אופנת הרחוב מסרבת לגווע ונחשבת כבר כמה שנים לדבר הכי רותח שיש. תודות ליצירתיות מתפרצת ועיצוב ייחודי, אנחנו נחשפים פעמים רבות למעצבי אופנה מוכשרים במיוחד ולמיזמים פורצי דרך שמזכירים לנו שאופנה זה שילוב מנצח של אמנות, יצירה ופאן טהור.

חנות פופ אפ בגדי גברים הנושאת את השם המבטיח Ossef, תאפשר לחובבי הז'אנר לחגוג באמת. מותג הקוניאק 'Hennessy' חבר לאושיית האופנה סהר שלו, שנחשב לאחד מכתבי האופנה המוערכים בארץ, ויחד יצרו שיתוף פעולה בועט, מסקרן ומפתיע – היכל תהילה שכולו Streetwear לגברים ובו עושים הרבה כבוד למעצבים ישראלים ועיצוב אופנת רחוב מקומי.

היכל תהילה לאופנת רחוב לגברים (צילום: מאיר כהן)
היכל תהילה לאופנת רחוב לגברים (צילום: מאיר כהן)

הקשר של סהר שלו לעולם האופנה ידוע. הוא נחשב לאחד מכתבי האופנה המוערכים בארץ והקים לפני כעשור את 'הגרסיונר' -בלוג אופנת הגברים הראשון בישראל. אבל מסתבר שגם מותג וויסקי נקשר באמנות רחוב ויצירה. מותג הקוניאק 'Hennessy' מבית LVMH ידוע כמי שמקדם ומשתף פעולה עם יוצרים של תרבות עדכנית ברחבי העולם כמו המפיק והאמן המוזיקלי Drake, הזמר Troye Sivan וצמד רקדני ההיפ הופ Les Twins.

אם חשבתם שהקורונה תעצור את האמנים והמעצבים הישראליים - אתם טועים ובגדול. "אין ספק שדווקא תקופת הקורונה דחפה את מאגר הכישרונות הישראלי להיפתח עוד, להיעזר בטכנולוגיות חדשות וליצור לעצמו שם של ממש - ביפן, באירופה, בארצות הברית ובמקומות נוספים על פני הגלובוס" אומר סהר שלו, מיוזמי חנות הפופ אפ Ossef. "בעזרת שיתוף הפעולה הפורה, הצלחנו לאגד תחת חנות אחת את המסקרנים והטובים מכולם ולאפשר, כנראה לראשונה, לגברים מכל רחבי הארץ להכיר, למדוד ולקנות אופנת רחוב מקומית מקורית ובועטת".

פופ אפ לבגדי גברים (צילום: מאיר כהן)
פופ אפ לבגדי גברים (צילום: מאיר כהן)

"כמו בלונדון, ניו יורק וברלין גם בישראל יש אופנת רחוב מקומית עם שפה משלה ששואבת השראות מתרבות הרחוב בארץ" אומר מור אנקוה, מעצב ובעל המותג Perre. "יש פרשנות מקומית לתרבות הרחוב הישראלית ואנחנו מביאים אותה לידי ביטוי בעיצובים השונים. אני משיק בקרוב ליין חולצות לגברים הכולל הדפסים וכיתובים ששואבים השראה מנופי הרחוב והתרבות בישראל".

חגיגת האופנה תחכה לכם למשך שבועיים החל מה 1-14 באפריל, בחנות הפופ אפ החדשה, ברחוב יהודה הלוי בתל אביב. בין המעצבים שייקחו חלק באירוע האופנה הגברי תמצאו את: טלי קושניר, יפעת פינקלשטיין ורוני בר. לצידם מככבים מותגים רותחים דוגמת: Lazy eye ppl של צמד המעצבות מור האס ודפנה בלוך; Forest של המעצבת גילי פלג; Going places - מותג הספורט של שגיא מאיה; 5777 – המותג של ענר שבח; Perre מותג ה- Street של מור אנקוה; Havie שמאחוריו עומדים צמד האחים ארצ'י ודניס ריאבקו והמותג HAR של הילה ברודי.

Ossef - יהודה הלוי 72, תל אביב

בין התאריכים: 1-15/4/22

ימים: ראשון-שני - 16:00-22:00, שישי - 10:00-15:00, שבת - 12:00-20:00