1. חברת שריג אלקטריק החלה לשווק בארץ את מכשירי הנוטרי נינג’ה – סדרת בלנדרים להכנת שייקים ומשקאות של המותג האמריקאי Shark Ninja. בסדרה שלושה דגמים, כולם בעלי טכנולוגיית Auto־IQ, המאפשרת להפעיל תוכנית עיבוד חכמה של פולסים מתוזמנים בלחיצת כפתור. לבלנדרים יש להבי Pro Extractor המאפשרים גם ריסוק של פירות קפואים, קוביות קרח וקליפות פרי. כמו כן, יש להם מנועים חזקים; הנמוך בהם בעל עוצמה של 700W והגבוה בעל עוצמה של 1,500W. 

מחיר: 399־1,190 שקל.

בשורה התחתונה: לתחזק אורח חיים בריא יכול להיות מתיש, ועל כן אני שמחה על ההשקה הזאת שמאפשרת ברגעים ספורים להפוך כל פרי או ירק למשקה רווי סיבים תזונתיים וויטמינים. המכשירים קלים לתפעול ולניקוי, והם מגיעים עם מכלים נוחים לנשיאה.


2. לקראת החגים הקרבים, חברת נעמן מרחיבה את סדרת הסירים CASEROLA. הסירים מגיעים עם תבנית אידוי וצלייה בגודל 24 ס”מ, המתלבשת על סיר קסרולה בקוטר 24 ס”מ.

מחיר: 289־399 שקל

בשורה התחתונה: הסירים בסדרה מיציקת אלומיניום, כך שיש להם יכולת אגירת חום גבוהה התורמת לבישול מהיר. התבנית החדשה עוזרת לצמצום צריכת השמן באופן ניכר, וכך מאפשרת בישול ואידוי בריאים יותר.

3. "עוף טוב" הרחיבה את סדרת השניצלים מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה בשלושה מוצרים חדשים: שניצל עוף ביתי בציפוי פריך (קריספי), שניצל עוף דק בציפוי פריך ושניצל עוף מיני־דובונים.

מחיר: 34־38 שקל.

בשורה התחתונה: רגשות האשמה ההוריים קצת פוחתים כששומעים שמדובר בעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה או תוספת הורמונים, בעיקר כשמדובר על שניצל קפוא ולא חם מהמחבת. לגבי הטעם: הילדים אהבו, במיוחד את הציפוי הפריך הדק.

4. חברת Nature’s Path האמריקאית מציעה סדרת גרנולה ללא חיטה או גלוטן בשני טעמים: תות ואוכמניות או פירות ושקדים. הסדרה מבוססת על שיבולת שועל בתוספת פירות מיובשים ושקדים מגידול אורגני.

מחיר: כ־34.90 שקל.

בשורה התחתונה: גרנולה איכותית, עשירה בסיבים תזונתיים ולא מתוקה מדי. השילוב של השקדים יוצר קראנץ’ מעניין. אופציה טובה לבוקר או נשנוש ביניים.

5. חברת כרמית עושה את צעדיה הראשונים בקטגוריית המלוחים עם ההשקה של סדרת מיני־כעכים חדשה. הסדרה “טרליני” כוללת מיני־כעכים איטלקיים אפויים בשישה טעמים, שמתאימים גם לציבור הטבעונים. הטעמים בסדרה הם קלאסי, קמח מלא, רוטב פיצה, תפוח אדמה ורוזמרין, בצל וזיתים, שום וצ’ילי (פיקנטי).

מחיר: 7.90־9.90 שקלים.

בשורה התחתונה: הטרליני הם כעכים קטנים וממכרים מאוד. אהבנו בעיקר את הטרליני הקלאסי והטרליני מקמח מלא שהיו פריכים מאוד. מי שאוהב תיבול בעוגיות שלו, ייהנה גם מהטרליני בצל וזיתים.

6. "מעדנות" מרחיבה את סדרת הפיצות על בסיס קמח מלא ומשיקה חטיפי פיצה מקמח מלא עם 100% גבינה וחטיפי פיצה מקמח מלא בתוספת זיתים.

מחיר: כ־31.90 שקל.
בשורה התחתונה: ג’אנק פוד או לא, פיצה היא דבר טעים. במקרה של חטיפי הפיצה של מעדנות, אפשר לומר שהם חביבים ולא יותר מזה. הבצק מעט עבה ביחס לגבינה.

7. "הטחנות הגדולות של א"י", טחנת הקמח הוותיקה בחיפה, משיקה קמח מ־100% לחם מלא. הקמח מיוצר מחמישה סוגי חיטה, והוא מועשר בגלוטן.

מחיר: 7־8 שקלים.

בשורה התחתונה: בקמח יש שיעור גלוטן גבוה, כך שהמאפים יוצאים גבוהים ואווריריים.

8. מותג הסבונים פלמוליב יוצא בסדרת סבוני ידיים חדשה עם שלושה ניחוחות: סחלב שחור, חלב ודבש ואקווריום. לסבונים יש נוסחה המועשרת בתמציות טבעיות ולחות.

מחיר: 7.90־10.90 שקלים.

בשורה התחתונה:
הסבונים מגיעים בבקבוק קומפקטי ומעוצב. הם משאירים ניחוח עדין ולא מייבשים את העור.

9. "תנו לחיות לחיות" מוציאה את לוח השנה המסורתי שלה, הפעם בסימן חגיגות 30 שנות פעילות לעמותה.

מחיר: לוח שנה שולחני - 40 שקל, לוח שנה גדול לתלייה - 60 שקל,

בשורה התחתונה: קנייה למטרה טובה. הלוח משלב צילומים אמנותיים בסגנון רטרו בליווי כיתובים המפרטים את הישגי העמותה לאורך השנים.