בנות מערכת - ecolife מגזין הסביבה והחברה של eco99fm, נתפסו בגל הבריאות ששטף את הארץ, והחליטו להזמין TAKE AWAY מרשת בר דגים. הנה מה שהיה להן לומר. מי הטועמות? נעמה חן- מגישת ecolife ב-eco99fm ובת שבע לפר- עורכת התוכנית.



אנחנו רעבות. מה נזמין?


איך הדיגיטל? זו רשת חדשה שמתפתחת בקצב מהיר – יש סניף בתל אביב, באושימרקט בקניון אושילנד בכפ"ס, ובעוד רגע עוד שני סניפים חדשים. הרשת מתפתחת מהר, אבל קצת שכחה לדאוג לעולם הדיגיטלי שלה, כך ש… אין להם אתר! יש עמוד פייסבוק פעיל, שם תמצאו את התפריט, כך גם באתרי המשלוחים, אבל חבר'ה – יאללה, הגיע הזמן לאתר



איך המגוון? מבחינת מגוון – בול! בר דגים יודעים להכין דגים, וזה מה שתמצאו בתפריט שלהם. אם אתם לא חובבי דגים, אין לכם מה לחפש כאן (למרות שאחת הטועמות דווקא לא מחבבת במיוחד את הז'אנר, ודווקא נהנתה מהמשלוח). זה מקום שמגיש דגים, ולא מתפזר לעולמות אחרים שאינם קשורים.


איך המחיר? דגים זה יקר, אין מה לעשות, בטח אם מדובר בדגים טריים. במקרה של בר דגים המחירים הוגנים, לא יקר מידי, אך יש גם מנות שמתומחרות מעט גבוה יותר – הכל עניין של דג 



יש, האוכל הגיע.


איך האריזה? המשלוח הגיע בשקית נייר, ורוב המנות הגיעו בכלי פלסטיק שניתנים למיחזור, אך לא לשימוש חוזר. כמה כבר דובר כאן על שקיות הנייר – הכל עדיף על שקיות פלסטיק, אבל… מה לגבי שקיות בד? בעידן של היום, שקיות בד הן פשוט פרסום בחינם! הן אולי עולות לכם מעט יותר, אך עושות לכם יופי של שירות – וגם תורמות לסביבה – WIN WIN.





איך הטעם? קדימה, לעבודה...


מנות ראשונות:
קבב מוסר ים ובורי עם עשבי תיבול ולימון כבוש. מוגש על ברוסקטות עם איולי, אורוגולה, סלסת עגבניות וטחינה (44 שקלים).



טטאקי טונה אדומה- מוגש על סלט אסייתי (44 שקלים).



סלט קיסר עם נתחי דג בורי צרובים (69 שקלים).



מנת הקבב היא מנה להרכבה, ואנחנו מאוד אוהבות להרכיב מנות. זו היתה מנה נהדרת, אבל – שימו לב למלח, נראה לנו שהשף מאוהב  הלחם הגיע קלוי, ונראה לנו שמרוב אהבה, מישהו במטבח נדד במחשבותיו והשאיר את הלחם יותר מידי זמן על המחבת... אפשר היה להוריד אותו כמה שניות קודם לכן.


מנת הטטאקי טונה הייתה טובה. הטונה הייתה עשויה בצורה נפלאה, והסלט האסייתי שהורכב מגזר, קולורבי וסלק היה גם כן טעים, אם כי אפשר היה לחתוך אותם בצורה עדינה יותר. הרוטב היה טעים מאוד, הסלט היה מרענן וכיפי.



סלט הקיסר היה טעים מאוד, אך ההגשה – פחות מוצלחת. הסלט הגיע בקופסת פלסטיק שלא אפשרה ערבוב נכון של הסלט. זה מאוד חשוב בטייק אווי, אתה רוצה שתהיה לך את היכולת לערבב את הסלט שלך עם הרוטב, וכאן זה היה בלתי אפשרי, אז הרוטב זולף מעל. לסלט עצמו – מדובר בסלט מעולה. הדג הגיע כנתח שלם, מעט מוזר בעינינו, מאחר והיינו צריכות להתחיל לחתוך את הדג בעצמנו ולהוסיף ידנית... אבל שוב, בשורה התחתונה, היה לנו טעים מאוד!



מנה להרכבה. קבב ים, צילום: טל צ'יקורל
מנה להרכבה. קבב ים, צילום: טל צ'יקורל



מנות עיקריות:



כריך שווארמת ים – נתחי טונה אדומה צרובים על הפלאנצ'ה עם טחינה, חריף וירקות (49 שקלים).



פיש בורגר – פילה סלמון בלחמניה רכה, עם איולי פלפלים, חסה אייסברג, עגבניה ובצל מקורמל (49 שקלים).



פילה סלמון וירוקים על הפלאנצ'ה בתוספת אורז ירקות (59 שקלים).



מגוון ומלא טעמים. כריך שווארמת ים, צילום: יח"צ
מגוון ומלא טעמים. כריך שווארמת ים, צילום: יח"צ



הכריך היה מצוין! מגוון מאוד, הרבה טעמים, כריך עשיר וגדול, אבל אם תשאלו את נעמה, הטונה הייתה מעט עשויה מידי, היא מעדיפה את הדגים שלה מעט יותר נאים. בת שבע, לעומת זאת, אוהבת אותם וול דאן, כך שהמנה היתה נפלאה בעיניה.



מנת הפיש בורגר הייתה נהדרת. מאוד מקורית, הדג היה ורוד יחסית ולא עשוי מדי, מה שקלע לטעמה של נעמה. גם בת שבע, לא חובבת דגים גדולה, נהנתה ממנו.



מנת פילה הסלמון והירוקים הייתה טעימה, אך שגרתית. מדובר בסלמון עם אורז וירוקים –פשוט, אך עדיין טעים. הדג היה עשוי טוב, אבל הירוקים היו מעט קשים. הרגשנו שאולי אפשר היה לרכך אותם מעט יותר.



מנה נהדרת ומקורית. פיש בורגר, צילום: דן בלילטי
מנה נהדרת ומקורית. פיש בורגר, צילום: דן בלילטי



קינוחים:



אין! אין בבר הדגים קינוחים – הם טובים בדגים וזה מה שתמצאו שם.



מה עוד חשוב לדעת?


חומרי גלם – אין מה לומר, כשמגיעים לדגים, חומרי הגלם חייבים להיות טיפ טופ – וזה בהחלט מה שתמצאו כאן. דגים טריים, אין יותר חשוב מזה, ובנוסף עוד שלל חומרי גלם מיוחדים וטובים.


גודל מנה – מדובר במנות לא קטנות בכלל.



ובשורה התחתונה...



לאחר שקלול הנתונים של כל המנות, "בר דגים" קיבלה את הציון הממוצע –4.3! במדד אקו לייף זה אומר שהיה לנו טעים מאוד!! נפגש במשלוח הבא!