלא, ללבוש חליפת חצאית בגווני כחול-שחור, אליה היא צרפה הד-פיס חביב.



לוהטת גם בשחור


אחרי יום עמוס פעילויות, שכלל ביקור בכותל ומפגש עם ילדים בבית החולים הדסה, הגברת הראשונה עלתה על מדי א' ולבשה שמלה שחורה רשמית, ורסיה טרנדית לשמלה השחורה הקטנה הקלאסית עם שרוולים נפוחים המשלבים שיפון ותחרה היוצרים מראה מלא נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנו.



מלניה טראמפ עם בעלה הנשיא והזוג נתניהו. החליפה שתי שמלות לאורך היום. צילום: רויטרס



אין ספק שמלניה לא מוכנה לעמוד יותר בצל ולצד הבחירה הכביכול 'בטוחה' היא לא ויתרה על טוויסטים שהופכים את המראה שלה לנוכח, עם טרנד הכתפיים המודגשות שעשה קאמבק היישר משנות השמונים.



בניגוד לגברת שרה נתניהו שבחרה לוקים צבעוניים ודומיננטיים, והחליפה לאורך היום 3 שמלות, גברת טראמפ בחרה לשמור על ממלכתיות והחליפה שני לוקים בלבד, בגוונים הקלאסיים של לבן לבוקר ושחור רישמי לערב.