חברת אסם משיקה את אסטרטגיית התזונה המאוזנת שלה, והתחייבה בפני הצרכנים כי עד סוף 2018 עשרות מוצרים יכילו ערך תזונתי מוסף ותבוצע הפחתה של כ־653 טונות שומן, 50 טונות סוכר ו־15 טונות מלח מכלל מוצריה. היעדים שהציגה הקבוצה מבוססים על ארבעה עקרונות מרכזיים, אשר ייושמו לרוחב כל מוצרי הקבוצה המשווקת, בהיקף של כ־4 מיליארד שקל בשנה: השקת עשרות מוצרים חדשים בעלי ערכים תזונתיים מוספים; הפחתה ניכרת של כמויות הנתרן, הסוכר והשומן; פיתוח מוצרים מרכיבים ביתיים בלבד והכוונת הצרכנים לתזונה נכונה ומאוזנת.

איציק צאיג, מנכ"ל קבוצת אסם: "מוטלת עלינו האחריות לקדם הרגלי אכילה נכונים ולשפר את מוצרי אסם ברכיבים בעלי תרומה תזונתית".