הערב נסגרה מסעדת "ארוחת ערב" שבבעלות השף יונתן רושפלד והשף עודד סיידא, ארבעה חודשים אחרי פתיחתה. רושפלד הצטרף לשף סיידא שהחזיק בבית הקפה לונץ בת"א 13 שנה, וביחד החליטו לשנות קונספט. שופט מאסטר שף הבטיח תפריט ביתי עם מספר מצומצם של מנות, ללא תפריטים. 

המהלך גרם לקבוצת עדי'ס לייף סטייל, בעלת המסעדות טאפאס אחד העם, הרברט סמואל ועלמה לאונג', להיפרד מהשף שזוהה עם המסעדות. לפני חודש פתח רושפלד עם סיידא את מסעדת "ארוחת ערב בקאבלייר" בי-ם ומסעדה נוספת שצפויה להיפתח בקרוב שתיקרא "אורחת ערב מהים" במלון בראון בת"א. מסעדת "ארוחת ערב" גרפה ביקורות רבות, בין היתר על מחירי המנות הגבוהים. 
הקש ששבר את גב הגמל היה הפוסט הפופולרי של שרית ישי לוי שזכה לחשיפה ב"צינור לילה" בו פרסמה כי המחירים הזויים ותיארה את המנות כאוכל של בית תמחויי . רושפלד זעם על הפירסומים ובתום התוכנית העלה פוסט על פרישה ממסעדנות "בעקבות הרוע שעומדים מאחוריו אנשי תקשורת (ועוד), החלטתי לסיים 25 שנות טבחות" רגע אחרי פרסום הפוסט הוא דאג למחוק אותו במהרה. 

אחריו העלה פוסט שהסביר את תחושותיו, והודיע שהוא חזר בו מהחלטתו. בעקבות הביקורות החליטו סיידא ורושפלד לסגור את מסעדת ארוחת ערב ומי שהודיע על כך בחשבון האינסטגרם היה הפעם דווקא סיידא שפרסם את הדברים הבאים "היום זה יום טעון, אני נאלץ לסגור את דלתות לונץ 13 שהתחילה את דרכה כביסטרו שבישלתי בו יום ולילה בשיא האהבה ובלי פשרות".
"לפני 4 חודשים חברתי ליונתן רושפלד וביחד פתחנו את לונץ ארוחת ערב. המסעדה הגישה עד אתמול בלילה אוכל שבושל בידיים מקצועיות וללא עיגול פינות של חומרי גלם ועד גרגר המלח האחרון".
"מחר אנחנו סוגרים את דלתות מסעדת לונץ ארוחת ערב בעקבות כתבות מוטעות מבטן המערכת של צינור לילה שהחליטה לעשות כתבה שיקרית על מחירי המנות של המסעדה וגרמה לביטולים גורפים של קהל לקוחותינו. ניפגש בסיבוב הבא". יונן רושפלד מסר: "עצוב. מחר יום חדש"