חופשות הבטן–גב בחופי יוון וקפריסין הן הדבר הכי חם בקיץ. החופשות, שאליהן אנחנו מתייחסים כקוויקי, מאפשרות לנו להתנתק מלחצי היומיום, להוריד הילוך ולהתוודע לעולם חדש. כשהים הפתוח והחופים הם מנת חלקנו בחופשה, אנו חייבים להיפרד מהלוק היומיומי המוקפד ולעבור למוד חופשה קליל ומשוחרר.



הנופים בחופים מאפשרים לנו להתפרע עם הלוק וללבוש מכל הבא ליד, כי הרי כמעט כל מה שנזרוק על עצמנו ייראה נפלא על רקע נוף של ים טורקיז. אבל כדי שלא נאבד את הצפון, בעיקר משום שלקוויקי אנחנו לא נוסעים עם יותר מטרולי, הדבר הראשון שכדאי לארוז הוא בגד ים. אחרי שבחרתן בגד ים אחד או שניים, שלם וביקיני, תלוי במוד שלכן, תוכלו לעבור לכל מה שמסביב.



זארה. צילום: יח"צ





האווירה באיים משוחררת למדי, לכן גם אם חשבתן על שמלות ערב מוגזמות, תחשבו שוב. לחופשות הקצרות מומלץ לארוז שמלה ממשי או שמלת ג'ינס קלילה, שאותן תוכלו לאבזר בהתאם למצב הרוח. מובן שחשוב גם להצטייד במכנסונים או בשמלת חוף קלילה, אשר תוכלו לדחוס לתיק ולשכוח מהם בזמן שאתן מתפנקות בבריכה. אם נשאר לכן מקום, אל תשכחו תיק ששומר על קור בשביל הדרינקים שתחליטו לקחת לחוף, שלא לדבר על מזרן ציפה מגניב לתמונה באינסטגרם.



צילום: יח"צ