בנות מערכת - ecolife מגזין הסביבה והחברה של eco99fm, הזמינו TAKE AWAY בריא מ- "FISHOP" בשרונה מרקט. הנה מה שהיה להן לומר.


מי הטועמות? נעמה חן- מגישת ecolife ב- eco99fm ובת שבע לפר- עורכת התוכנית. אנחנו רעבות. מה נזמין?



איך הדיגיטל? לפישופ יש אחלה אתר, שמציג נהדר את הקונספט. בעצם מדובר גם בחנות דגים שמציעה למכירה דגים טריים ופירות ים, וגם בבר מסעדה שמאפשר ללקוחותיו לשבת לארוחה במתחם שרונה בתל אביב.



איך המגוון? המגוון מאוד נכון ומדויק. אין המון מנות, כל דג מקבל מנה או שתיים – עם הרוטב הנכון עבורו. יש מנות חמות ומנות קרות ובעיקר, לא מתפזרים כאן בפישופ, אלא נותנים לנו את המנה הטובה ביותר עבור כל דג, וזה בהחלט מתכון מנצח!



איך המחיר? דגים לא זולים, דגים טריים בכלל לא זולים. עם זאת, המחירים בפישופ סבירים לגמרי. מחירי המנות העיקריות, אפילו הפתיעו אותנו לטובה.



איך האריזה? המנות מגיעות בקופסאות פלסטיק שניתנות למיחזור ולא לשימוש חוזר, או בקלקר – חומר שלא מתכלה. המשלוח עצמו הגיע בשקיות נייר עם ציפוי אלומיניום פנימי שנועד לשמור על חום. אנחנו כמובן בעד שקיות רב פעמיות.



איך הטעם? קדימה, לעבודה...



מנות ראשונות:


ברוסקטה טונה - עגבניות מיובשות, איולי לימון, בצל סגול (49 שקלים).


סלט חסה וטונה - טונה קונפי שמכינים במקום, אנשובי אורטיז, ביצה רכה ושקדים קלויים (49 שקלים).


פיש אנד צ'יפס (42 שקלים).


מנת הברוסקטה כללה טונה צרובה קלות על הפלנצ'ה, עניין שהיווה בעיה עבור שבת שבע, שאינה מסוגלת לגעת בדגים חיים. ההפתעה הייתה גדולה כשזו שלא אוהבת דגים, בטח לא בצורתם הטבעית, מאוד נהנתה מהמנה. הברוסקטה היתה טובה, אם כי לא קראנצ'ית, אלא רכה. האיולי היה טעים והעגבניות היו דומיננטיות. אם אתם חובבי עגבניות מיובשות ודגים נאים - זו מנה מנצחת עבורכם.


סלט החסה, שמראש נשמע משעמם ובנאלי, הפתיע מאוד. הסלט היה מגוון, מעניין מאוד, מלא בטעמים, אפילו האנשובי, שיכול להרתיע אנשים מסוימים, הוסיף מליחות טובה למנה. הטונה הייתה נפלאה, הביצה הרכה היתה עשויה טוב, ומעל הכל פרמזן. יש שיגידו שהגבינה הייתה מיותרת, ויש שדווקא ממש אהבו את התוספת.


מנת הפיש אנד צ'יפס הייתה נחמדה, אבל לא וואו. לא הייתה כאן הפתעה, התיבול היה בסיסי ולא מיוחד. אם תשאלו את נעמה, המנה הייתה זקוקה להמלחה טובה.





מנות עיקריות:


שיפוד מוסר - ציזיקי, ירקות מוקפצים, אריסה ופילה מוסר (52 שקלים).


כריך קציצות דגים ברוטב חריימה, עם טחינה וסלט ירוק (54 שקלים).


חריימה –  (65 שקלים).


פילה סלמון – ברוטב יין לבן לימון ושום (18 שקלים ל-100 גרם).


שיפוד המוסר לא היה שיפודי, אבל למי אכפת כשהמנה שלך כל כך טעימה? אין ספק, להכין דגים החבר'ה האלה בהחלט יודעים! וכשיש לך דגים טריים שיצאו ממש הבוקר מהים, זה באמת לא יכול להיות רע, ובמקרה של פישופ, זה אפילו מצוין. הירקות שהתווספו למנה היו נפלאים, הציזיקי היה טוב. יופי של מנה.


כריך הקציצות היה חריף - רוטב החריימה כאן בהחלט הורגש. הלחם היה טוב, אך הייתה כאן בעיה שאפשר לפתוח בקלות. הלחם התפרק, הוא לא החזיק טוב את הקציצה שהיתה ענקית. לחם רחב יותר או קציצה קטנה יותר ופחות שמנמנה, יכלו לעשות כאן את העבודה. בצורה כזאת הסנדוויץ' יחזיק ולא יקרוס, ואנחנו נוכל ליהנות ממנו מבלי להתמלא כולנו ברוטב חריימה. יש כאן פוטנציאל, אבל המנה זקוקה לפינישים קטנים.


מנת החריימה היתה נהדרת, אבל שוב – חריפה מאוד. אם אתם לא אנשים של חריף, כדאי ללכת על מנות אחרות. הדג היה טעים, החלה שהגיעה בצד הייתה נהדרת! יופי של מנה, כזו שאפשר להזמין לכל ארוחת שישי – אין אורח שלא יעוף על הבישולים "שלכם".


ואז הגיעה מנת הסלמון. אין מה לומר חוץ מ-מושלם. מידת עשייה מדויקת, רוטב מדהים, אין כאן ירקות, אורז, פירה ושטויות אחרות – נטו דג, שעשוי מדהים. 


סלט חסה של fishop. צילום: בן יוסטר


מה עוד חשוב לדעת?
חומרי גלם – בסופו של דבר, כשאתה מזמין דג, הדבר החשוב ביותר הוא חומר הגלם. במקרה של "פישופ" אין תחרות. חומרי הגלם הם הטריים ביותר שתמצאו, איכותיים מאוד, מיוחדים ולא מתפשרים. זה מורגש, וזה מה שהופך כל מנה מטובה למצוינת.
גודל מנה – שמחנו לגלות מנות גדולות ונדיבות במיוחד. כשחומרי הגלם כל כך משובחים, יש נטייה להקטין את הגודל של הדג, כאן זה לא קרה.

ובשורה התחתונה...
לאחר שקלול הנתונים של כל המנות, "FISHOP" קיבלה את הציון הממוצע 4.3 במדד אקו לייף, זה אומר שהיה לנו טעים פלוס. נפגש במשלוח הבא.