ביום רביעי נציין את חג האילנות, וזו סיבה טובה להתייחס לאחת המגמות המרכזיות העונה - פרחים. נדמה שבכל קולקציה בשנים האחרונות מככב הטרנד הפרחוני. אומנם הוא זוכה בכל פעם מחדש לפרשנות שונה, אך באופן כללי מדובר במגמה די לעוסה, שאנחנו פשוט מסרבים לוותר עליה. 
אולי זאת אורבניות היתר שבה אנחנו חיים, שגורמת לנו להתרפק על כל הדפס פרחים שניצב מולנו, ואולי זה פשוט משום שההדפסים הפרחוניים מתאימים לכל אישה ולכל מצב רוח: אי אפשר באמת לדעת מה מקור המשיכה שלנו לטרנד הזה. 
 
לארה רוסנובסקי. צילום: יח"צ
לארה רוסנובסקי. צילום: יח"צ

 
והנה, גם החורף אנחנו טובעים בהמון הדפסים פרחוניים. אלו לא מוגבלים רק לבגדים, אלא בולטים גם בתחום התכשיטים והאקססוריז. העונה אפשר לראות לא מעט תכשיטים עם אלמנטים מעולם הטבע: פרחים, עלים וענפים. האלמנטים האלה באים לידי ביטוי גם במראה התכשיט וגם בבחירת החומרים שמהם מעוצבים התכשיטים. מבחינת הבגדים, אפשר לראות שבניגוד לקיץ, הדפסי הפרחים פחות אופטימיים ומעט קודרים. זהו מעין ניסיון להעביר את השינוי שעובר הטבע ולתרגם אותו לארון הבגדים שלנו. 
 

ומכיוון שבדרך כלל חגיגות ט"ו בשבט מסתכמות אצל רובנו באכילת פירות מיובשים, יש לנו כאן הזדמנות לתת את התרומה והפרשנות האישית שלנו לחגיגות. זה הזמן להתחבר לטבע.


צילום: יח"צ
צילום: יח"צ