1.  שחקן חדש נכנס לתחום ניקוי הכביסה: דיזולב, חברה קנדית שנוסדה בשנת 2009, וכעת משווקת גם בישראל. הרעיון המרכזי שלה הוא ליצור מוצר חדש שישנה את תחום אבקות הכביסה, מתוך ההנחה ששוק הכביסה, כפי שהוא פועל כיום, עובד על עיקרון של בזבוז. כל משתמש בוחר בכמה אבקה/נוזל הוא ישתמש, ואף שיש הוראות שימוש על כל אריזה, אין אחד שפועל על פיהם.



כתוצאה מכך, יש שימוש יתר שפוגע בבגדים, במכונות הכביסה וכמובן באיכות הסביבה. המוצר שדיזולב משיקה בארץ הוא סטריפים למכונת הכביסה. את הסטריפים מכניסים לתוך התוף במכונה, הם היפואלרגניים, ידידותיים לסביבה ומתפרקים ביולוגית. ההשקה כוללת שלושה מוצרים: קלאסיק, בייבי ונטורל. שלושתם מתאימים לכביסה צבעונית ולבנה, והם לא מכילים כימיקלים (עשויים מצמחים).



מחיר: 39 שקל, פרטים על נקודות המכירה ב- dizolve.co.il.



בשורה התחתונה: נוח מאוד בשימוש ובאחסון. כך שכבר לא צריך לסחוב מהסופר אבקות כביסה כבדות. רק מכניסים סט-ריפ למכונה, והוא עושה את פעולת הניקוי. הסטריפ מתמוסס בכל טמפרטורה, ולכן אפשר להשתמש בו גם בכביסה ביד. הבגדים יוצאים רכים ונשאר ריח עדין. 



2.  חברת פוג׳יקום השיקה לאחרונה מוצר חדש בסדרת השף שלה: בלנדר מוט ידני. לבלנדר יש שתי מהירויות לבחירה ומנוע של 450W. הוא גם מגיע עם מכל רחב לעיבוד מזון, כוס ערבוב ומדידה עם מכסה לאחסון קל, מערבל וקוצץ ידני בעל להב נירוסטה ומקצף ידני.



מחיר: 199 שקל.



בשורה התחתונה: כל מי שחיפש מעבד מזון, יודע שקשה למצוא מעבד איכותי במחיר נמוך יחסית. המעבד של פוג'יקום כולל את כל הפונקציות והאביזרים שתוכלו למצוא בחברות מתחרות, אך במחיר שפוי. העוצמה שלו גבוהה, הקוצץ שלו חד והנפח גדול.



3. קלחי תירס מתוקים לנשנוש, מבושלים וארוזים באריזת ואקום. ללא חומרים משמרים או תוספת סוכר, מבית שטראוס. הסדרה כוללת שתי אריזות: שני קלחי תירס שלמים (500 גרם), ושישה קל-חוני תירס (600 גרם).



מחיר: מ-12.90 שקל (מארז של שני קלחים).



בשורה התחתונה: אופציה נפלאה לנשנוש או כתוספת לארוחה חמה. אפשר לאכול קר או לחמם במיקרוגל, כך או כך הטעם מצוין. הקלחים מתקתקים טבעית, מכיוון שהם מגיעים מזן מיוחד המיובא מתאילנד. 



4.  סדרת נביעות+ מתרחבת ומציעה טעם חדש במהדורה מוגבלת: דובדבן שקד.



מחיר: 7.09 שקלים.



בשורה התחתונה: טעם מרענן, שאפשר לשתות חם וקר. אפשר לחמם אותו במיקרוגל, ולשתות כמו תה.



5.  מחלבת טרה בהשקה מחודשת של שוקו ״מוו״, המבוסס על 99% חלב דל לקטוז, ללא תוספת סוכר או ממתיק מלאכותי ועם תוספת של צמח הסטיביה.



מחיר: אריזת 2 ליטר - 14.90 שקל, ואריזת 1 ליטר 8.53 שקלים.



בשורה התחתונה: כמות הסוכר שיש במשקאות השוקו הן עצומות בדרך כלל, ואנחנו והילדים משלמים על כך בביקורים אצל רופא השיניים. אף על פי שהסדרה החדשה מכילה תוספת סטיביה, לא הבחנו בטעם לוואי והוא ממותק במידה מאוזנת.



6.  שטראוס משיקה סדרה חדשה תחת המותג דנונה: ״דנונה 99 קלוריות״ -סדרת יוגורט מופחתת סוכר, ללא ממתיקים מלאכותיים. היוגורט שבסדרה מכיל רק 0.7% שומן עם תוספת של פירות (מנגו-אפ-רסק, פירות יער, אננס-קוקוס). 



מחיר: מ-4.60 שקלים.



בשורה התחתונה: הדבר הכי חשוב בהשקה הזאת בעינינו הוא הקלוריות הנמוכות. מושלם לפתוח איתו את הבוקר, ותוספת הפירות גורמת לנו לשכוח שמדובר במוצר מפוחת סוכר.



7.  yoloB - סדרת מעדנים המכילה 15% שוקולד ואחוז מוצקי קקאו גבוה מבית תנובה. הסדרה כוללת שישה מוצרים: שוקולד חלב, שוקולד מריר, שוקולד לבן, שוקולד חלב בנגיעת תפוז, שוקולד חלב בנגיעת קוקוס ושכבות שוקולד.



מחיר: 3.44 שקלים.



בשורה התחתונה: מי שעדיין מרשה לעצמו לאכול מעדנים ולהתפנק על שוקולד, יגלה מרקם עשיר, שבוודאי לוקח מעדנים מקבילים בקטגוריה. האיכויות של השוקולד מורגשות, הטעמים מעודנים ולא כבדים מדי.



8. אסם משדרגת את סדרת ״פתיתים פלוס״ במהדורה מיוחדת: פתיתים פלוס עדשים. המוצר החדש מצטרף לסדרה הקיימת, והוא מכיל פתיתים ואחוז נוסף של עדשים.



מחיר: 11-10 שקלים.



בשורה התחתונה: הטעם מזכיר מאוד מג'דרה. קל מאוד להכנה, ובזמן קצר של כשש דקות.



9.  מארז מיוחד מבית סוד: ״הסוד הוא בניחוח״ - ספריי קצף לניקוי שירותים ואמבט בניחוח לימון ונוזל לניקוי רצפות בניחוח מרכך כביסה.



מחיר: 19.90 שקל, במהלך חודש פברואר.



בשורה התחתונה: מעבר למחיר המעולה, המארזים מוצעים בשניים מהניחו-חות הקלאסיים של מרככי הכביסה הוורוד והכחול.