לא התאכזבו: בנות מערכת ecolife,  מגזין הסביבה והחברה של eco99fm, הזמינו TAKE AWAY בריא ממסעדת "אמריקה" הממוקמת בבית ציוני אמריקה שבתל אביב. הנה מה שהיה להן לומר.



מי הטועמות? נעמה חן- מגישת ecolife ב- eco99fm ובת שבע לפר- עורכת התוכנית.



אנחנו רעבות. מה נזמין?



איך הדיגיטל? המסעדה עצמה יפה מאוד, וכך גם האתר שלה. זה אתר נוח למשתמש, והם חשבו על כל הפרטים הקטנים, אפילו הצעות למקומות חנייה באזור תוכלו למצוא שם.



איך המגוון? אמריקה זו מסעדה שמגישה אוכל אמריקאי עם נגיעות מקסיקניות. המגוון נכון ומדויק, הם מתמחים בסגנונות הללו, ומגישים רק אותם בלי לפזול לצדדים.



איך המחיר? מסעדת אמריקה היא לא מסעדה זולה. יש כאן מנות מאוד מיוחדות, חומרי גלם יוצאי דופן שלא תפגשו בכל מקום, ומקוריות ששמורה רק להם – וכל זה משתקף במחיר. עם זאת, המנות גדולות מאוד.



יש, האוכל הגיע!



איך האריזה? המשלוח הגיע בשקית נייר, המנות הגיעו בקופסאות קרטון או פלסטיק שניתנות למחזור, אבל לא לשימוש חוזר. נזכיר שוב, אנחנו מעדיפות שקיות רב פעמיות- גם טובות לסביבה וגם טובות לפרסום המקום.



איך הטעם? קדימה, לעבודה...



מנת הקראק-פאי. פשוט נהדרת. צילום: אנטולי מיכאלו
מנת הקראק-פאי. פשוט נהדרת. צילום: אנטולי מיכאלו



מנות ראשונות:


NY SALAD - עליי קייל, אגוזי לוז, תירס קלוי, ביצה עלומה, פיקורינו ברוטב איולי, פרמז'ן ובזיליקום (54 שקלים).


MAMA KOKO- סליידר צמחוני של בצל מטוגן, ממולא ראגו פטריות וצ'דר, חסה, עגבניה ואיולי כמהין (36 שקלים).


PESCADO CEVICHE- טורטיות מטוגנות עם דג נא, בצל סגול, צנוניות, צ'ילי, כוסברה, עגבניות, פומלה ורוטב טומטיו (38 שקלים).



מנת הסלט הייתה מאוד יפה וגם מאוד מעניינת. זו מנה צמחונית, אבל לא מאוד סלטית. יש כאן המון גבינות עם טעמים חזקים, ואין אווירה רעננה וקלילה של סלט. עם זאת, מדובר במנה מיוחדת מאוד.



מנת המאמא קוקו, גם היא, מיוחדת מאוד. הסליידר הוא סוג של המבורגר – באמת אחד הטעימים שאכלנו. יש כאן בצל, אותו מילאו בראגו פטריות. כל הטוב הזה עבר טיגון, וביחד זו מנה פשוט נפלאה – מאוזנת ומאוד מאוד מקורית.



מנת הסביצ'ה היתה טעימה, אבל לא מאוד מקורית. מדובר במנת סביצ'ה די רגילה, על אף שהפומלה מעניינת ומוסיפה כאן. זו מנה בהחלט טעימה בתוספת הטורטיות, או אם תרצו- נאצ'וס.



מנות עיקריות:

SHIRLEY'S SALMON - פילה סלמון מעושן בגלייז סלק, סלט גזרים חמים, קרם גזר, חומץ תפוחים ומייפל (94 שקלים).


SMOKED CHICKEN- עוף מעושן בתנור גחלים, מוגש עם חרדל טרגון, רוטב צ'ארה ולחמניות אמריקה (86 שקלים).



טוב, מנת הסלמון! וואו, מנה נפלאה! מוטיב המקוריות שוב מככב. הדג עשוי בצורה נפלאה, הצבע האדמדם של הסלק משווה לו מראה מהמם, על אף שלא מרגישים סלק במנה. קרם הגזר – וואו, כזה דבר טעים הרבה זמן לא אכלנו! מקורי, מתקתק, מרקם מושלם, מנה יפה וטעימה מאוד. נהנינו!



מנת העוף הייתה הרבה פחות מרגשת. זו מנה טעימה אבל קצת משעממת. מדובר בעוף בגריל. תוספת הלחמניה, היא השדרוג האמיתי של מנה. זו לחמניה פשוט נהדרת! אם תרצו, אפשר לפרק את העוף ולשים בלחמניה, ואז מתקבל סנדוויץ' בהחלט טעים.



קינוחים:

CRACK PIE- קראק פאי עם דאבל קרים אייס קרים, וקרמבל של באטר סקוטש (38 שקלים).


NEW YORK CHEESE CAKE- עוגת גבינה ניו יורקית, עם קרמבל אוראו ורוטב קרמל (38 שקלים).



מנת הקראק פאי היא מנה נהדרת, לא מתאימה לכאלה שרוצים לשמור על הגזרה, אבל ביס קטן לא הרג עוד אף אחד. גם עוגת הגבינה הניו יורקית טעימה מאוד, מיוחדת מאוד, תוספת האוראו היתה נפלאה. ללקק את האצבעות!



מה עוד חשוב לדעת?
חומרי גלם: אין ספק שיש כאן חומרי גלם מהשורה הראשונה- איולי כמהין, חומץ תפוחים, מייפל, ירקות, דגים ובשר. זה בהחלט ניכר, וגם משתקף במחיר.


גודל מנה: המנות גדולות מאוד, משביעות מאוד, לא תצאו מכאן רעבים!



ובשורה התחתונה
לאחר שקלול הנתונים של כל המנות, "אמריקה" קיבלה את הציון הממוצע – 4.2! במדד אקו לייף זה אומר שהיה לנו טעים מאוד! נפגש במשלוח הבא.