הוונדר וומן הפרטית שלנו, גל גדות, הגיעה בתחילת השבוע לערב טקס גלובוס הזהב ונראתה זוהרת ומאושרת. בשמלת סטרפלס שחורה של טום פורד וז'קט, היא נראתה אלגנטית ומתוחכמת. את ההופעה השלים איפור מושלם.
"רצינו שהיא תיראה אופנתית ונצחית, ויחד עם זאת מאוד נשית", אומרת המאפרת סברינה בדראני על ההשראה שמאחורי האיפור של גיבורת העל הישראלית. "היה חשוב ליצור לה עיניים מודגשות וחזקות כדי להבליט אותן בצורה פשוטה בשילוב עם שפתיים מודגשות וגראפיות". 
כדי להדגיש את השפתיים בחרה בדראני בשפתון אדום יין בלוק קלאסי-ישן של הוליווד גלאם. 

אמנית האיפור רצתה משהו עם קצת יותר עומק, ולכן היא בחרה כהה יותר. "זה הרגיש יותר מודרני ורענן" לדבריה.
אם אתם רוצות לאמץ את הלוק, השפתון המדובר הוא (מס' 046), מסדרת סופר לסטרוס, המבריק של רבלון. 
קארן אוברזון יורדת אל העם
מעצבת האופנה העילית, קארן אוברזון, משתפת פעולה עם רשת האופנה לעסקים ולעבודה יונידרס. במסגרת שיתוף הפעולה הייחודי, אוברזון יצרה קולקציית קפסולה קלאסית ושיקית לנשים. המטרה מאחורי הקולקציה היא לאפשר לנשות עסקים לגעת בזוהר, ולהציע להן את הבגדים הקלאסיים והנגישים של הרשת עם טוויסט אישי של בית האופנה אוברזון. 
בקולקציית הקפסולה, אפשר לראות שמלה שחורה קלאסית בגזרת A עם תיפורים לבנים, ז'קט עם כפתורים גדולים, חצאית פליסה, חולצות משי וחולצות חצי גולף, עליוניות עם רוכסן. הפריטים מגיעים בצבעים נשיים ורכים.
 
קארן אוברזון ליונידרס. צילום: חנן בר אסולין

 
"אישה חזקה, עצמאית ומפרנסת", אמרה קארן אוברזון. "רציתי להעניק ללקוחות הקרייריסטיות של יונידרס אפשרויות נוחות ובו בעת אלגנטיות שמתאימה ליום ארוך ועמוס בפגישות במשרד. המיני קולקציה שעוצבה במסגרת שיתוף הפעולה משלבת בין פריטים מחויטים לסריגים ולבדים רכים כמו משי יפני בכמה גוונים. בחרנו בגזרות שישתלבו בטבעיות במלתחה של האישה הקרייריסטית ושמנו דגש על פריטים שיתאימו גם לעבודה וגם לשעות אחר הצהריים". 
להזכירם, זאת השנה השלישית שיונידרס עושה שיתופי פעולה עם מעצבים מובילים מעולם האופנה. בשנה שעברה זאת הייתה הקולקציה של הסטייליסטית ליאת אשורי, ולפניה קולקציה של מעצבת האופנה קרן בנקר.