חג הפורים כבר בפתח וזה הזמן להוציא את התחפושות, לארגן את משלוחי המנות, לצאת לחגוג, לשתות עדלאידע וכמובן לאכול. מסעדות רבות חוגגות את הפורים במגוון אירועים מיוחדים, מנות טעימות ומחירים שווים.


פורים ב"אמריקה"


בימים ה'-א' (9-12/3) תפעל "אמריקה" במתכונת מיוחדת של חגיגות פורים: פסטיבל של הופעות חיות, מוזיקה, שתייה כפי יכולתך ותפריט אוכל מיוחד ונגיש שיתאים לחגיגות. לדוגמה: נקניקיית עגל או ברטווסט בלחמניית בריוש עם כרוב ורטבים, 'Corn Dog' - במילוי אמנטל על מקל מטוגן בבלילת תירס, דלי כנפיים, כריך קובני של חלת בריוש, נקניק צוואר לבן, נקניק חזה בקר עם ביצה קשה, המבורגר בקר וגבינת צ'דר, אננס מקורמל ועוד.

אלכוהול חופשי של בירות, יין וקוקטיילים משתנים ב-100 ₪ בלבד לאדם מבר הג'ונסון שיפתח לקראת האירוע. בנוסף לכך, יהיו הופעות רבות, כמו ההרכב "Ron and the red beans" סווינג של ניו אורלינס, מוזיקה של שנות ה-20 וה-30 היישר מהרחובות והמועדונים של ניו אורלינס בשילוב של ריקודי סטפס ומגוון דיג׳ייז. במקום תוצב עמדת קעקועים אמיתיים ודוכן מכירה של בגדי ווינטאג'

"אמריקה", אבן גבירול 26 תל אביב. הכניסה חינם


פורים שמח ב"וויסקי בר"


ה"וויסקי בר" יחגוג את חג פורים בערבי מסיבות שמחים במיוחד, עם הטבות לרוכשים כרטיסים מראש. במוצ"ש, 11/03, ייערך אירוע קוקטייל, רובו בעמידה עם מספר מוגבל של מקומות ישיבה, במסגרתו יסתובבו המלצרים ויגישו מגוון מנות "Finger food" אשר יוגשו ממטבח השף כגון: קרפצ'יו, פילה בקר, בשרים בעישון עצמי, דגים, קינוחים ומגוון מנות ספיישל לפורים. לצד המנות והאוכל שיוגש עד 23:00, המבלים יוכלו להינות מאלכוהול חופשי וממוזיקה משובחת לאורך כל הערב. בהמשך הערב יעלה די ג'יי דרור כהן, אשר ינצח על מסיבת פורים.

ניתן לרכוש כניסה נפרדת למסיבה בלבד, הכוללת גם היא שתייה חופשית לאורך הערב כולו.
החגיגות יימשכו גם ביום ראשון, 12/03, בערב משובח בו יוכלו המבקרים לטעום וויסקי עדלאידע ולהזמין מנות מהתפריט הרגיל של המקום, כאשר בשעה 23:00 תתחיל מסיבת פורים שמחה במיוחד.

"וויסקי בר", מתחם שרונה


פורים של חלב ודבש ב"מילק אנד האני"


מרכז המבקרים של "מזקקת מילק אנד האני", מזקקת הוויסקי הראשונה בישראל, מזמין את הציבור לסיור תחת הקונספט "הקוקטייל שהתחפש". הסיור המיוחד ייערך 30 דקות ויעסוק בהכרת תהליך הייצור במזקקה. בסופו יחכו לאורחים טעימות. בתום הסיור, יקבלו האורחים סדנא מיוחדת במשך שעה וחצי. כל אחד מהאורחים יקבל ערכת מיקסולוגים (שייקר, מסננות, חומרי גלם וכו') ויבצע בהדרכת המיקסולוג יובל סופר, שלב אחר שלב שלושה קוקטיילים נפלאים על בסיס תזקיקי הדגל של המזקקה. לאורחים תינתן אפשרות לבקבק את אחד מהקוקטיילים בבקבוק מהודר ולקחת אותו הביתה, כדי להתענג על הזיכרונות מהסיור עדדלאידע. מוזמנים להגיע בתחפושות!

יום ראשון, 12/3, 18:00-20:00, 20:30-22:30
התחיה 16 תל אביב 03-6320491, [email protected]

המיקסולוג יובל סופר. צילום: יח
המיקסולוג יובל סופר. צילום: יח



אהרוני מבשל פורים


השף ישראל אהרוני מבשל מסיבת פורים במתחם "אושימרקט", בה הוא יתקלט סט האוס אלקטרוני מקפיץ כל הערב. בנוסף יגיש לחוגגים במהלך המסיבה מנות שף שונות עם טוויסט ייחודי לכבוד פורים.

יום ראשון, 12/3, החל מהשעה 20:30
"אושימרקט", מתחם אושילנד, העתיר ידע 4 כפר סבא, כניסה חופשית 



משתה וניציאני ב"פאפאס"


מסעדת "פאפאס" האיטלקית אשר שוכנת בלב לבו של כרם התימנים בתל-אביב תערוך משתה וניציאני מפואר לרגל פורים בערב יום חמישי, 9/3, עם ארוחה איטלקית עשירה כמיטב המסורת אשר תכלול 2 מנות ראשונות לבחירה, 2 מנות עיקריות לבחירה, קינוח זוגי ויין ללא תחתית - עדלידא. גם לסועדים שיגיעו ללא תחפושות, יחולקו מסיכות וניציאניות ברוח החג.

שמח בפאפאס. צילום: בן יוסטר
שמח בפאפאס. צילום: בן יוסטר


בין המנות שיוצעו במשתה: ארנצ'יני כדורי ריזוטו מסקרפונה פריכים על סלסת עגבניות וסלסה ורדה, ארטישוק צרוב על הפלנצ'ה עם קרם יוגורט, פסטו פרמז'ן ועירית ופיצה ספינאצ'י קרם תרד, פטה, מוצרלה וביצת עין.
עלות הארוחה - 198 ש"ח לזוג. יין ובירה ללא תחתית בעלות של 54 ש"ח.

הלל הזקן 12, תל-אביב 03-5107373, לאתר המסעדה


שותים עדלאידע במסעדת "ננוצ'קה"


במסעדת "ננוצ'קה" יחגגו את פורים במשתה שיימשך שלושה ימים. בין יום חמישי (9/3) עד ליום ראשון (12/3) תיערך בערבים מסיבת ריקודים ססגונית במסעדה בהשתתפות רקדניות ועוד ספיישלים מיוחדים. תחרות תחפושות צבעונית, מדי ערב החל מהשעה 20:00. הזוכה במקום הראשון בתחרות התחפושות יקבל ארוחה זוגית בחינם.

להזמנת מקומות: 03-5162254 "ננוצ'קה", לילנבלום 30 תל אביב


"גורדוס" באוזן המן ענקית


מסעדת "גורדוס בר" מחולון ממשיכה להפתיע עם מנות מושחתות ומוגזמות במיוחד, ולכבוד חג פורים מציעה אוזן המן בגרסה מפלצתית ומושחתת מפנקייק נוגט ענקי במילוי שוקולד לבן, ריבת חלב, במבה, גליליות ובננות מקורמלות.


"טרז פזוס" המקסיקנית במשלוחי מנות


חברת "טרז פזוס" של השף איתמר דוידוב ורענן סלומון מציעה 3 סוגי משלוח מנות לקראת חג פורים: הראשונה מכילה נאצ'וס אצטקה, סלסה מקסיקנה, טורטיה טאקו, הבנרו לולטון 140 גרם, קשת סומבררו, קופסא תכלת וחמאיקה – 59 ₪.

משלוחי מנות מקסיקניים. צילום: יח
משלוחי מנות מקסיקניים. צילום: יח



השנייה: נאצ'וס אצטקה, סלסה מקסיקנה, טורטיה טאקו, הבנרו לולטון 140 גרם, סומבררו קטן, חוברת מתכונים ומגזרות נייר פאפל פיקאדו לדקורצית חג צבעונית - 99 ₪.

השלישית: 2 חבילות נאצ'וס טרז פזוס 180 גרם, סלסה מקסיקנה, מחית צ'יפוטלה, טורטיה טאקו, טורטיה 20 אדום סלק, סלסה ורדה לולטון, הבנרו לולטון 140 גרם, סומבררו גדול, טקילה בלאנקו 100 מ"ל, 2 צ'יסרים, 2 קשתות לשיער פרידה קאלו סטייל וחוברת מתכונים – 199 ₪.

את רכישת משלוחי המנות ומוצרים נוספים תוכלו לעשות בחנות המפעל, און ליין או טלפונית. טלפון: 03-5597761
 לינק לחנות טרז פזוס