בעוד זמן קצר תיכנס ג' לחדרה. שם תצפה לה הפתעה גדולה מאוד: חדר בדיוק כמו שרצתה. לג' בת ה־5.5 אין הרבה חלומות. כל מה שהיא רוצה זה להחלים מהסרטן וחדר של פיות ונסיכות. 



ג' היא אחת מתוך 19 ילדים שאומצו על ידי ארגון "מעגל נשים". מספר הילדים כמספר המעגלים־קבוצות, הפועלים ברחבי הארץ. בכל שנה נבחר פרויקט ארצי המלווה את כל המעגלים של הארגון, והשנה בחרה הנשיאה הארצית איריס פרוחזאד לשתף פעולה עם עמותת make a wish. כל מעגל קיבל על עצמו לעצב את חדר החלומות שבחרו הילדים על פי אהבותיהם והעדפותיהם. מעגל נשים 7, הפעיל באזור המרכז (תל אביב, רמת השרון, פתח תקווה, יהוד), קיבל את חדרה של ג' מתל אביב.
 
"כל מתנדבת במעגל פונה לאנשים שהיא מכירה, לבעלי חברות מכל תחום שקשור לשיפוץ, עיצוב ובעלי מלאכה", מסבירה  טלי סוסתיאל, יו"רית מעגל נשים 7. "אנחנו מסבירות להם שמדובר בחדר שבו חיה ילדה חולה על כל המשתמע מכך מבחינת אילוצים של זמני שיפוץ, האם החדר פרטי שלה או שהיא חולקת אותו עם עוד אחים, אילו דמויות היא אוהבת, צבעים, בדים ועוד". 
 

חברות המעגל ממנות מנהלת פרויקט האחראית לקשר שוטף ולעדכונים מול המשפחה כמעט בכל יום. "ברגע שניתן האות אנו פועלות בצורה אינטנסיבית ומעדכנות האחת את השנייה: אחת מחברות המעגל התרימה ספק ומתקין של פרקט, אחרת פנתה לחברת ריהוט חדרי ילדים והצליחה לקבל הצעת מחיר מאוד נמוכה ממש מינימלית, מישהי נוספת השיגה צבע לקירות, ואחרת השיגה שטיח בתרומה.

כל האלמנטים הללו ביחד כמובן עוברים תחת שרביטה של אורנה פלטה, חברת מעגל נשים 7 ומעצבת פנים שאחראית למראה ולעיצוב החדר עד הפרט האחרון. אפילו קישוטים משמחים הצליחו הבנות להשיג כדי שביום שג' חוזרת הביתה היא תקבל את החדר שחלמה עליו: בלונים עם דמויות של נסיכה ועוגת תלת־ממד של נסיכה. הכל בתרומה של אנשים טובים שבנות המעגל מקושרות אליהם, חברים וקשרים של אנשים שרוצים מאוד לתרום".
"מעגל נשים" הוא ארגון בינלאומי התנדבותי וא־פוליטי במוצהר, של נשים צעירות הפועלות למען הקהילה. מטרתו העיקרית של הארגון לעודד אחווה, הבנה והזדהות בין נשים מתרבויות ורקע שונים ולהגביר את התעניינותן, מעורבותן ותרומתן למען הקהילה. כולן פועלות מתוך מחויבות אישית וללא שכר.

כל מעגל פועל באופן עצמאי ולוקח על עצמו פרויקט שנתי הכולל גיוס תרומות ופעילות התנדבותית, בהם אימוץ ילדי פנימיות ומקלטים לנשים מוכות, ניצולי שואה ועוד. מעגל מספר 7, למשל, הספיק, בין היתר, לשפץ את החצר והמתחם החיצוני של פנימיית "שחר אביב" בפתח תקווה המהווה מסגרת חוץ־ ביתית להגנה על ילדים ונוער במצבי סיכון ומשבר; לערוך יום כיף וטיפוח עם נשים מהמקלט לנשים מוכות בהרצליה; ולשפץ את מועדונית ילדי המקלט. 
"כל 19 המעגלים בארגון מארגנים אירועי התרמה בעלי תוכן משתנה, בהם לוקחים חלק אמנים מן השורה הראשונה. הם יודעים שהכסף משמש לרכישת ריהוט, מוצרי צריכה, הפעלות לילדים נזקקים, ואינו מועבר ישירות כמו שהוא לנזקקים", מספרת סוסתיאל. כמו כולן, גם היא שמעה על פעולת הארגון מפה לאוזן, ולפני ארבע שנים הצטרפה למאמץ. אינספור מפגשים נחקקו אצלה, אבל כשהיא מתבקשת לתאר אחד מיוחד, היא מספרת על מפגש עם מנהלת פנימיית "שחר אביב" שבפתח תקווה.

"הגעתי בשעת ערב לפנימייה, לצורך בדיקתה כפרויקט שנתמוך בו. היא מורכבת משני בתים: בית אחד של ילדים בגילאי גן עד כיתה ו' ובית שני לגילאי כיתה ז' עד י'. בכל בית כזה ישנם 14 ילדים שהוצאו בצו בית משפט מהבית מסיבות שונות של אלימות פיזית, הורים חולי נפש, התעללות מינית ועוד. בבית שרר שקט, וכל הילדים ישבו בסלון לבושים בפיג'מות. חרות בזיכרוני הרגע הזה שהבנתי שהילדים הללו תכף יעלו לישון בחדרם הקריר בלי ליווי של ההורים שלהם. יחד עם זאת, למדתי והבנתי שבמקומות האלה לא נותנים להם להרגיש מסכנים, אלא שהם חלק מדור העתיד".