1


מאמא עוף של תנובה מרחיבה את ליין השניצל המוכן עם סדרת ״קריספי״ הכוללת שני מוצרים, שניצל קריספי רגיל ושניצל קריספי עם שומשום. לשניהם יש ציפוי עבה ופריך. מחיר: כ־24.90 שקלים לאריזת 500 גרם.



בשורה התחתונה: אם מתעלמים לרגע מרגשות האשמה המתלווים לאכילת שניצל קפוא ותעשייתי, אפשר לומר שהסדרה החדשה ממש מוצלחת. הקראסט שמקיף את העוף מעולה ופריך במידה נכונה.



2


אסם השיקה טעם חדש בסדרת ״במבה במילוי״: במבה חצי־חצי בטעמי פונץ׳-בננה. הבמבה תוצע במהדורה מיוחדת במהלך הקיץ. מחיר: 4.50־5.50 שקלים ל־60 גרם.



בשורה התחתונה: בנגיסה ראשונה אפשר לומר שמדובר בשילוב הזוי של טעמים. הפונץ׳ מרגיש מתוק מדי לעומת המליחות של הבוטנים, אך מתאזן מיד כשנוגסים במילוי הבננה. אחרי שעוברים את ההלם הראשוני ונותנים עוד צ׳אנס, מגלים טעם שהוא דווקא די מגניב, כזה שסוגר את החשק גם למלוח וגם למתוק.



3


מאפיית אנג׳ל מרחיבה שוב את סדרת הלחמים הארוזים שלה, והפעם עם לחם ״פשוט מלא״. הלחם עשוי מ־100% קמח מלא ומגיע במרקם ומראה של לחם אחיד. מחיר: 10.90־13.90 שקלים ל־750 גרם.



בשורה התחתונה: המרקם של הלחם באמת מאוד מזכיר את הלחם האחיד של פעם. הטעם מצוין, בעיקר לחובבי הלחם הפשוט והבסיסי. מבחינת המחיר הוא אומנם גבוה מהלחם האחיד הרגיל, אך הוא מכיל יותר סיבים תזונתיים, כך שזה מתאזן.



4


תלמה מבית יוניליוור מוציאה סדרה חדשה בקטגוריית דגני הבוקר: ברנפלקס עם גרנולה. ההשקה החדשה כוללת שני מוצרים: ברנפלקס עם גרנולה וברנפלקס עם גרנולה בננה ושקדים, שיוצע במהדורה מוגבלת. מחיר: 16־25.10 שקלים ל־400 גרם.



בשורה התחתונה: שילוב מצוין ומאוזן בין הברנפלקס חסר הטעם לאשכולות הגרנולה הקראנצ׳יים. השילוב החדש בתוספת הבננה והשקדים היה מאוד טעים ומתקתק והשתלב מעולה עם יוגורט חמצמץ.



5


נסטלה משנה את המתכון של סדרת דגני הבוקר של פיטנס. המתכון החדש מכיל 31% פחות סוכר. מחיר: כ־17.90 שקלים ל־375 גרם.



בשורה התחתונה: כחלק מהרצון לשפר את ההרכב התזונתי של הדגנים, הופחת הסוכר והוספו למתכון מרכיבים כמו חיטה מלאה ואורז. השינוי בטעם כמעט לא מורגש.



6


חברת אסם השיקה מהדורות קיציות של פסטה ופתיתים עם כוכבי דיסני מיקי מאוס ומיני מאוס. מחיר: כ-5 שקלים ל-500 גרם פתיתים / 350 גרם פסטה.



בשורה התחתונה: הפסטה בסדרה מגיעה בדמויות של מיקי ומיני, ואילו הפתיתים מגיעים בצורת לבבות באריזה מאוירת. הפתיתים מעולים, ואילו הפסטה פחות מוצלחת והמרקם מעט צמיגי.



7


בחברת סנו השיקה שקיות אשפה EXTRA תחת המותג ״סנו סושי״. השקיות מיוצרות בטכנולוגיה חדשה המקנה להן עמידות גבוהה. מחיר: כ-26.90 שקלים לגליל של 40 שקיות.



בשורה התחתונה: אתם מכירים את החשש מכך ששקית הזבל תיקרע ותתפזר לכל עבר, אז השקיות החדשות של סנו באמת חזקות יותר מהרגיל, ויש להן ריח עדין. הן נשלפות ללא תלישה ויש להן שרוך לקשירה, כך שהן גם נוחות לשימוש.



8


סדרה חדשה מצטרפת למותג פרה מקבוצת שטראוס: טבלאות שוקולד בטעמי גלידה. בסדרה שלושה טעמים: שוקולד חלב במילוי קרם בטעם גלידת וניל עם שברי עוגיות, שוקולד חלב במילוי קרם בטעם גלידת שוקולד פקאן ושוקולד חלב לבן במילוי קרם בטעם גלידת פירות יער. מחיר: כ-6.90 שקלים.



בשורה התחתונה: תחליף לגלידה זה לא, אבל אם אוכלים את השוקולד לפי המלצות היצרן - לאחר קירור - החוויה מעולה. שלושת הטעמים בסדרה מבוססים על טעמי גלידות פופולריים, ומוצעים במהדורה מוגבלת.