המאבק על נוסעי מחלקות היוקרה בחברות התעופה עובר לתפריטי המאכלים והיינות המשובחים. חברת אל על השיקה היום (ראשון) את תפריט הארוחות העיקריות החדשות במחלקת העסקים, המוגשות בטיסות היוצאות מישראל. התפריט יכיל ארוחות מתחלפות בהתאם לאזורים גיאורגפיים ואוסף יינות שנקבע בתום תחרות בין 200 ייקבים בארץ. על תפריט הארוחות החדש אחראי צוות השפים של אל על, בראשות השף משה שגב. את הליך בחירת היינות ליווה היינן הבינלאומי, יאיר היידו.

על פי המתכונת החדשה, בכל רבעון, תפריט הארוחות של אל על במחלקת עסקים ישתנה ויתמקד בטעמים מרחבי תבל - צפון אפריקאי, איטלקי, אסייתי, יווני, צרפתי ועוד. התפריט החדש הושק אתמול בארוחה איטלקית עשירה שהוצעה לכתבים.
התפריט החדש של אל-על

מנכ"ל אל על, דוד מימון, שהשתתף בהשקה שהתקיימה במחלקת העסקים של אחד ממטוסיה החדישים של החברה, הסביר שלנוסעי מחלקות היוקרה הנוסעים בתדירות גבוהה חשוב לגוון את התפריטים. "מי שטס בכל יום ראשון ללונדון, רוצה גם לראות שינויים ואת זה אנחנו נספק ברמה הגבוהה ביותר", הוא הסביר. "במסגרת זו החלטנו לשדרג את ארוחות הצהריים המוצעות לנוסעי מחלקת העסקים. בארוחות הושקעה חשיבה רבה תוך יצירת חוויה קולינרית בינלאומית עם מגוון טעמים מרחבי העולם", סיכם.
יהודית גריסרו, סמנכ"לית השרות והלקוחות של אל על, אמרה: "הקולינריה היא נדבך בחוויית הלקוח, והארוחה שאנו מציגים היא חלק מה'מסע' שלנו בדרך לפגוש את ציפיות הלקוח. טעמים מהעולם מבטאים יצירתיות, רעננות וחגיגה לעיניים".


"הרצון לשפר, לעדכן ולגוון את מבחר המנות המוצעות ללקוחותינו, הוביל אותנו להחלטה לעדכן את הארוחה הבשרית במחלקת עסקים", סיכם שגב, "קונספט הארוחה כולל יצירת מספר סגנונות שונים של טעמים, אשר יתחלפו במהלך השנה".


 
יאיר היידו ציין שלאחרונה זכתה אל על בפעם השנייה ברציפות בפרס על תפריט היין הטוב ביותר מבין 75 חברות תעופה בעולם במסגרת תחרות יין בינלאומית.