אשת העסקים פנינה רוזנבלום הביעה הבוקר (שני) ב-103FM את דעתה על הודעת רשת 'סופר-פארם' כי החליטה לפטר 1.3000 דיילות יופי לצורכי התייעלות. "גם אני העסקתי בעבר דיילות יופי, זה עצוב שמפטרים עובדים שצריכים את הפרנסה אך אני יכולה להבין את סופר-פארם. עסק חייב להיות רווחי, הוא צריך להתייעל ולהסתכל קדימה על מנת לאפשר מחירים נמוכים יותר בשוק הלא קל הזה. גם אני הפסקתי את שוק האיפור שלי לתקופה בגלל מחירי הדיילות יופי". 
 
ענת דוידוב התייחסה לדבריה וטענה: "את בתור אשת עסקים מצליחה בעולם הקוסמטיקה יודעת כי מדובר בנשים קשות יום שבזכות העבודה יכולות להרשות לעצמם לקום בבוקר בשמחה. לא מדובר על משכורת גבוהה בסופו של דבר". "אני מסכימה שמדובר ביום עצוב", השיבה לה רוזנבלום. "הסופר פארם מעסיק אלפי עובדים ואם הוא לא יחשוב על טובת העסק וידאג שיהיה כלכלי ורווחי עלול לקרות אסון וכל אלפי העובדים ילכו הביתה, עסק זה לא פילנתרופיה. הם חייבים להיות יעילים ולקרוא את המפה". 



לדבריה, "הורדת המחירים לצרכן מאוד משמעותית כיום ובזכות אותם פיטורים אני מניחה שכולנו נהנה ממחירים אטרקטיביים יותר. אני לא חושבת שיש עוד צורך בדיילות יופי, היום כבר כל אישה יודעת מה טוב לה. כך המצב היום גם בחברת 'טבע', או שהיא תפטר עובדים ותייעל את העסק או שהיא תקרוס".
עריכה: איתמר זיגלמן